Tržnice a diskuse okolo novinek

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 20:27:16

S tou koncentrací stánků před vstupem je to určitě správný krok ke změně, ale nestačilo tím pádem jenom změnit spawn na random místa a zbytek zachovat?

NedGabriel
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 25. kvě 2017 21:12:12
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od NedGabriel » ned 21. úno 2021 21:03:02

Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:10:24

NedGabriel píše: ned 21. úno 2021 21:03:02 Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
Nebo jim rovnou určit pevnou pozici.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 21:24:39

Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
Obrázek

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:59:18

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 22:08:56

obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od schvarz » ned 21. úno 2021 22:23:20

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil.
Hra tuhle věc neumožňuje, řešilo se to po údržbě. Jediná funkcionalita, která je k dispozici, je ta blikající šipka. Vytváření a přidávání nové animace by zabralo hromadu zbytečného času.

Stejně tak hra neumožňuje bindování kláves na různé funkce (ty původní jsou na tvrdku) Kdyby to tak bylo, tak by už existovala možnost kompletního přebindování všeho. Tahle funkcionalita by podle všeho měla být v plánu, ale až s/po velkém updatu.


A jinak jak už bylo psáno - cokoliv, co by mělo nějakou statickou pozici na tržnici související s příchodem/odchodem z tržnice by lákalo stánkaře a opět by vznikala více lukrativní místa, čemuž tahle změna měla zabránit.

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 22:32:58

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 22:08:56
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.

kulomed
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: ned 21. úno 2021 12:33:04
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od kulomed » ned 21. úno 2021 22:35:32

A bylo by možný upravit mapu tak, aby ukazovala aktuální pozici Yonaha? Protože teď je tam tečka na místě, kde Yonah není, pokud tam zrovna nepřivandruje.

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Psicek » ned 21. úno 2021 22:56:22

Proboha já nechápu, že je z toho fakt takový problém. Prostě si otevřu quest nebo stisknu klávesu N a nechám si Yonaha najít. Podle mého je to tak nejjednodušší a zároveň i rychlé řešení téhle "přestavby" tržnice. Sice je mi líto, že došlo k sesuvu půdy a ztratili jsme schody, ale chápu a souhlasím s tím, proč k tomu došlo. A to, jak to funguje teď, se mi prostě líbí. I proto, že to prostě funguje :D
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Zamčeno