Tržnice a diskuse okolo novinek

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 20:27:16

S tou koncentrací stánků před vstupem je to určitě správný krok ke změně, ale nestačilo tím pádem jenom změnit spawn na random místa a zbytek zachovat?

NedGabriel
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 25. kvě 2017 21:12:12
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od NedGabriel » ned 21. úno 2021 21:03:02

Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:10:24

NedGabriel píše: ned 21. úno 2021 21:03:02 Změna je určitě dobrá vždy by měla nějaká přijít a nechci kritizovat tým, spíš naopak, snaží se nám hráčům hru zpříjemnit a vylepšit...

Mám jen jeden dotaz - proč musí Yonah chodit po tržnici a i s mým skladem ????

Teď mi dýl trvá ho najít a dohnat než postavit stánek. Nešlo by sklad vyřešit nějak jinak než ho nechávat na Yonahovi...
Nebo jim rovnou určit pevnou pozici.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 21:24:39

Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.
tržka.png
Obrázek

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 21:59:18

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.

Uživatelský avatar
BustMh0mas
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od BustMh0mas » ned 21. úno 2021 22:08:56

obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od schvarz » ned 21. úno 2021 22:23:20

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil.
Hra tuhle věc neumožňuje, řešilo se to po údržbě. Jediná funkcionalita, která je k dispozici, je ta blikající šipka. Vytváření a přidávání nové animace by zabralo hromadu zbytečného času.

Stejně tak hra neumožňuje bindování kláves na různé funkce (ty původní jsou na tvrdku) Kdyby to tak bylo, tak by už existovala možnost kompletního přebindování všeho. Tahle funkcionalita by podle všeho měla být v plánu, ale až s/po velkém updatu.


A jinak jak už bylo psáno - cokoliv, co by mělo nějakou statickou pozici na tržnici související s příchodem/odchodem z tržnice by lákalo stánkaře a opět by vznikala více lukrativní místa, čemuž tahle změna měla zabránit.

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » ned 21. úno 2021 22:32:58

BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 22:08:56
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 21:59:18
BustMh0mas píše: ned 21. úno 2021 21:24:39 Možná schytám h8, možná ne, ale nějak nechápu, proč se to neudělá úplně jednoduše a to tak, že by se nad skladníka umístila velká červená svislá čára, která by byla vidět ze všech míst na tržce, která by nijak agresivně neproblikávala, ale jen svítila a která by ještě úplně ideálně šla zapnout/vypnout pomocí random písmenka na klávesnici, aby to zbytečně někoho neiritovalo, že tam má na tržce nějakej permanentně svítící červenej paskvil. Pak už bych nemusel podniknout x kroků navíc, jen abych zjistil, kam zrovna ten pašík odpochodoval. Stačilo by držet pravý tlačítko na myši a otáčet se tak dlouho, dokud bych onu čáru neuviděl a pak se rozběhl a běžel, až bych na toho skladníka přímo narazil.

tržka.png
Tohle mi teda přijde jako zbytečně komplikované, kdyby stáli tak jako předtím (2-3x pevně dané místa) nebyl by problém.
Co jsem tak pochopil, tak se ten Yonah rozpohyboval hlavně proto, aby to ostatní hráči už nevyužívali a nestavěli si kolem něho stánky, takto když bude chodit tak nikdo nebude mít nějakou extra výhodu nad jinýma shopama, kteří stojí na druhé straně tržky
To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.

kulomed
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: ned 21. úno 2021 12:33:04
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od kulomed » ned 21. úno 2021 22:35:32

A bylo by možný upravit mapu tak, aby ukazovala aktuální pozici Yonaha? Protože teď je tam tečka na místě, kde Yonah není, pokud tam zrovna nepřivandruje.

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Psicek » ned 21. úno 2021 22:56:22

Proboha já nechápu, že je z toho fakt takový problém. Prostě si otevřu quest nebo stisknu klávesu N a nechám si Yonaha najít. Podle mého je to tak nejjednodušší a zároveň i rychlé řešení téhle "přestavby" tržnice. Sice je mi líto, že došlo k sesuvu půdy a ztratili jsme schody, ale chápu a souhlasím s tím, proč k tomu došlo. A to, jak to funguje teď, se mi prostě líbí. I proto, že to prostě funguje :D
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Borda91 
offline Grout 
offline Mionix