Tržnice a diskuse okolo novinek
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
S tou koncentrací stánků před vstupem je to určitě správný krok ke změně, ale nestačilo tím pádem jenom změnit spawn na random místa a zbytek zachovat?
-
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 25. kvě 2017 21:12:12
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...
Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????
Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????
Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Nebo jim rovnou určit pevnou pozici.NedGabriel píše: ↑ned 21. úno 2021 21:03:02 Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...
Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????
Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
- BustMh0mas
- Lv. 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
- Dal poděkování: 14 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.BustMh0mas píše: ↑ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
- BustMh0mas
- Lv. 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
- Dal poděkování: 14 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržkyobchodoss píše: ↑ned 21. úno 2021 21:59:18Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.BustMh0mas píše: ↑ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Hra tuhle věc neumožňuje, řešilo se to po údržbě. Jediná funkcionalita, která je k dispozici, je ta blikající šipka. Vytváření a přidávání nové animace by zabralo hromadu zbytečného času.BustMh0mas píše: ↑ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil.
Stejně tak hra neumožňuje bindování kláves na různé funkce (ty původní jsou na tvrdku) Kdyby to tak bylo, tak by už existovala možnost kompletního přebindování všeho. Tahle funkcionalita by podle všeho měla být v plánu, ale až s/po velkém updatu.
A jinak jak už bylo psáno - cokoliv, co by mělo nějakou statickou pozici na tržnici související s příchodem/odchodem z tržnice by lákalo stánkaře a opět by vznikala více lukrativní místa, čemuž tahle změna měla zabránit.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 83
- Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.BustMh0mas píše: ↑ned 21. úno 2021 22:08:56Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržkyobchodoss píše: ↑ned 21. úno 2021 21:59:18Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.BustMh0mas píše: ↑ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
-
- Lv.1
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned 21. úno 2021 12:33:04
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
A bylo by možný upravit mapu tak, aby ukazovala aktuální pozici Yonaha? Protože teď je tam tečka na místě, kde Yonah není, pokud tam zrovna nepřivandruje.
- Psicek
- Lv.16
- Příspěvky: 148
- Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
- Dal poděkování: 236 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Proboha já nechápu, že je z toho fakt takový problém. Prostě si otevřu quest nebo stisknu klávesu N a nechám si Yonaha najít. Podle mého je to tak nejjednodušší a zároveň i rychlé řešení téhle "přestavby" tržnice. Sice je mi líto, že došlo k sesuvu půdy a ztratili jsme schody, ale chápu a souhlasím s tím, proč k tomu došlo. A to, jak to funguje teď, se mi prostě líbí. I proto, že to prostě funguje 

JINNOvatka 

ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »


@
reeenda « stř 4:46 pm »


@
reeenda « stř 4:29 pm »


@
Mionix « stř 4:27 pm »


@
reeenda « stř 4:15 pm »


@
Suko201 « stř 12:07 pm »


@
marexanax « stř 9:40 am »


@
Vydesenej « stř 7:22 am »


@
TomasFoxx « úte 11:21 pm »


@
Mionix « úte 5:28 pm »


@
qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »


@
Mionix « pon 7:12 pm »


@
TomasFoxx « ned 10:06 pm »


@
Mionix « sob 5:34 pm »


@
Mionix « sob 4:59 pm »


@
Borda91 « sob 2:11 pm »


@
cleo « sob 1:14 pm »


@
Nonepovideeej « sob 11:47 am »


@
cleo « sob 10:52 am »


@
Nonepovideeej « sob 10:46 am »


@
MrDzenda « sob 10:40 am »


@
Nonepovideeej « sob 10:05 am »


@
TomasFoxx « sob 9:42 am »