Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jak se vám líbí návrh?

ANO, líbí se mi, beru jakoukoliv verzi či úpravu týmem
71
78%
ANO, variace 1 (jenom elixíry)
7
8%
ANO, variace 2 (elixíry i ryby)
4
4%
ANO, variace 1 + 3 (elixíry + kritiky/průniky)
1
1%
ANO, variace 2 + 3 (elixíry + ryby + kritiky/průniky)
5
5%
NE, nelíbí.
2
2%
Nevím
1
1%
 
Celkem hlasů: 91

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:57:17

Ahoj, máme tady pro vás s hráčem I3ananos návrh nového questu na styl Urielova nápadu, který se týká elixírů.
Quest by byl několika etapový (zatím odhadujeme 2-3 etapy), stejně jako Urielův nápad.

Obsah:


:?: 1. Jaká bude odměna?
Po dokončení všech etap by měl k dispozici vysunovací panel (stejně jako na kostýmy a točení bonusů), kde by bylo 14 slotů na vložení elixírů. Pod sloty by bylo tlačítko. Tímto tlačítkem by se aktivovaly všechny elixíry v daných slotech naráz a zároveň by vedle nich běžel čas, jak dlouho ještě efekt elixírů potrvá (viz obrázek). Tato časomíra by se samozřejmě mohla nacházet i mezi buffy a debuffy v levé horní části obrazovky.
Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------

:?: 2. PROČ?
Motivace je taková, že postupně naklikávat 6-10 (někdy i více) elixírů co 10 minut je opravdu nepraktické, kolikrát se člověk třeba na nějaký netrefí a nebo musí pravé tlačítko na elíky vyloženě spamovat, aby si mohl být jistý, že vypil všechny. Pokud na nějaký zapomene, čas vypití elixírů není sjednocený a člověk pak paranoidně naklikává elíky co 3 minuty, aby měl jistotu, že má všecky (toto řeší simultánní aktivace všech elixírů).
Pro lidi, kteří například chodí do Haegeronu je potom jistě známa skutečnost, kdy jim dojdou účinky elixírů v nejméně vhodném momentě - když jsou obklíčeni mumiemi, blodary a magmany, což zpravidla vede k velmi rychlé smrti (toto řeší časomíra).

"Tak používej elixíry M+ a L+" - Kupříkladu BM sura 80 v kerindoru elixírů používá mrtě, ale nemá dostatečnou úroveň na konzumaci elixírů L+. Elixíry M+ jsou ale podstatně méně efektivní, než elixíry L.
Elixíry L+ jsou ty nejsilnější a nejlepší v celé hře a tomu odpovídá i jejich cena - vysoká jak bejk. Konzistentní využívání těchto elixírů je nákladné a často není potřebné. Jejich výroba je též náročnější.
Motivace pro použití elixírů je dvojí. Jednak jejich zvýšené účinky (krom statových elixírů VIT INT SIL POH), ale i jejich dlouhé trvání (1 hodina oproti klasickým 10 minutám). Tato nová featura nijak významně nepodkopává ani jednu z těchto dvou výhod, snad možná jen trochu dlouhé trvání. Ten důvod, proč je dlouhé trvání tak lákavé, vychází právě z obrovské nepraktičnosti naklikávání elíků zvlášť a postupně. Zároveň taky z důvodu, že nikdy nevíme, kdy L elíky skončí a tak můžeme kvůli jejich skončení umřít. Kdybychom viděli časomíru, neděje se to tolik nebo možná skoro vůbec. Elixíry L+ mají ale stále výhodu, protože mají vyšší bonusy. A ačkoliv statové elixíry vyšší bonusy nemají, tak je tam pořád výhoda té kontinuity a dlouhého trvání bez nutnosti sledování časomíry a reaktivace elixírů.

Zároveň ale existuje i motivace tento úkol dělat, i když hráči používají elixíry L+. Při aktivaci přes toto okénko získají onu časomíru, také jim stačí kliknout pouze na jedno tlačítko a ne na všechny elixíry.

