Vkladani kamenu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
amenhottep
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: sob 18. pro 2010 9:17:48
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Vkladani kamenu

Příspěvek od amenhottep » čtv 06. čer 2019 21:24:39

Hele to je fakt normalní, že mě jedna zbraň sežere 36 kamenů + 6 ???

To se nedělo ani když ten server začínal a komunita se teprve tvořila. Chápu, že úspěšnost zde něco udělat je velmi malá, ale to ani u ITEMU nemůžete nějak zvýšit pravděpodobnost úspěchu !!!!!

Po 9 letech co fungujete už by se mohl někdo zamyslet, zda je dobré takto kašlat itemákům na hlavu.

Jo a pro chytrolínky, že to je o náhodě, že to je hra atd.... nechte si vaše moudra.

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 144
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Dal poděkování: 90 poděkování
Dostal poděkování: 88 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od SamJsiLama » čtv 06. čer 2019 21:32:11

Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
GreatestEvil
88k+
Full
P
P
P

WhiteZz
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 141
Registrován: ned 26. čer 2016 11:03:50
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od WhiteZz » čtv 06. čer 2019 21:42:10

je to náhoda ja tiež minule do schopky rupol 26 vyhybiek 24 spechov a 16 vitalit :D

Uživatelský avatar
MagSham
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 02. úno 2017 6:56:35
Dal poděkování: 417 poděkování
Dostal poděkování: 126 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od MagSham » čtv 06. čer 2019 21:48:20

Ahoj, mě to třeba jde lépe se zruč P, ale netuším zda je to placebo každopádně u mě funguje..plus nově je velitelská výzva. Nejsem pár dní na hře, ale pokud si pamatuji správně, za splnění úrovní se i zvyšuje šance na vsazení kamene. Takže bych doporučila toto s jak píše pán nademnou můžeš je dropovat i kovat. Jinak někteří i volí variantu kámoše s hotovou zruč a plniče velitelských výzev s ten jim vkládá. Osobně beru placebo :D Hodně štěstí :)
:pm:

amenhottep
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: sob 18. pro 2010 9:17:48
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od amenhottep » pát 07. čer 2019 11:37:41

SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od disaster1591 » pát 07. čer 2019 12:11:18

amenhottep píše: pát 07. čer 2019 11:37:41
SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)
Tak to ze isiel chitin dole to sa dalo cakat, ta pociatocna cena bola strasne nadhodnotena ked zoberem v uvahu ze na jednu zbran +9 za predpokladu ze nerupne treba cca 8k tak to vychadza pri cene 40kk/ks 230kkk+- :D

Naavy
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: pát 19. dub 2019 3:50:44
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od Naavy » úte 11. čer 2019 20:11:39

Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Vkladani kamenu

Příspěvek od schvarz » pon 08. črc 2019 20:26:48

Naavy píše: úte 11. čer 2019 20:11:39 Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy
To, co píšeš o pravděpodobnosti - ta věc závisí na implementaci. Zpravidla se nechá generátorem (pseudo)náhodných čísel vygenerovat číslo a podle něj rozhodnout, zdali to vyšlo nebo ne (třeba číslo 1-100 a zkontrolovat, jestli je pod 33, nebo číslo 1-3 a zkontrolovat, jestli je 1, apod.).

Co se přímo pravděpodobnosti týče, tak ty jednotlivé pokusy o přidání kamene nebo čehokoliv jiného jsou na sobě NEZÁVISLÉ (tedy výsledek pokusu je zcela nezávislý na výsledku pokusu jiného) . To znamená, že teoreticky se ti to nemusí povést NIKDY. Samozřejmě žádný generátor náhodných čísel není dokonalý a ačkoliv zpravidla mají rovnoměrnou distribuci čísel, pořád to není to perfektní generátor. Více ve vysokoškolských kurzech pravděpodobnosti a statistiky :)

Když hážeš kostkou, tak se ti taky občas může stát, že než hodíš první šestku, tak má druhý už 2-3 figurky v domečku. Alespoň mně se to stalo :) Je to smůla, ale je to tak. Hromada lidí si řekne: "10% šance, tak to udělám desetkrát a budu to mít" - bohužel to tak nefunguje. Distribuce čísel je totiž rovnoměrná v limitě, nikoliv v tomto konečném případě :)

Jinak co se P2W koncept týče - můj názor je takovýhle.
Co NENÍ OK:
- Platící i neplatící hráč musí mít ve hře stejné herní možnosti. To znamená, že mi nemůže být zamezen přístup do SD2, pokud si v itemshopu nekoupím propustku (viz offík, 95% hráčů se nedostane přes lvl 50, páč jim odumře mozek, když si nezaplatí).
- Platící hráč nesmí mít obrovské násobné bonusy oproti hráči neplatícímu. Mít možnost si jen a pouze za 500kč na měsíc koupit bonus 500% zkušeností, yangů, předmětů navíc není ok. Kdyby ten bonus byl 100%, tak řeknu, že je to přijatelné a na nějakých 200% je podle mě hranice únosnosti.
- Platící hráč nesmí mít možnost si koupit mega silné předměty, které hráči neplatícímu nejsou dostupné. V item shopu nesmí být "MEGAÜBER PALICE JAK BLÁZEN", která je silnější než jakákoliv jiná zbraň ve hře. Protože platící hráč potom bude dominovat a to vede k úpadu komunity. Stejně tak se jedná o bonusy do poškození a podobně.
Co JE OK:
- kosmetické úpravy dostupné pouze platícím hráčům, které nemají žádný efekt na gameplay - tedy např. hezký vzhled brnění a zbraní. Tento vzhled by ovšem neměl být na hony hezčí, než vzhled brnění získatelný překonáním největších výzev ve hře. I neplatící hráč by měl možnost připadat si "hezký" a "cool". Dále také účesy navíc pouze za peníze, nějaký speciální mount (který neposkytuje velké výhody oproti klasickým mountům). Přijatelnou výhodou je kupříkladu použití mounta v kerindoru - hlavně proto, že to vyřeší i neplatící hráč např. koňským lístkem či mountem ze soutěží.

IDEÁLNÍ MODEL
Je známý. Pokud si hráč A koupí prémiovou měnu, má možnost ji utratit v item shopu či ji přímo dát k prodeji na prémiový trh v nějakém kurzu k běžné herní měně (kupříkladu 1SD za 1 milion yangů). Běžný neplatící hráč má potom možnost koupit si SD za herní měnu (yangy) a pořídit si vysněné předměty/bonusy z item shopu. Zároveň musí existovat právě daný itemshop jako regulace množství prémiové měny (SD) v oběhu a vytvoření určitého tlaku na nákup další prémiové měny.
Důsledkem tohoto systému je to, že dokud si někdo nekoupí SD ze reálné peníze a nedá je na trh, tak si neplatící hráč za yangy SD koupit nemůže. A to je dobře - tento systém zajišťuje jakousi finanční stabilitu pro provozovatele hry.
Tento systém je implementován na ekuře pomocí Black Marketu, kde se dají prodávat herní předměty za SD či přímo yangy (pomocí prutů a šeků).

Těmito pravidly se řídí většina dnes stále ještě žijících MMORPG (které žijí právě většinou díky těmto pravidlům) a většina z nich používá daný finanční model. Není to recept na úspěch, ale pokud se daná pravidla poruší, tak je to jasný recept na neúspěch :))

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline fyxicek 
offline hg003 
offline nobody1