Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od qSTRoNgMANp » čtv 04. bře 2021 22:35:07

Ono by chtělo možná oddělit válku od pvm, prostě aby fungovala jina matematika v pvm a ve war.

Jako opravdu v dnešní době, kdy ne že lítá tuna dmg od těch skywalkerů vzadu, tak jeste ten aurak musí snášet relativně častej stun, nemluvim o dnešním zrušku, kde to bylo fakt hnus, ale to nemam nikomu za zlé, tak to prostě je.

Jako mrzí mě to, že jsou věci které prostě za auraka neovlivníte, můžu dostat mene stunu, ale znamená to mene akce, mene CB a celkově mén entertaiment.

To co navrhuje swarz by byla zajimava mechanika, já bych snad toto dal jako nějaky tunení postavy, kde by člověk toto mohl trenovast, že by na zacatku bylo např. 2s 100% antistun po skončení stunu a na "P" by to bylo např. 15s. Tato mechanika by mohla byt i na zruško ;) ale to je taková spíše myšlenka.
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Helison
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: pon 06. čer 2016 23:11:07
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Helison » čtv 04. bře 2021 23:25:50

Jen tak mi napadlo.

Co přidat k prodeji za CB u Strážce města, či u nějakého NPC na seřadišti různé druhy podpůrných ros, které budou použitelné jen na území válek. Samozřejmě cena ros by nebyla malá vzhledem k jejich vzácnosti - plácnu 50CB za jednu. Jejich doba například 10 minut a omezit použití maximálně kombinaci 3 naráz.

Druhy např.: rychlost kouzla,vyhnutí kouzlu,odolnost proti omráčení,odolnost proti schopnostem,ZB,hodnota útoku,odolnost proti kritickému zásahu a další. Jejich hodnotu a procentuální navýšení rozhodně zvolit rozumně - nebavíme se o velkých procentech, ale o 3-8%.

Hráč by si mohl každou válku udělat jinou, pokud by na to měl prostředky k pořízení. Zároveň by měl možnost vymýšlet nové taktiky jak sám, tak se spoluhráči. Například často zmiňovaný dýkař, aura by se dostal rozhodně snadněji do boje, či potrápil dálkaře s kombinací ros ( vyhnutí kouzlu, odolnost proti omráčení, odolnost proti schopnostem) než být usmažen jak řízek :D

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od schvarz » čtv 04. bře 2021 23:35:24

Jasně, přidáme další elixíry a consumables, však jich každou válku naklikáváš jenom 20 :D

Abych dovysvětlil, jaká blbost by to byla - tvá jediná odměna za PVP jsou CBčka. Ty navíc musíš víceméně využívat pro nákupy tsants, takže z toho PVP pořádně nic nemáš, dokud nejsi fullovej.

Jakmile přidáš takovouhle consumable věc, tak víceméně nastavuješ metu tak, že to MUSÍŠ používat, protože to budou VŠICHNI používat. A pokud si nemůžeš dovolit utratit XY CB za každou válku, tak na tom budeš zase jen hůř, než všichni ostatní. :D Touhle změnou by se zas a znovu prohlubovala propast mezi hráči a navíc vůbec není garantováno, že by to pomohlo znevýhodněným postavám.

MuckO
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 70
Registrován: pon 22. srp 2011 19:35:21
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od MuckO » čtv 22. dub 2021 23:17:47

snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari

WhiteZz
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 141
Registrován: ned 26. čer 2016 11:03:50
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od WhiteZz » pát 23. dub 2021 0:13:20

MuckO píše: čtv 22. dub 2021 23:17:47 snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari
Toto nemôžu keďže ľudia čo hrajú postavu diaľkovú a nemajú útoky by na to doplatili.. takže to čo si napísal je hlúposť

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od Pajik » pát 23. dub 2021 15:16:01

WhiteZz píše: pát 23. dub 2021 0:13:20
MuckO píše: čtv 22. dub 2021 23:17:47 snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari
Toto nemôžu keďže ľudia čo hrajú postavu diaľkovú a nemajú útoky by na to doplatili.. takže to čo si napísal je hlúposť
Když nepočítám dmg do dálkových postav, co mají útoky, tak se nám dmg pohybuje v rozmezi 2-6k na kritik, co se týče dmge v klasické výbavě, zvýšit by šel 2% lidmi ve skinu (momentálně 3%), dokonce tam je karma útok.
Takže super nápad, ať mají smysl jen ty útoky, aby aspoň něco někdo za toho healera bral. (v podstatě jak píše white..)

Podle mě problém není ani tak dmg, na mentálce ani na surovi, jsem nějak extra nedostával, občas blikne 12-14k, ale to je vážně "občas". Problém je počet hráčů a samé stuny.. Co jsem koukal na svoje záznamy, tam kde jsem vypnutý za 1-2 sekundy, tak většinou největší dmg je kolem 6-8k, jinak většinou kolem 2-3k (ty bez kritiku..). Samozřejmě, je opravdu zábavné, když na jednu šipku od sépkaře dostanu stun, když prakticky na každé pádit/ránu mečem/otrávený šíp je stun (10% šance..), je zvláštní, že s šancí na kovnutí ent věci na +9 (25%), je celkem běžné, že to třeba 10-15x rupne :D jako opět se ale stává, že to vyjde prakticky hned.. Každopádně, pokud mám 27 smrtí, za nějakých 15-20 může stun, kdy vlastně třeba běžím do chumlu, stun dostanu u něj a insta mě vypnou, díky počtu lidí, je tu asi něco k zamyšlení, zda by se těm postavám na blízko, ten antistun neměl trošku zvednout, protože ony jsou terčem.. Za healera mám tak 1-2 stuny za válku, za mentála kolem 30 běžně. No za pár dalších smrtí se většinou může kvůli tomu, že při "ústupu" se hráč zasekne o lidi z vlastní říše, ale to asi moc řešení nemá :D
Možná by mohlo rozdělit válku říší na 2, aby v ní nebylo tolik lidí.. :D
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Příspěvek od 7lukas » pát 23. dub 2021 15:26:17

Ten antistun funguje fakt zvláštně no :D Mám válku kdy dostanu jen pár stunů a říkám si že antistun funguje správně ale potom mám war kde hned poté co se přiblížím k chumlu tak stojím ve stunu a umřu na to :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?

Who is chatting

offline Hakan 
offline Kazuro 
offline Mionix