:idea: Vedlejší motivace pro quest
Quest bychom rádi zavedli i proto, aby se hráči seznámili s bylinkami, výrobou elixírů, jejich používáním a dost možná i zahrádkou, která je velmi důležitá a je prakticky největším zdrojem věhlasu. Podle našich zkušeností totiž se zahrádkou a výrobou elixírů mnoho hráčů seznámeno není a vyhýbají se tomu jak čert kříži, protože tomu vůbec nerozumí.

-------------------------------------------------------------------------------------

3. Podoba questu
Tady si nejsme úplně jisti. Napadlo nás více variací, reálně si s tímhle může tým pohrát jak chce, my máme jen pár návrhů. Víme, že quest stavíme na principu Urielova nápadu. Znamená to tedy, že NPCčko po vás bude chtít více kusů od několika druhů předmětů, předpokládáme bylinky.
Jaké bylinky? Tyto bylinky by byly speciální, neobchodovatelné, s nějakým přívlastkem, např. "kvetoucí rododendron, kvetoucí šeřík" a podobně.
Způsob získání bylin Tady váhám. Byl bych nejraději, kdyby nepadaly příliš z monster (opravdu jen trochu), ale rostly na zemi (viděli by je pouze hráči s questem, případně by je hráči dostávali při sebrání bežné verze této květiny) a šly vypěstovat i na zahrádce. Hráči by se tak seznámili s možností sbírat květiny ze země, ale hlavně práce se zahrádkou.
ItemShop: Zároveň bych, stejně jako u Urielova nápadu, přidal do ItemShopu Balíček bylin, který by fungoval na identickém principu, jako Urielův balíček - dal by vám plný počet jednoho z chybějících druhů bylin.
Nejsem si jistý, jestli do těchto úkolů zahrnovat barevné byliny, orchideje bych ale asi nezahrnoval, minimálně do prvních dvou etap ne. Kdybychom ignorovali barevné byliny i orchideje, šlo by květiny rozdělit do 3 skupin po 4. Pokud bychom zahrnuli i barevné byliny, mohla by se buď sbírat 1 barevná bylina v každé fázi (4 běžné + 1 barevná) a nebo bychom celou 3. fázi udělali o barevných bylinách.
Zdráhám se je zahrnout, protože na zemi nerostou, pěstovat je lze až od stupně herbaření M a tak by je hráč víceméně exkluzivně musel nadropovat na mobkách, což by nemuselo být zas tak špatné, šlo by demonstrovat, že různé barvy bylin padají z různých ras. Co se orchidejí týká, tak rostou jen v entarianu, na konec kerindoru se hráči většinou nejdou podívat dříve, než na levelu 97 (úkol do Cidonie), takže bych nejraději orchideje a elixíry+ vynechal, případně je akorát uvedl v závěru/dialogu nějakého toho úkolu



Variace 1.1
Počet etap: 3
Týká se: Elixíry
Jednotlivé etapy by zadávali všichni 3 bylinkáři (Baek-Go, Yu-Hwan, Huahn-So). Příběh questu staví na tom, že kvůli suchu/škůdcům/něčemu dochází v říši ( :chunjo: / :shinsoo: / :jinno: ) k úhynu bylin a oni nejsou schopni sehnat dostatek neuschlých bylin pro své potřeby. Zadají vám tedy sehnat/vypěstovat X kusů od Y druhů bylin (dohromady existuje 12 bylin, 5 barevných a 2 orchideje). Nejpravděpodobnější je asi verze, že v každé etapě budou bylinkáři chtít 4 druhy běžných bylin a 1 barevnou, případně první 2 by chtěli 5 nebo 6 druhů a Huahn-So by chtěl barevné byliny, všech 5 druhů. Hráč by květiny nasbíral/vypěstoval/nadropoval a splnil úkol. Možná by bylo dobré, kdyby hráč musel přímo v okně u daného bylinkáře vyrobit z květin nějaké elixíry, aby se seznámil s jejich výrobou.
Odměny za etapy:
Za první etapu by se hráči odemklo ono vysouvací okno na elíky s omezeným počtem slotů na elixíry, řekněme 4.
Za druhou etapu by se odemkly další 4 sloty, dohromady by jich bylo tedy 8.
Za etapu poslední by se odemklo 6 slotů, dohromady by jich tedy bylo 14 (dohromady existuje 14 barevných elixírů, nepočítáme modré a červené na manu/ZB).


