Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 12:13:31

Takže navážu a shrnu to, čím jsem se zaobíral v chatu.


1. "Nefungující" antistun

Sice tvrzení ze strany Saggiho je takové, že na antistun se nešahalo, takže je v pořádku, ale právě naopak, díky tomu, že se na něj nesahá, tak je v dnešní době neuvěřitelně složité hrát blizkovou postavu, protože těch spellu po ni lita neuvěřitelně mnoho, a když se do toho ještě přidá sepka, tak ta šance, že ten stun dostane je likvidní.

Jaký je rozdíl, když ten stun dostane dálková postava proti blízkové?
No, že ta dálková je pravděpodobně u svých lidí z říše, kde má možnost healu, nebo stun vyprší a může utéct s vyšší pravděpodobností, kdyžto já a jakákoliv jiná blizková postava, když dostane stun, tak z 99% případů je to její smrt, protože je blízko nepřátelského chumlu.

Řešení?
Těch je asi více ..., přidat možnost kliknutí okouna, když je člověk ve stunu, zvýšit šanci na antistun, aby vyhnutí šípu a lehkost fungovali, tak když člověk missne kouzlo, aby missnul i stun, to same pro šíp.


Jinak statistiku stunu někdy editnu, až sesbiram lidi, co to se mnou odzkouší ... :) (jen pro info lejno je pravděopodovně magnet na stuny, kdyz z mojich 20 pádit, co mu dám ve war je silnější půlka úspěšná na stun) ;)


2. Přidání chitinek do hry

Největší hloupost, za poslední větší updaty, aby healeří, kteří měli neuvěřitelnou nadvládu dostali do rukou ještě lepší zbran, to opravdu nepochopím, takže to že dříve healer dával 11k s utokama je dávno minulost, teď ty čísla skrze 72 šaman jsou kolem 15k, to je opravdu neuvěřitelné, co ten healer dá za dmg a z jaké vzdálenosti.

Člověka by napadlo, že teda udelají chitinové brnko silné, aby healer dával s chitin zbrani stejny dmg, jako s dracim setem, do draciho setu, ne ono to chitiove brnko je spíše takový vizuál, než aby mělo nějakou funkci.

Občas tu padlo, aby healer měl podobný scale dmg jako má archer. Zní to dobře, ale nevím, zda to v praxi bude fungovat.

Řešení?
Snížit chitin zbranim dmg, nebo spíše zvýšit efektivitu chitin brnění.




Závěrem, Ekura je jedna z nejvíc vyvinutých privatu, kde se jakákoliv změna děla opravdu opatrně aby nenarušila dění a playstyle, což naprosto chápu. Ale přeci, když komunita několikrát už apelovala na to, aby se tím začlo něco dělat, tak jediné tvrzení co nám dáváte je to, že vše funguje jak má a není potřeba něco měnit. Ekura mě baví hrát, i ty války mě baví, ale ne v takové míře, jako když si vemu BMko, nebo archera, požitek mám lepší (opravdu se nebavím o CB).
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 105
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Achras » stř 27. led 2021 13:18:06

Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 13:34:19

S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 621 poděkování
Dostal poděkování: 676 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Mionix » stř 27. led 2021 14:58:56

Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 15:22:11

S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 17:00:50

Achras píše: stř 27. led 2021 13:18:06 Ahoj, jen k tomu druhému bodu.... Ať se na chitinkách udělá jakákoliv úprava, tak to platí na všechny postavy, takže by to bylo pořád to samé... to se spíše musí zaměřit na předělání skupiny dálkových postav nebo na blízku, např. postavám na blízku přidat na obraně za karmu (z 17/10 na 22/15). To ale zase budou řvát ti, co mají postavu na dálku... Ale neuvědomují si, že jisté postavy jsou 1v1 ve velké výhodě, viz healer s healem, dlouhým dosahem, rychlými animacemi kouzel, Bmko s ochranou a DPM jak sviňa... Ano, každá postava má něco ale dnešní meta útoků a chitinek je pro blízkové postavy katastrofa. Pořád se tady omívá to, že lukař je PVP šelma ale to je tím, že lidi nemají obrany na šípy (je to chyba jejich výbav, né systému! - nebo snad obrana na šípy funguje jinak než na meče, dýky atd?)
Na karmu se nesmí šáhnout, ta funguje dobře, protože kdybys si zvyšil blizkovejm postavam karmu ,tak by dagger byl v entu ještě větší hovado než je. :D

