HROZNĚ DŮLEŽITÝ: ZŮSTAŇ NA LEVELU 136, NECHOĎ NA 138 KVŮLI TRNU!
Na výdělku na mole to potom u topový výbavy (a pokud hraješ bezchybně) dělá rozdíl klidně 150kk/hod. Topová výbava znamená dmg kamenem krit 21k+.
Pokud si pořídíš trn, tak samozřejmě nůžky sevřeš a budeš vydělávat blíž tomu, co dá ten lvl 136 + snadněji zabiješ bosse, ale v začátku rozhodně nemá smysl investovat 40kkk navíc, abys na tom byl vlastně stejně, jako když bys zůstal na 136 a ty prachy neutratil.
Další věc: Záleží fakt na tom, jak ti to jde, jak to umíš a jak moc se soustředíš. Pokud čumíš na film a nedáváš majzla, tak můžeš za hodinu s klidem vydělat o 400kk méně, než když jedeš fakt soustředěně. S identickou výbavou jsem s bonusy za hodinu dal 1,5kkk a pak 900kk, jen proto že jsem čuměl na seroš a furt umíral
K výbavě:
Lejno píše: ↑čtv 18. čer 2020 20:47:57
Zbraň - Jaspis - 15+% schop + 20 dabel (+int/kritik luxus)
Helma - Zuřivka - 10 lidi + 20 dábel MHU aspon 30+ ( dá sa používat aj od 10mhu)
Štít - Kouzelník - 10 lidi + 20 dábel
POZOR určite chceš kladnú hodnotu pohybu. ( Je tu možnosť nosiť kvoli tomu so sebou healera, ale radšej si kup ten štít s pohybom aspon 25+ čím viac tým lepšie) Dodatok: tretí bonus do štítu už je len luxus navyše
Boty - Hnevky - 15 šip + 20 yang + 20 rýchlost kúzla ( čím vyššia rýchlost kuzla , tým samozrejme lepšie, sú lacné aj s 27rk napr)
Náušnice - Zd.Nebeské náušky - 15 šíp - 10 lidi - 20 dábel
Náramek - Zd.Nebeský náramek - 10 lidi 20 dábel (+zb výhoda)
Náhrdelník - Zd.Perlový Náhrdelník - 15 šip + 20 yang + zb/kritik
K talizmanom - Možnosti:
Schop + Schop + Schop
Schop + Schop + Dábel
Schop + Dábel + Dabel
Schop + Schop + Príšera ( O niečo málinko menší dmg na molu napr, ale máš to variabilné v tom, že možeš chodiť aj na bossov ALE, ja mám výbavu full dabel dabel schop a v klude chodím aj na bossov)
3x dábel nemám vyskušané - mám vyskúšané rozdiel medzi schop schop dabel vs. dabel dabel schop = rozdiel tam nebol, poprípade v 10tkach - neviditelný.
Já osobně bych rozhodně nevynechal 20% yang ve štítu.
Hlavním výdělečným místem pro BMko v Entarianu je molo, na kterém se vyskytují Keskiři. Na Keskiry platí bonusy ďábel a lidi. Keskiři se také vyskytují uvnitř hradu. Ve zbytku mapy se nacházejí Askeři, na které platí pouze bonus lidi, bonus ďábel na ně neplatí.
Na mapě jsem označil červeně molo, tedy oblast, kde se budeš s BMkem pohybovat. Boss Keskirů na mole je Savascon. Nahoře potom ještě vidíš bosse Askerů, Yugita, na kterého právě platí jen bonus lidé.
Výdělek na mole je jednoduchý - zabíjíš keskiry, padají z nich yangy. Co se týká Savascona, tak se dá spolehlivě zabít ve 2 lidech. Pokud ho chceš dát solo, doporučuju magickou trofej a míříš na dmg kamenem (kritik) alespoň 20,5k, abys ho utřískal, ale může ti to trvat i 10 minut. Na konci potřebuješ, aby ti padlo více kritiků Proto se hodí na Sava mít větší poškození. Toho se většinou docílí tak, že pořídíš další štít, který už právě bude mít bonusy 20 ďábel 10 lidi (případně nějaký inteligence/pohyblivost, ale to už je luxus). 10 lidi ti totiž napohodu přidají 900-1000dmg na kritik kamenem.
