Tržnice a diskuse okolo novinek

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 20:27:16

S tou koncentrací stánků před vstupem je to určitě správný krok ke změně, ale nestačilo tím pádem jenom změnit spawn na random místa a zbytek zachovat?

NedGabriel
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 25. kvě 2017 21:12:12
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od NedGabriel » ned 21. úno 2021 21:03:02

Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:10:24

NedGabriel píše: ned 21. úno 2021 21:03:02 Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
Nebo jim rovnou určit pevnou pozici.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 21:24:39

Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
Obrázek

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:59:18

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 22:08:56

obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od schvarz » ned 21. úno 2021 22:23:20

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil.
Hra tuhle věc neumožňuje, řešilo se to po údržbě. Jediná funkcionalita, která je k dispozici, je ta blikající šipka. Vytváření a přidávání nové animace by zabralo hromadu zbytečného času.

Stejně tak hra neumožňuje bindování kláves na různé funkce (ty původní jsou na tvrdku) Kdyby to tak bylo, tak by už existovala možnost kompletního přebindování všeho. Tahle funkcionalita by podle všeho měla být v plánu, ale až s/po velkém updatu.


A jinak jak už bylo psáno - cokoliv, co by mělo nějakou statickou pozici na tržnici související s příchodem/odchodem z tržnice by lákalo stánkaře a opět by vznikala více lukrativní místa, čemuž tahle změna měla zabránit.

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 22:32:58

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 22:08:56
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.

kulomed
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: ned 21. úno 2021 12:33:04
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od kulomed » ned 21. úno 2021 22:35:32

A bylo by možný upravit mapu tak, aby ukazovala aktuální pozici Yonaha? Protože teď je tam tečka na místě, kde Yonah není, pokud tam zrovna nepřivandruje.

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Psicek » ned 21. úno 2021 22:56:22

Proboha já nechápu, že je z toho fakt takový problém. Prostě si otevřu quest nebo stisknu klávesu N a nechám si Yonaha najít. Podle mého je to tak nejjednodušší a zároveň i rychlé řešení téhle "přestavby" tržnice. Sice je mi líto, že došlo k sesuvu půdy a ztratili jsme schody, ale chápu a souhlasím s tím, proč k tomu došlo. A to, jak to funguje teď, se mi prostě líbí. I proto, že to prostě funguje :D
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D

Who is chatting

offline Mionix