Jinak tím koncem si zabřednul někam jim, kam jsem asi nechtěl, archer je podle mě dost balance postava, kde když máš ruce, tak s tím dáš dost CB.
LordRayden píše: stř 27. led 2021 13:34:19 S tím stunem naprosto souhlasím, a to hraju healera. Zkusili jsme nedávno hodit trvání do války (ne, rozhodně to nedělám běžně) a semtam se mi podařilo zaminutovat téměř celý nepřátelský chuml (haha 90%, tojo). Nicméně celý druhý bod mi jako řešení nepřijde, protože v ten moment konkrétně healer ztratí svůj smysl ve hře už úplně (scale dmg). Ten problém bude spíš zakopaný v poměru dálkových postav a postav na blízko. Jednoduše řečeno, nemyslím si, že by byly blízkové postavy slabé, ba naopak. Mají smůlu bohužel v tom, že do války chodí 4/5 dálkových, a ty je díky své převaze naprosto zničí a nestihnou si "ani škrtnout". Věřím v to, že kdyby byl poměr blízkových k dálkovým rovnoměrný, blízkaři by vyhrávali na plné čáře. Do té doby se však obávám, že ta hrstka lidí, kteří dobrovolně hrají za auráky a daggery bude trpět, dokud nezmění výbavy. Já bych jako řešení (k druhému bodu) viděl spíš improvizaci a využití těch postav k čemu byly určeny a k tomu, co umí nejlépe a snad by mohlo dojít konečně k rozbití toho stereotypu, kdy má skoro každá postava ve válce stejnou výbavu a potenciál mnohých je tímhle totálně znemožněn. Zkuste si ověřovat informace, experimentovat, a ne jen bezmyšlenkovitě stavět to, co "je TOP", protože tak to mají druzí. A nemyslím to zle. A k těm chitinkám, je pravda, že fungují jako zbraně hromadného ničení pro healery, jenomže, ony zvýhodňují všechny postavy, a nemyslím si, že zrovna healeři z chitinek profitují nejvíc, jen je to v té válce hodně cítit, protože tam mají početní převahu. Každopádně vzhledem k současnému poměru blízkových a dálkových postav feeluju všechny blízkaře, ale myslím si, že paradoxně chitinky, na které chodí stížnosti přivádí ten balanc pomalu ale jistě zpátky, protože mi přijde, že postupně těch blízkových přibývá. Tedy alespoň oproti předešlým rokům. Hodně štěstí tak či tak, ale nemyslím si, že cestou řešení je "nerfnout healery a buffnout auráky". Je to spíš o těch lidech, bohužel. :heart: Nemyslím to nijak zle, sám volávám na discordu s lidmi, kteří tam opravdu za ty auráky a daggery chodí, a vím, že to je pain. Jen by to spíš nějak chtělo motivovat víc lidí aby hráli za něco jiného, než je ten healer, ale hold je to momentálně cesta nejmenšího odporu (hned po archerovi because 0% šípy s novými pvpčky), je to těžké.
Ono to je podle mě způsobené tím, že každej vidí sílu v těch dalkovych postavach, kde ruku na srdce dáš s přehledem 200 CB snad i s pvmkem do entu. :D, proto jich je ve válce tolik a lidi když začínaji, tak pvp postavu si vyberou spíše dalkovou, kde pomalu tuní věci, ale zábavu mají hned od začátku, ja bych si nedokazal predstavit chodi jako dejv ze začátku za auru chodit bez karmy a bio full.
Mionix píše: stř 27. led 2021 14:58:56 Má to být téma o Antistunu a Chitinkách nebo tu budete spamovat ohledně charů ve válkách? Já jen aby potom Strong nenadával, že téma je na nic a je to samý spam. Ale děláte si to sami.

Mionix
Díky moc, jen doplním doufám, že se nazačne někdo napadat, jak kdo je jaká opice... všichni jsme opičaci, že hrajeme Ekuru a grindíme neuveritelnym stylem. :D
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Nevím no, už ted mi pripada muj dmg dost na hraně za auraka, a když mam zruško, tak to jdu radši na smrt než čekat az se skončí, tímto by sice aurak ustal více (i dagger), ale už by se spíše hrali jako supporti než jako bojovnici. Podle mě jednoduchost balancu pvp prostě není moc viditelna, protože je to natolik složité, aby to šlo jednoduše řešit.


