Zkrátka která postava da víc trofejí jestli muže dat lvl 100 třeba podobnej počet trofejí jako 160 . diky za odpovědi


Buffování ostatních má vliv na padání dropu, jo? Není to jen díky skupině třeba?
To by ti musel říct tým, ale já ten pocit mám. Kolikrát trofeje z mých mobek, co usoluju, padají dračím šamanům, se kterými nejsem ve skupině.
Nesouhlasím hned s několika věcma, a to konkrétně s body 2 a 3.schvarz píše: ↑ned 19. črc 2020 13:48:02 Jako nehledě na to, jestli buff dává nebo nedává drop navíc, tak je nejlepší dračí šaman a to z několika důvodů:
1) Pokud v aréně není žádný dračí šaman, tak šance na úspěch v aréně je třeba třetinová, než kdyby tam ten šaman byl. Takže si automaticky zvyšujete šanci na dokončení arény. Je třeba si říct, že JE DŮLEŽITĚJŠÍ ARÉNU DOKONČIT, NEŽ URVAT 40 TROFEJÍ, ALE SKONČIT V 29. VLNĚ
2) Šaman (dračí) má kouzla, která zasahují více cílů, ta kouzla mají krátké cooldowny, obojí je v aréně docela velká výhoda.
3) Dračí šaman má obrovskou šanci svůj cíl zapálit. Zápal je absolutně brutální ničivá síla, protože ten cíl zahoří za ještě víc, než mu dalo to původní kouzlo, takže to vaše poškození téměř ztrojnásobuje. Navíc ve velké části vln jsou ty mobky tak tanky, že ten plamen dohoří opravdu celej.
Má to asi jen jednu nevýhodu a to je ta, že musíš buffovat. Jinak dostaneš příšernej hejt.
O druhou příčku se podle mě dělí healer a BMko, ti taky jsou schopní tahat mobky a dávat pecky, ale nemají zapálení. Ale co do trofejí, tak furt dají 30-40 s nějakým umem.
Nutno ale podotknout, že ta aréna se dá hrát relativně dobře s čímkoliv. Za mě je nejbolestivější mentál.
2) Není jednohit, jen má malý radius na multihit.Akiryu píše: ↑ned 19. črc 2020 13:56:36Nesouhlasím hned s několika věcma, a to konkrétně s body 2 a 3.schvarz píše: ↑ned 19. črc 2020 13:48:02 Jako nehledě na to, jestli buff dává nebo nedává drop navíc, tak je nejlepší dračí šaman a to z několika důvodů:
1) Pokud v aréně není žádný dračí šaman, tak šance na úspěch v aréně je třeba třetinová, než kdyby tam ten šaman byl. Takže si automaticky zvyšujete šanci na dokončení arény. Je třeba si říct, že JE DŮLEŽITĚJŠÍ ARÉNU DOKONČIT, NEŽ URVAT 40 TROFEJÍ, ALE SKONČIT V 29. VLNĚ
2) Šaman (dračí) má kouzla, která zasahují více cílů, ta kouzla mají krátké cooldowny, obojí je v aréně docela velká výhoda.
3) Dračí šaman má obrovskou šanci svůj cíl zapálit. Zápal je absolutně brutální ničivá síla, protože ten cíl zahoří za ještě víc, než mu dalo to původní kouzlo, takže to vaše poškození téměř ztrojnásobuje. Navíc ve velké části vln jsou ty mobky tak tanky, že ten plamen dohoří opravdu celej.
Má to asi jen jednu nevýhodu a to je ta, že musíš buffovat. Jinak dostaneš příšernej hejt.
O druhou příčku se podle mě dělí healer a BMko, ti taky jsou schopní tahat mobky a dávat pecky, ale nemají zapálení. Ale co do trofejí, tak furt dají 30-40 s nějakým umem.
Nutno ale podotknout, že ta aréna se dá hrát relativně dobře s čímkoliv. Za mě je nejbolestivější mentál.
2 - jediný kouzlo, co zasahuje víc cílů a má krátkej cooldown, je střílení na draky, talisman má sice krátkej cooldown, ale je to jednohit, řev je sice maso, ale nabíjí se tak dlouho, že ho za tu vlnu stihneš dát tak jednou-dvakrát.
3 - jasně, zápal je sice super, ale zase bych ho tak nepřeceňoval - bere kolem 1k na tik, a pokud vemeš mobce kolem 4-5k kouzlem, nehledě na to, že je většinou nesekáš sám, dosáhne maximálně stejnýho dmg, jako kolik dáš té mobce kouzlem, i to je ale moc, protože těch kouzel na tu stejnou mobku vystřídáš několik a zápal je jen jeden.
To, že ostatní musíš buffovat, taky není pravda, v aréně jsou aspoň 2-3 dračí šamani pravidelně, osobně jsem byl posledních asi 10 arén za šamana a snad ani v jedné jsem nebuffoval - kvůli tomu, že jsem neměl int věci, ale to nikdo nevěděl - možná jsem byl v očích ostatní za močku, ale nikdo si nestěžoval.
Co se počtu trofejí týče, přijde mi to s BM a drakem víceméně vyrovnaný, drak je na tom o něco líp, ale pokud to umíš, jsi schopen vytáhnout trofeje s oběma postavama klidně na 60 za arénu.