Variace 1.2
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by nepřidávaly sloty, ale odemykaly by použití specifických elixírů (rozložit je tak, aby existovala motivace udělat i 3. etapu, například do ní dát kritik/průnik nebo tak něco). Rozložení by mohlo být třeba 1. etapa - rychlost pohybu, útoku, kouzel, VIT,POH
2. etapa mana, hodnota útoku, útok magií, SIL, INT ¨
3. etapa - životy, obrana, průnik, kritik
Je to jen nástřel.

Variace 1.3
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by postupně umožňovaly použití S, M a L elixírů. Asi nejnudnější alternativa.


Variace 2.1
Počet etap: 4
Týká se: Elixíry, Ryby
Hráči běžně používají krom elixírů i ryby, které poskytují také mnoho podpůrných bonusů.
Základní quest by tedy mohl být stejný, jako ve variaci 1 a po třetím questu by následoval quest čtvrtý, u rybáře, který by třeba mohl potřebovat pomoci s odchovem ryb, protože v řekách kvůli škůdcům/teplu vymírají. Nosily by se mu živé ryby, opět s nějakým přívlastkem, snadnější na ulovení, než ryby běžné. Za odměnu by ke 14 existujícím slotům na elixíry přidal ještě 3-4 sloty na ryby.
Zde ale vyvstává problém, že efekt ryb zmizí, pokud postava umře. Možná by tedy bylo lepší ryby izolovat ve vlastním okně nebo tento problém nějak jinak vyřešit.

Variace 2.2
Počet etap: 3
Spočívá akorát v tom, že bychom původní 3 bylinkové etapy zredukovali na 2, aby úkol měl celkem pouze 3 etapy - první 2 bylinkové, třetí s rybami.

Variace 2.3
Šlo by také úkoly s rybami zavést jako úplně paralelní řetězec k úkolům s bylinkami.



