Prostor k diskuzi o chrabrých válečnících používajících mentální sílu či sílu vlastního těla.
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 17:14:45
Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
Achras
- Lv.14

- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Příspěvek
od Achras » sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 21:10:05
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš...
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
-
Akiryu
- Lv.9

- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 04. srp 2018 16:09:08
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Příspěvek
od Akiryu » sob 26. pro 2020 23:01:09
Achras píše: ↑sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: ↑sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: ↑sob 26. pro 2020 21:41:11
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší

Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita
A copak vitalita dělá?
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless

„Perfekcionismus není o skutečném zlepšování sebe samé. Ve skutečnosti jde jenom o to, získat uznání ostatních. Je to snaha nedělat chyby, což člověku snadno zabrání v tom, aby vyzkoušel něco nového, co ještě neumí nebo co mu nedejbože nejde."
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.
Naposledy upravil(a)
schvarz dne ned 27. pro 2020 12:42:04, celkem upraveno 1 x.
-
Lejno
- Lv.21

- Příspěvky: 318
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 234 poděkování
- Dostal poděkování: 460 poděkování
Příspěvek
od Lejno » ned 27. pro 2020 9:42:55
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 1:43:25
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
Do tretice všetko dobré...
-
ddavidd
- Lv. 18

- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 48 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Příspěvek
od ddavidd » ned 27. pro 2020 10:05:54
Lejno píše: ↑ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH
POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no

druhý pokus! (prvý vyšiel

)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » stř 30. pro 2020 13:54:46
schvarz píše: ↑ned 27. pro 2020 12:25:10
Oprava:
ElectriX píše:
Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost
Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (
kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta

Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval.
Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak

A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí

stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy...

MichaelScott

-
schvarz
- Lv.26

- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Příspěvek
od schvarz » stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
-
MichaelScott
- Lv.13

- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 68 poděkování
Příspěvek
od MichaelScott » ned 17. led 2021 23:50:16
schvarz píše: ↑stř 30. pro 2020 14:27:41
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš.
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.
MichaelScott

-
-
You do not have permission to post in chat.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
Jinno: 142Chunjo: 180 Shinsoo : 60 Tsurugi
@Ezzo95, tipovačka už skončila. Pri zapojení sa, buď do tipovačky, alebo do vytvárania priania, získaváš tú istú časť talizmanu. Šancu na získanie amuletu pumy máš už len do 6.7.
ta tipovacka neni potreba?
@Ezzo95, ahoj, ak prejdeš v stredu OX až do konca a ešte si sa nezapojil do vytvárania priania tu na fóre, tak áno.
Ahoj. Je jeste mozne ziskat pumu do konce eventu?
Zdravím. Už vieme, že sa dajú dorty použiť aj po evente. Ale budú sa dať aj ozdobiť po evente? Ďakujem za odpoveď.
tak ale aspoň pre to prvé nasadnutie na pumu by mohla vyskočiť tabuľka s aktivovaním. Lebo teraz som nechtiac stlačil J a puma už zbytočne odpočítava.
a co udělat mimořádnou OX i ted v neděli? tím by se dostalo na více lidí
EDIT na fóru - Event - slova (např. info o tom univerzálním dílku)
Grout píše: mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak?
Třeba k tomu přidat barvu na vlasy a mohlo by se jezdit třeba na zelený nebo odbarvený by bylo pecka k těm barveným brnkům
@Grout, Nebo možnost vyměnit univerzální dílek za libovolný, který mu chybí? Jen nápad
mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak?
To mi nejde už pol roka. Odkedy som začal hrať
Prečo nejde textové zobrazenie hodností?
Díky za rozpis, chápu to tedy správně že příští středa je poslední termín kdy bude ox?
Dobrý den,
OX probíhá čtyřikrát – proto jsme ji záměrně rozdělili tak, aby se konala dvakrát o víkendu a dvakrát ve všední den. Bohužel se nikdy netrefíme do dne a času, který by vyhovoval všem hráčům. Vstupuje do toho mnoho proměnných – práce na směny, různá zaměstnání, rodinné povinnosti, koníčky, výlety, dovolené apod. 1. OX proběhla v sobotu 7. 6., 2. OX v neděli 15. 6., 3. OX ve čtvrtek 19. 6. a 4. OX proběhne ve středu 2. 7. Jak jsem již psala níže zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by nezašel za Vaši postavu.
Dobry den bilo by fajn kdyby OX bilo ovikendu je to ve stredu a jsem haji mam odpoledni
Dobrý den, za OX je vždy horní pravý dílek.
Dobrý den, Tomori, víte prosím, jaký dílek se bude rozdávat za středeční OX? Bude to pravý dolní dílek, jako minule?
jogurd007 píše: Tak budu počítat na další víkend
Zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by za Vás někdo nezašel