Štít na výdělek - 20 ďábel 20 yang nutně, cokoliv dalšího výhodou (antistun není třeba, ačkoliv je příjemný, ale drahý)
Štít na sava - 20 ďábel 10 lidi, cokoliv dalšího do dmg výhodou
Za mě se rozhodně nevyplatí přidat 10% lidi na úkor 20% yang do štítu. Co se výdělku týká, tak 20 yang 20 ďábel do štítu bohatě stačí.
Talismany - doporučuju půl napůl schopky a ďábly. Já mám konkrétně 4 schopky, 4 ďábly a 1 příšeru. Příšera je o trochu horší, jak ďábel, navíc bonusy na ďábla v entu fungují nějak divně, nepřidávají jen tobě dmg, ale ovlivňují i dmg, co dostáváš ty. Na BMku to není tolik znát, ale lidi z hradu budou vědět.
Jak Lejno uvádí, schopka, příšera a inteligence poskytují variabilitu, že s tím můžeš jít zabít i Yugita a Askera, ale ty děláš výbavu na molo (a případně na sava), na bosse a metiny (metiny jsou askeři) mysli až v poslední řadě.
Nedoporučuju mít 9x ďábel, 9x schop a podobný extrémy. Na ekuře bylo vždy nejvýhodnější mít bonusy relativně vyvážené.
Náhrdelník - určitě tam měj kritik spíš než ZB. Sice to hodí jen 2% do kritiku schopkou, ale znáš to, korunka ke korunce... ZB dmg nezvýší a v entu se každý dmg navíc počítá.
Náušnice - Za tohle asi sklidím hejt, ale - já doporučuju zlatý naušnice přes nebeský. Zlatý naušnice ti oproti nebeským naušnicím dají 7 INT a 7% na příšeru. Naopak přijdeš o 3% na kritik schopkou. Těch 7 příšera + 7 int ti přidá 800-1000 dmg na kritik kamenem, mám odzkoušeno. Jde to s nimi podstatně líp, počítal jsem i průměrný poškození v excelu, vychází větší se zlatýma + mám s obojím odchozeno přes 20 hodin a s těma zlatýma mi to prostě jde líp, hlavně na Savascona to dost pomůže. Problém je, že jsou zlatý naušnice 20 ďábel 10 lidi 15 šíp (nebo aspoň 10) opravdu špatně sehnatelný a nejspíš si je budeš muset vyrobit. Já měl štěstí, padlo to tam za 2kkk, ale kamarádům taky až za 18kkk

Nebeský naušky docela spolehlivě koupíš, jsou snadno sehnatelný. Takže výběr je na tobě. Do začátku nebeský jako nejsou žádný problém.
Jo jinak počítej s tím, že i když bys chodil keri, tak prvních 20-40 hodin v entu prostě budeš lempl a nebudeš schopnej dosáhnout na výdělky, na který dosáhnou ostatní. Ta technika chvíli trvá se naučit, naučit se neumírat, ale zároveň to kropit dostatečně rychle. Zpočátku doporučuju tahat prostě jen jednu skupinku, až na ní nebudeš umírat, tak 2 a pak třeba zkoušet i pláště.
Jo a nenos sebou do entu modrý elixíry. Ani jedno políčko, nebo když už, tak fakt jen to jedno. Nepotřebuješ je, ochrana ti doplňuje manu, kdykoliv dostaneš zásah.
A nakonec - zlatý naušnice do entu jsem samozřejmě nevymyslel. Dlouhou dobu je používají Dux a Brahim a oni mě (a další) inspirovali k tomu si to otestovat.
PS: Neprodávej L+ za 25kk, když jsem ti takhle pěkně poradil.