Variace 3
Ještě je zde možnost přidat do okénka kritické a pronikavé útoky (ty co padají ze šperkovnic), ty sice časomíru mají, ale pořád platí, že simultánní aktivace je dobrá věc. I když by nevyšla třeba variace s rybami, tak si myslím, že tohle je taky dobrý nápad.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pon 8:36 pm »
@REEEN,  Je to naprosto jedno. Pokud jste k levelu +-10lv od meteoru a nebo níže, tak pokud je z daného meteoru drop mapa, tak vám může a nemusí padnout. Je to hlavně o štěstí nikoliv druhu meteoru. Na rychlosti opravdu nezáleží.
@ REEEN « ned 10:48 pm »
Ahoj, mám dropa lv 57 a chci se zeptat jestli nevíte co je lepší pro drop mapy, jestli meteor lv 55 protože ho zničím rychleji nebo lv65 protože je větši level než já. Vím že na 55 drop z monster bude malý, ale jde mě fakt jenom o mapy.
@ Mionix « ned 12:53 pm »
@Hakan:up:
@ Hakan « ned 12:33 pm »
Dřív nešlo označovat nic ani s VIP... Takže nevidím problém v tom že bez něj můžeš označit alespoň jeden 🤔
@ PetrMetin2 « ned 11:48 am »
Trošku krok zpět klasicky, ale penize až na prvním místě
@ PetrMetin2 « ned 11:46 am »
Děkuji TomasFoxx, věděl jsem, že to je nějaká novinka ....
@ TomasFoxx « ned 10:34 am »
@PetrMetin2https://ctrlv.cz/ZP0E
@ Mionix « sob 12:55 pm »
@PetrMetin2,  není to bug, mám to vyzkoušené osobně. Dodávalo se to později, tudíž to není na webu.
@ PetrMetin2 « sob 10:24 am »
@Mionix Můžeš to prosím někde prověřit? Nejsem si tím vůbec jistý... Dle mého to je bug
@ Mionix « sob 8:39 am »
@PetrMetin2,  Ano bez VIP jen tuším jeden stánek, s VIP neomezeně.
@ Liberation « pát 7:52 pm »
Chystá se nějaký kontent/úprava pro začínající hráče a malé levely? Neříkám, že mají z bossů padat titánové pruty, ale nějaká "konkurenční" výhoda by tu alespoň pár nových hráčů udrželo, ne?
@ PetrMetin2 « pát 7:41 pm »
Protože ani na webu ekura.cz/vip tam není o tomhle zmínka ...
@ PetrMetin2 « pát 7:39 pm »
A nechci zbytečně psát ticket a reportovat to, když si nejsem jistej
@ PetrMetin2 « pát 7:39 pm »
Byly nějaké změny v označování stánků? Dřív šlo označit více než jeden, je to tím, že jsem měl VIP? To mi nějak nesedí, protože kamarádovi to fungovalo normálně - i bez prémka... Ptám se, jestli to není třeba bug
@ kovardominik « čtv 6:01 pm »
a stejně by asi nestačili ani tak
@ kovardominik « čtv 6:01 pm »
@fenylalanin,  pokud je nezačneš dělat v lv 159 tak ne
@ fenylalanin « stř 6:58 pm »
mám dotaz expnou mě na levl 160 lovecké mise ?
@ kovardominik « ned 11:28 am »
to je důvod proč se hledání vlajek neúčastním protože jako jednotlivec nemám žádnou šanci
@ Suko201 « sob 11:37 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Třeba je to v pořadí úprav? Na druhou stranu, za mě naprosto za Steepl neadekvátní odměny za obyčejný sprint, kdo bude rychlejší, když určité chary, muž, žena mají v běhu výhody v rychlosti.
tak odměny se mohou upravit, za první místo 10 těch truhel je masakr. :D a ta zmínka ohledně charů a pohlaví.. K tomu bych dodal to, že při hledání vlajek mají taky výhodu lidé v klanech a na uni, dia, nebo kuřeti za sd ;-)
@ Diibu « sob 8:12 pm »
Ahoj, chci se zeptat, co je maximální MHU v areně. Nikde to nemužu najít.
@ TomasFoxx « sob 9:52 am »
@Mionix,  <3
@ Mionix « sob 9:35 am »
@gagefranjo@TomasFoxx,  i já sám jsem to urgoval.
@ TomasFoxx « sob 9:30 am »
jako jn, spelly L by mela bejt priorita, docela vaznej bug kterej kazi valky, se divim ze se takove veci neresi prioritne
@ gagefranjo « sob 9:24 am »
Stejne tady kazdej ceka na upravu tech L spellu ve valkach a kde nic tu nic
@ Mionix « pát 5:16 pm »
@Suko201,  Třeba je to v pořadí úprav? Na druhou stranu, za mě naprosto za Steepl neadekvátní odměny za obyčejný sprint, kdo bude rychlejší, když určité chary, muž, žena mají v běhu výhody v rychlosti.
@ kovardominik « čtv 9:43 pm »
zajímavý nápad skrýt postavy ostatních při OX. Ale líbí se mi jak český člověk okamžitě najde způsob jak to obejít a to hned u druhé otázky :D