Ještě dodám, že si važím každého příspěvku, který tu bude, prosím ddržte se tematu a nemějte nervové zhroucení jako já v chatu.

Díky moc. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:03:33

7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » stř 27. led 2021 18:12:16

LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od LordRayden » stř 27. led 2021 18:21:06

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Karmu útok bys tímto podle mě pohřbil (na PVP), o tom, jak funguje kouzelník na PVP asi škoda slov, a pořád tu je ta pointa, že bonus, který je už tak o dost slabší než jeho protihodnota (utok vs obrana) bys chtěl oslabit ještě víc ? Vždyť i kdyby byl někdo takový blázen, a natočil si tedy 8 spodních bonusů 5% na nějaký char, jsme na 40%, protivník bude mít 72% obranu a ty si nešrktneš už ani s tím "útokem", zatímco obranu nebudeš mít už žádnou, ten bonus pak ztrácí smysl.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » stř 27. led 2021 18:21:32

7lukas píše: stř 27. led 2021 18:12:16
LordRayden píše: stř 27. led 2021 18:03:33
7lukas píše: stř 27. led 2021 15:22:11 S tím stunem souhlasím. Bylo by fajn kdyby se zvýšila šance na antistun tak jak psal Strong. S tím vyhnutím šípu a lehkostí taky souhlasím je přeci kravina aby když člověk missne kouzlo nebo šíp tak aby i přesto dostal stun. Co se týče chitinek tak je sice pravda že zvýhodňují všechny postavy ale prostě stejně z toho nejvíce profitují dálkové postavy. Dálkové postavy kouzlí pomalu nonstop takže ty chitinky využijí o dost víc jak blízková postava která dá max 3 kouzla a musí utíkat. Chtělo by to celkově snížit dmg aby blízková postava měla větší šanci něco zahrát. Navrhuju upravit útok ve spodních bonusech tak aby člověk mohl mít max 5% útok ve spodních a né 10% a popřemýšlel bych o boostnutí chitin brnka protože momentálně o proti chitin zbraním je o dost slabší.
Už teď máš 10% útok vs 10% obranu proti charu s tím, že % obrana je jako bonus samotný silnější, než je ten útok na stejné % hodnotě, a to celkem o dost. To už se ty útoky ve spodních mohou zrušit rovnou a můžeme se všichni mlátit ve velké válce bez smrti s jedinou nudnou alternativou eq. No offense.
Já si právě myslím že 5% by bylo dostačující. Pořád je ve hře karma útok potom tu je chitin štít + nebeský náramek a kouzelník. Takže pokud chce mít někdo útoky tak možností má furt dost.
Ono ta mince má prostě dvě strany snižit utoky si prostě nemyslim, že je cesta. Cesta je spíše donutit lidi aby ty utoky nepoužívali, a když je budou používat, aby to bylo sakra tezke to za ně zahrat. Byl jsem parkrat za healera a opravdu mi stačilo 22% obrany z biologa, abych na wara umřel 2-3x za valku, takže zbytek se narval do utoku a do obrany na ninju, kde bylo 82% obran, neuveritelne combo, ninjove ztratí zájem a war se k dalkovym postavam malokdy dostane. Někdo by mohl podoktnout, že mřenky jsou cesta, bohužel kdyby trošku více nahravali blizkovejm postavam, aby nemuseli naklikat 100 mřenek za valku, tak by to bylo ok, ale každá změnam, která by mohla zpřijemnit hraní blizkovejm postavam, tak by podle mě nahrala dalkovejm.

Nevím zda omezení utoku je dobrá věc, ale co například maximální útok, co se muže nosit, že napriklad nad 50% rasu to nebude už dale počítat? (Ano vím ,že by si za zbyle utoky lidi namotali 8int :D )