To máte jistější.
Grout píše: Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3
Budu tam! Doporučím Vám trénovat
Tak budu počítat na další víkend
@Ashen @jogurd007 Bohužel, i kdybych Vám dala anketku tak se nikdy neshodneme na jednotný den ani čas..
Tomori, tak si 3. zarybaříme? <3
No paráda. OX by bylo lepší dát o víkendu. Ta neděle od 21:00 byla fajn. V týdnu mám odpolední směnu, takže jsem v háji
Ashen píše: OX zrovna na den kdy začíná B4L hm
Podle téhle logiky by ta OX nemohla bejt nikdy

pokaždé by si někdo stěžoval, že zrovna dneska když musím jít ....
OX zrovna na den kdy začíná B4L hm
Dobrý večer, byl přidán rozpis dalšího soutěžního týdne
Je hezký jak je tu aktivní ta Tomori a nemusí to tu táhnout na zádech už jen Mio, máš u mě uplně naprosto bezvýznamnej plus Tomori <3
@Mionix jasny chapu dekuju
@domcopvp, Myslím si, že nám to vůbec nevadí, ale pak si nestěžujte případně, že vám event nefunguje tak jak má.
Dobrý den, mužu se zeptat zda je zakázano si udelat víc veder u kovare ? Dekuju za odpoveď
nepřemýšleli jste o tom, že bychom viděli jak dlouho budou účinky pumy ještě sloužit? třeba jako buff nahoře vedle premek? děkuju za odpověď
Dobrý den, do půlnoci přidám rozpis dalšího soutěžního týdne
Dobrý den, kdy přidáte další rozpis soutěží pro tento víkend a příští týden?
Ahoj, bude rozpis minieventů pro další týden, nebo už minieventy v rámci eventu nebudou?
upečené pochutiny platia len pokedy nezomrem, alebo hodinu aj s úmrtiami?
lukyno10 píše: Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji
Dobrý den, ano půjdou
Zeptám se, ozdobené dorty půjdou sníst i po eventu? děkuji
KigiB00S píše: Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
Dobrý den, výroční tipovačka byla uzavřena již 25. 6. pokud Vám jde o dílek amuletu, poprosím Vás zúčastnit se "vytváření přáníčka". Tento tip již nebude započítám.
Chunjo: 121 Shinsoo: 144Jinno: 192 K1G1
Že aj šedú aj čiernu

to by ma ani nenapadlo, že sa to vôbec dá mať obe vlastne
No už vím čím to je u mě

já mám totiž šedou i černou v inventáři a když mačkám J tak to neví kterou zvolit. Když jsem si dal jednu do skladu tak to funguje v pořádku.
Ale puma už je od updatu opravena jen na "J", alespoň mi to tak včera večer fungovalo
tiež sa mi stalo niečo podobne
To zapínání pumy přes inventář mi teda příjde horší než odklikávat hlášku ano
aha, já stihal jen 3 krát soutěžní týden a bohužel jsem nedostal

, mohli jste být skromější
Dobrý večer, bylo předáno 59 dílků za soutěže na fóru a zároveň 26 univerzálních dílků za soutěžní týden
a za mini eventy už byly amulety s těma co přišli na přání nebo to přijde jinačí várku?
Zdravím, kdy se budou rozdávat amulety?
silouette píše: Ahoj, pro získání dílku amuletu je potřeba v OX odpovědět na vše správně nebo se jen zúčastnit?
Dobrý den, je potřeba OX dojít. Ale nebojte jsou to lehké otázky.
Ahoj, pro získání dílku amuletu je potřeba v OX odpovědět na vše správně nebo se jen zúčastnit?
Opraveno. Hra je již přístupná.
@marexanax, děkuji za nahlášení, sháním GA.