@ Suko201 « čtv 10:51 am »
Když už se upravuje OX, proč už se neupraví steeplechase..? Byla to dobrá soutěž, nehledě na odměny za mě určitě jedna z nejlepších, co se týče minieventů.
@ TomasFoxx « pon 10:07 pm »
@dD420, jojo, zakladnim utokem missne vždycky a na 100% se dostaneš jedině buffem
@ dD420 « pon 9:22 pm »
ok, už vím že není možné se dostat na 100%
@ dD420 « pon 9:19 pm »
Dotaz: pokud se dostanu na 100% šanci odvrátit tělesný útok, tak mobka vždy missne? Dotaz 2: je možné se dostat na 100% například na lvlu 100?
@ RoxBorn « ned 6:15 pm »
klikni na něj a zmizí a dostaneš VIP na 4 hodiny
@ fenylalanin « ned 4:55 pm »
jak se zbavim klíče světla prosím
@ Grout « čtv 11:39 am »
Hra ON-LINE ! :)
@ Akemos « čtv 11:25 am »
PetoGem píše: @Nonepovideeej,  prisiel som sem po 4 rokoch tak toto je moje prva udrzba preto taka otazka :) a dakuem za odpoved
uspěch je že ti někdo odpověděl...Tolik písmenek tu nebejvá :-D
@ PetoGem « čtv 11:20 am »
@Nonepovideeej,  prisiel som sem po 4 rokoch tak toto je moje prva udrzba preto taka otazka :) a dakuem za odpoved
@ Nonepovideeej « čtv 11:13 am »
@PetoGem,  Co to je za otázku? Záleží, čemu se věnují. Někdy trvá pár minut, jindy se spouští nový event a trvá to i 3 hodiny.
@ Grout « čtv 10:32 am »
Nějak dlouho dneska.. :D
@ PetoGem « čtv 9:54 am »
ako dlho trva udrzba prosim?
@ Mionix « stř 4:26 pm »
@Akemos:up:
@ Akemos « stř 2:43 pm »
Mionix píše: @MrDzenda,  Max je: 125 + 125 + 125 + 22
pokud to není postava s generací pak je to za každou gen+1
@ Mionix « stř 10:57 am »
@MrDzenda,  Max je: 125 + 125 + 125 + 22 na obyč 160 lv bez generací.
@ MrDzenda « úte 10:12 pm »
@Mionix, ahoj, prosímtě ať nespamuju na topicu v diskuze o hře, jak je to s body do vlastnosti těla? Určitě jsem je do lvl 127 nedostával (respektive dodělával jsem od 112 do 125), tak od lvl cca 122. Díky moc.
@ Mionix « pon 6:16 pm »
Poprosil bych všechny, ať tuto informaci předají všem výhercům. Je potřeba ty odměny vybrat co nejdříve. Kdy prémka aktivujete, už bude na vás.
@ Mionix « pon 4:40 pm »
@gagefranjo,  Vybrat by jste si odměnu měli co nejdříve. Kdy ji pak použijete je na vás.
@ gagefranjo « pon 3:14 pm »
Je casove omezen vyber balicku u velitele za podzemi ?
@ Mionix « sob 2:29 pm »
@Trubice,  ticket, nahradíme.
@ Trubice « sob 1:16 pm »
@Mionix Ahoj, včera jsem letmo klikl na postavě na stání do HG talisman a zase zmizel, tak jen informuji
@ Trubice « sob 1:16 pm »
test
@ Akemos « pát 8:27 pm »
kdy budou odměny za podzemí?
@ Mionix « pát 4:08 pm »
@noxforko,  Víme o tom, GA se rozhoduje, co s ním.
@ noxforko « pát 2:45 pm »
ahoj jak se zbavím toho klíče světla? vyhodit nejde ani prodat ani hodit do skladu ...
@ Mionix « čtv 2:52 pm »
@MrDzenda,  GA dělal ještě nutné opravy.
@ MrDzenda « čtv 11:41 am »
Ahoj, tak copak se děje s údržbou, hra fungovala, a najednou mě to kicklo a nejde se přihlásit? :D Ne, spíš mě zajímá, kdy server zase pojede, cca? :D Děkuji
@ TomasFoxx « stř 8:01 pm »
fnuk
@ Akemos « stř 1:30 pm »
ne nemusíš dělat zas
@ TritonX « stř 12:04 pm »
Ahoj když jsem před generací měl úkol co Cidonie, nemusím jej po generaci dělat znovu?
@ kovardominik « pon 10:25 pm »
Děkujeme za prodloužení sněhuláků :)
@ Mionix « ned 5:37 pm »
@Gulik,  Co zatím vím, tak by měly zůstat tak jak jsou. Ale nikdy samozřejmě nevidím do hlavy majitele a GA. :-D
@ Gulik « ned 5:17 pm »
Ahoj @mionix, rád bych se zeptal na obchodovatelnost skinů Dies Lucis po údržbě - bude to stále možné? Mockrát děkuji!
@ dD420 « sob 7:10 pm »
no jasně, jenomže nikdy nepadne jenom 13 kousků, proto jsem se ptal. Zapnul jsem cidonku asi po 2 letech, ale vždycky jsem odcházel minimálně s 40 kouskama a to to dělám pořád stejným způsobem. Takže proto tohle u mě vyvalalo otázku. Prostě jenom smůla

Who is chatting

offline Juicepeep 
offline Matesak 
offline Mionix 
offline marexanax