PVP Mentál 109

Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44

pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: sob 26. pro 2020 17:14:45 Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem ;)
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 109
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54

Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05

Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)

Uživatelský avatar
Akiryu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09

Achras píše: sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11

Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless :D
„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25

Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a) schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 235 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55

schvarz píše: ned 27. pro 2020 1:43:25 Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 194
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54

Lejno píše: ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH :D



POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no :D
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10

Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46

schvarz píše: ned 27. pro 2020 12:25:10 Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak :) A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí :) stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy... :fight:
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41

Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 68 poděkování

Re: PVP Mentál 109

Příspěvek od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16

schvarz píše: stř 30. pro 2020 14:27:41 Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš. :fight:
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott :pm: :jinno:

Odpovědět