Např. na offiku se mi libi trenova schopnosti, že mužu trenovat odolnost proti konkretním spellu, např. pruraz, zarikat blesk, atd.
Co například mit možnost trenovat toto a udělat dalšího biologa na trenovani zvýšení antistunu popř. missnutí kouzla ? :)
Toto jsou spíše domněnky, realita by mohla byt uplne jina ...
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Nonepovideeej « sob 9:44 am »
@tomas135,  Ty se věnuj spíš češtině a ne černé pumě
@ tomas135 « sob 8:54 am »
Me bi zajimalo u koho je ten tajny ukol na cernou pumu a prosim neudelal by video navod na youtube prosim moc
@ mojsklad007 « sob 7:53 am »
Přeji všechno nejlepší k vaším narozeninám :) rozhodl jsme se pro vás složit básen tak snad to bude stát za to :-D
@ Grout « sob 2:35 am »
V novince je, abychom sledovali web pro další nápovědy co se týče černé pumy. Sleduji jak blázen a furt nic :D tak jak to bude, prý už se ve hře nějaké objevily...
@ XTYRKYSX « sob 12:55 am »
Sobota
@ deimos « pát 10:26 pm »
pečení dortu do sobotní půlnoci... Je to myšleno do soboty 23:59:59 nebo do pátku 23:59:59
@ Petronius « pát 8:56 pm »
nevíte něco o tajným ukolu a jak na černou pumu ? :D
@ Grout « pát 6:15 pm »
jak padaji ty stranky knihy, je jich 10 a kdyz mas vsechny muzes udelat denik a s nim ti padne i univerzalni dilek
@ jivka007 « pát 6:13 pm »
nevím co je kniha ani jak se děla slyším to prvně :D
@ Vydesenej « pát 6:08 pm »
jivka007 píše: ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
Prostě se na stařenku vykašli a udělej si knihu a je to :D
@ jivka007 « pát 5:56 pm »
ja mam dvě časti 3 bych měl dostat za forum ale bohužel stařenku sem nepochopil , že mam vše dat 3x a momentalně už odemě nechce nic příjmout píše hlašku že už to nechce a surka se mi odečte je nějaka možnsot stařenku ještě dodělat ?
@ Grout « pát 5:30 pm »
Dělám směny a taky pumu mám. Kdybych se na to nevyprdnul, tak i na druhé postavě... :D a to tou cestou dortu, neměl jsem univerzál. Pro mě byl problém stihnout OX (o první jsem byl v práci), jinak cajk. Hraju s týpkem, kterej nemá jidinej quest v Dongji, celou dobu říkal jak na to prdí, ale nakonec asi během dvou dnů si tu pumu jen tak ze srandy udělal. Nejvíc problém mu dělalo fórum btw. :D
@ noxforko « pát 3:42 pm »
No za mě je prostě blbost v rozdílu mít a nemít eventový předmět jen kvůli toho, že člověk nemůže hrát každý den - to znamená že nemůžu odevzdat každý den úkol nebo se účastnit každý den njáké soutěže (a to už mám 3 části amuletu), kdyby se 4tá dala koupit, usnadnilo by to život lidem co nemají tolik času a ještě by profitoval server, a rozhodně by to nebylo ani "zadarmo" protože i tak musíš mít další 3 části
@ LazyMole « pát 2:54 pm »
co nějakou indícii jak na černou pumu? :D drobnou :D
@ OrangEE « pát 1:52 pm »
Keď máš 10 kusov, klikneš pravým na jednu z nich a urobí ti Denník + dílek na výmenu
@ TomasFoxx « pát 1:13 pm »
@ChunjoKing,  možná když jich máš v invu 10 tak na jednu stačí jen kliknout a nabídne ti to, fakt nvm :D
@ ChunjoKing « pát 1:12 pm »
TomasFoxx píše: @ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
tak díky aspoň za info o počte. Skúsim vyheň, soona atď. Ešte raz dík 🙂
@ TomasFoxx « pát 1:08 pm »
@ChunjoKing,  musíš jich mít 10 a pak je nějak spojíš v knížku, ale idk jak, nedělal jsem to :D
@ ChunjoKing « pát 1:05 pm »
Tak neviem ako ty, ale ja mám fyzicky náročnú prácu na 3 zmeny
@ Vydesenej « pát 7:32 am »
noxforko píše: Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
Pracuju každý den po-pá a už mám 3 pumy skoro :D takže není třeba ale jako ulehčilo by to i mi tu třetí / čtvrtou pumu :D
@ NedGabriel « pát 5:42 am »
