To o čem tu píšeš je statistika.JoMay píše: ↑ned 28. dub 2019 17:57:31Ne nemáš tam šanci 60% a můžeš si říkat co chceš, protože takhle to prostě není a technika se řídí fyzikálníma zákonama, když to neumí technika nebude to umět systém. Než klikneš na to tlačítko tak už je dávno rozhodnuto jestli kovneš nebo ne. Protože se to podle něčeho řídí (řekni mi podle čeho a ukaž výpočet a budeme se tady bavit o nějaké náhodě. A do fyzikálních zákonů náhodu už vůbec netahej, ta platí jen v určitých věcech a za určitých podmínek a tyto to nejsou )
Kdyby to bylo 60% tak matematicky dojdeš prostě k danému číslu: Budu Trilionkrát kovat a 60% ukovu. Tzn. muselo by platit, že systém ví co se kdy kovalo a bude dorovnávat do 60%. Jinak, když dostane stroj šanci, tak tě potopí a konec.
Jinak k té vaší náhodě: Když bych 100x cestoval do minulosti a 100x kovnul Dračí náramek tak by vyšel 100x stejně a ne jinak. Uka výpočet/podmínky kovnutí a neříkej mi tady něco o 60%, které se můžou řídit např. podle počasí a podobné věci.
Procento šance kování ale není procento statistiky. S tím ani systém počítat nemůže a ani to nejspíš neumí. Už jen proto, že každý předmět ve hře má své unikátní ID. A to ID se mám pocit dokonce změní s každým jeho vylepšením.
Jinak k těm 60% statistiky se dostaneš také. Ale musíš do nich zahrnout všechny pokusy všech hráčů. Nikoliv jen ty své.
Ono totiž to nejpodstatnější na tom je, že tech 60% neznamená šanci na to, že se povede konkrétní předmět konkrétnímu hráči. Je to šance, že kovář ukove předmět. Tedy do těch 60% musíš zahrnout úplně všechno co mu kdo přinese. Pokud bys měl ve hře svého soukromého kováře, který by byl jen pro tvou postavu, pak bys měl ukovat skutečně 60 předmětů že 100 pokusů. +/- nějaká ta odchylka v řádu jednotek procent.