WhiteZz píše: ↑pát 23. dub 2021 0:13:20
MuckO píše: ↑čtv 22. dub 2021 23:17:47
snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari
Toto nemôžu keďže ľudia čo hrajú postavu diaľkovú a nemajú útoky by na to doplatili.. takže to čo si napísal je hlúposť
Když nepočítám dmg do dálkových postav, co mají útoky, tak se nám dmg pohybuje v rozmezi 2-6k na kritik, co se týče dmge v klasické výbavě, zvýšit by šel 2% lidmi ve skinu (momentálně 3%), dokonce tam je karma útok.
Takže super nápad, ať mají smysl jen ty útoky, aby aspoň něco někdo za toho healera bral. (v podstatě jak píše white..)
Podle mě problém není ani tak dmg, na mentálce ani na surovi, jsem nějak extra nedostával, občas blikne 12-14k, ale to je vážně "občas". Problém je počet hráčů a samé stuny.. Co jsem koukal na svoje záznamy, tam kde jsem vypnutý za 1-2 sekundy, tak většinou největší dmg je kolem 6-8k, jinak většinou kolem 2-3k (ty bez kritiku..). Samozřejmě, je opravdu zábavné, když na jednu šipku od sépkaře dostanu stun, když prakticky na každé pádit/ránu mečem/otrávený šíp je stun (10% šance..), je zvláštní, že s šancí na kovnutí ent věci na +9 (25%), je celkem běžné, že to třeba 10-15x rupne

jako opět se ale stává, že to vyjde prakticky hned.. Každopádně, pokud mám 27 smrtí, za nějakých 15-20 může stun, kdy vlastně třeba běžím do chumlu, stun dostanu u něj a insta mě vypnou, díky počtu lidí, je tu asi něco k zamyšlení, zda by se těm postavám na blízko, ten antistun neměl trošku zvednout, protože ony jsou terčem.. Za healera mám tak 1-2 stuny za válku, za mentála kolem 30 běžně. No za pár dalších smrtí se většinou může kvůli tomu, že při "ústupu" se hráč zasekne o lidi z vlastní říše, ale to asi moc řešení nemá

Možná by mohlo rozdělit válku říší na 2, aby v ní nebylo tolik lidí..