Jak víte kolik je stránek knihy ?
@ noxforko « pát 4:48 am »
Petice, za možnost koupě poslední části amuletu za SD pro pracující lid :D
@ ChunjoKing « pát 2:02 am »
Nemám moc času na hru okrem víkendov a netušil som, že na tortu bude čas obmedzený. Respektíve som očakával, že mám čas do konca osláv. Bohužiaľ mi teda chýba posledný diel talizmanu pumy. Nikdy predtým som sa osláv nezúčastnil. Veľmi rád by som pumu získal. Avšak ani možnosť získania univerzálnej časti skrz súťažný týždeň mi moc nevyhovuje. Ale cez víkendy som aktívny a nadpolovičnú väčšinu stránok som si už dokázal nadropovať. Okrem toho, že ma zaujímal príbeh Ekury mám teraz znova nádej na získanie talizmanu. Budem veľmi vďačný za pomoc. Niektoré stránky mám dvojmo, takže možno by som zasa vedel pomôcť ja vám.
@ ChunjoKing « pát 1:42 am »
@TomasFoxx,  Pane, čo mám s tými stránkami urobiť, keď ich budem mať, prosím?
@ Tomori « čtv 11:13 pm »
Dobrý večer, bylo předáno dalších 98 částí amuletu v rámci soutěží zde na fóru. Pokud jste svou část neobdrželi a jste si 100% jisti, že jste se soutěže zúčastnili, zkontrolujte si prosím ještě jednou, zda jste uvedli dvě jména postav na dvou různých účtech. Hráču, kterých se to týká, budu během 48 hodin kontaktovat.
@ CrazyBull « čtv 8:30 pm »
kONTROLNÍ OTÁZKA - pokud bude za dnešní OX dílek amuletu bude to ten stejný jako minule nebo jiný/ náhradní dílek? Ptám se proto že by pak nemělo smysl chodit se stejnou postavou co posledně. Děkuji
@ diver « čtv 6:01 pm »
driftkin píše: zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Doslova to Mio o pár řádek níže píše, poukazuje na aktualizaci v novince. Sobotní půlnoc je poslední nejzašší termín
@ driftkin « čtv 5:57 pm »
zdravím pujde odevzdavat dort i po sobotě ? odevzdaval sem vše pouze 1x bohužel :) :)
@ diver « čtv 5:52 pm »
TomasFoxx píše:
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
:up:
@ TomasFoxx « čtv 5:34 pm »
diver píše: Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
tohle by mě taky zajimalo no, ať nehledame zbytečně
@ diver « čtv 4:14 pm »
TomasFoxx píše: @Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
Zajímavý, složil jsem stránky a dílek žádnej :D asi to je tím, že už pumu mám, nebo novinka ode dneška po údržbě.
@ TomasFoxx « čtv 3:45 pm »
@Azi123,  Nasbírej díly knihy příběhu ekury, dostaneš za to univerzalni dilek
@ diver « čtv 12:58 pm »
Azi123 píše: Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
:up:
@ Azi123 « čtv 11:22 am »
Ať jde o jakýkoliv druh té puzzle, vždy je důležité sestavit jednu stranu. Z hlediska zpracování doporučuji pravou. Vpravo dole je v řešení vždy volný dílek - takže:
1) Začněte dělat pravou stranu + 1 dílek vpravo nahoře (tj. očíslovaně to jsou dílky 3,4,8,12) . Ta je nejsložitější, zbytek jde sám. Seřaďte dílky v tomto pořadí na P stěnu. De facto budete mít až do posledního kroku všechny dílky posunuté o 1 dolů. musí to být celá pravá strana + PRAVÝ horní dílek (tedy dílek č.3). Když celou tuto skupinu seřadíte ke stěně, mělo by ji to celou vyplnit a budete moct pracovat se 3x4.
2) 3 dílky, co mají být dole (tedy 13,14,15), seřaďte, aby byly dílky tak, jak mají být podle řešení.
3) Udělejte levou stranu (tedy dílky 1,5,9), aby dílky byly přesně tak, jak jsou v řešení.
4) Nastavte LEVÝ horní dílek (tedy dílek č.2) na své místo a celou pravou stranu (dílky 3,4,8,12) až na nejspodnější dílek (12) posuňte na své místo.
5) Závěrem natočte střed. budete mít jedno volné místo u P stěny, kam si můžete uložit dílek, a se třemi si točit. Používejte JEN políčka 2x3, kde bude 5 políček, z toho 4 jsou středové (6,7,10,11) a 1 je z pravé stěny (dílek č.8). Můžete s nimi točit jak chcete, a dílek z P strany můžete posouvat po stěně, ale nechte ho u stěny. Takto, bez složitých pokusů, si s tím 10-20 sekund hrajte a střed se vám sestaví sám.
6) Nyní máte spodek, levou stěnu, vršek, pravou stěnu a střed hotové. Stačí zbylý dílek v pravém koutě posunout na své místo a vyzvednout odměnu :)
@ Azi123 « čtv 11:16 am »
Ahoj. :) Zjistil jsem, že mi nevychází díly amuletu do zkompletování pumy, tak zkusím, jestli mi návod na řešení skládačky u truhel pomůže :D
Kdyby to vyšlo, tak mám postavičku AziBuff
@ diver « stř 10:11 pm »
Zeptám se, zabývá se někdo tajným úkolem?Vím, že je tajný, jen případně zda je zapnutý už u první části eventu, nebo bude zapnutý až v části druhé? Díky
@ diver « stř 9:38 pm »
Hakan píše:
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
Takže novinka nenovinka :D
@ Hakan « stř 9:28 pm »
diver píše:
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
No právě, takže to zase taková novinka není :lol:
@ Grout « stř 9:18 pm »
jo to píše, úplně jsem se lekl :D
@ diver « stř 9:14 pm »
Hakan píše: Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
No stařenka píše, že dnes je poslední den, tak to opravdu prodloužené je, ale Tomori tuto novinku psala už 16. v pondělí zde v chatu:D
@ Hakan « stř 9:01 pm »
Počkat, ale do sobotní půlnoci to bylo ne? Vždyť 21. je sobota nebo jsem zase mimo?
@ diver « stř 8:06 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Ale spíš jsem to špatně pochopil, ty budou v té 2. části eventu, že? :D
@ diver « stř 7:31 pm »
Mionix píše: viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
Zatím jsem žádné svíce nedostal ani kousky dortu, dělám něco špatně?
@ cleo « stř 6:46 pm »
kde najdu prosím to zobrazení donesených surovin stařence na dort?
@ cleo « stř 6:41 pm »
@Mionix,  takže hlášku stařenky, že dnes je posledním dnem, kdy shání suroviny nemáme brát vážně?
@ Mionix « stř 4:10 pm »
viz novinka: Aktualizace 18.6.2025: Vzhledem k tomu, že jsme přidali zobrazení donesených surovin při pečení dortu později, rozhodli jsme se o prodloužení části pečení dortu až do sobotní půlnoci, kdy dojde k dokončení dortu a přepnutí do další části oslav. Je to nejzašší termín tak, aby jste stihli získat potřebné množství svící a kousků dortu. Stále je dostatek času na získání bájných pum, které jsou permanentní odměnou k 15. výročí, které jinde získat nepůjdou.
@ XTYRKYSX « stř 3:25 pm »
Super diky
@ Dsurman « stř 3:25 pm »
Borec (y)
@ Grout « stř 3:20 pm »
KDYBY SI NĚKDO NEVŠIML, TAK V NOVINCE JE NOVÉ INFO (dole)
@ Petronius « stř 2:24 am »
už to vidím supr :)
@ Petronius « stř 12:04 am »
kdy je OX ? :D
@ Grout « úte 10:35 pm »
Bisky jsi ZLATÁ! přístí OX stíhám, TOOP!
@ CrazyBull « úte 8:59 pm »
Tomori píše:
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
děkuji
@ Tomori « úte 8:57 pm »
CrazyBull píše: @Tomori,  Případně kde prosím?
Koupit jdou u mlynáře v eventové mapě a zkontrolovat zda je puštěný event u Strážce města.
@ CrazyBull « úte 8:50 pm »
@Tomori,  Případně kde prosím?
@ Tomori « úte 8:48 pm »
libast píše: Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
Dobrý den, hračky padají úplně v pořádku. Zkuste si případně zkontrolovat zda máte zapnutý event. Případně se dají koupit u npc :)
@ TomasFoxx « úte 8:26 pm »
@libast,  oka
@ libast « úte 8:08 pm »
Mě spíš vasí hračky který nepadají už druhý den ani jedna hračka děkuji!!!!!!!!!!
@ CrazyBull « úte 8:04 pm »
@diver,  díky , možná by nám s tím Mio mohl píchnout a ztratit slovo tam nahoře :D
@ diver « úte 8:00 pm »
@CrazyBull,  To by byl dobrý nápad, kéž by byl reálný, protože to zní dobře.

Who is chatting