Zdravím všetkých čitateľov, chcel by som vám predstaviť druhý návrh, ktorý by pomohol ku oživeniu herného zážitku vo svete Ekura.
Mojim návrhom by bolo pridanie novej mapy o ktorej už admin team informoval pred istým časom.
Šlo by o jednoduchú mapu, ktorá by nebola vôbec náročná na vytvorenie. Šlo by o mapu "Temná Citadela" v ktorej by sa hráči museli vysporiadať s bossom, ktorý by dával negatívny efekt (debuff), s ktorým by bolo takmer nemožné ho zabiť a tak získať truhlicu plnú odmien (dropu).
Boss by mohol mať ten istý model, ako ktorýkoľvek mob v hre, to by odstránilo problém s tvorením novej mobky a tak ušetrilo programátorom fúru času. Ďalej by daný boss mal 3 rôzne mechaniky a to:
Mechanika č.1
1) Mechanika, ktorá by zoslala kúzlo v jeho blízkom okolí, to by malo za následok to, že všetci hráči, ktorí by boli na blízko (melee), by museli od neho odísť a tak prestali dávať DMG.
Dané kúzlo by trvalo povedzme 10 sekúnd. To by znamenalo diverzitu postáv v Temnej Citadele a to z toho dôvodu, že ak by si ľudia doniesli len "melee" postavy (na blízko). Mali by to neskutočne ťažké a zbytočne zdĺhavé.
Mechanika č.2
2) Týmto sa dostávame k druhej mechanike bossa, ktorá by zoslala podobné kúzlo, ale zasa ďalej od bossa čo by znamenalo, že všetky postavy, ktoré dávajú dmg na diaľku (ranged) by museli prestať útočiť a tak sa dostať na úroveň meleečiek.
Tieto 2 mechaniky by koniec koncov mali za následok, že postavy a špecializácie ako Ninja archer, Shaman (drak,healer) by nadobudli vyššiu hrateľnosť a tým pádom by hráči, ktorým sa tieto špecializácie páčia dostali konečne trochu viac významu a lásky od tvorcov.
Mechanika č.3
3) Mechanika v ktorej by dostal boss buff, ktorý by mu dal tzv "enrage" to by malo za následok, že ak by sa boss dostal pod 30% ZB, jeho Hodnota útoku a Rýchlosť útoku by sa zvýšila o niekoľko percent. To by koniec koncov znamenalo to, že hráči by to nemali jednoduché a tak by drop z bossa mohol byť naozaj hodnotnejší.
Tento 4.) bod by som nenazval mechanikou ale využitím už debuffu (o ktorom celkom vyčerpávajúco píšem v predchádzajúcom príspevku), ktorý by mal naozaj za následok zníženie ZB a DMG, ktorý by hráč dával o 30%. Takže by bol potrebný healer, ktorý by sa o tieto debuffy staral a tak zachraňoval hráčov pri zabíjaní bossa.
EDIT: boss by podobne ako v predchádzajúcom odseku s debuffom dával náhodným hráčom tzv. "zruško" čím by zrušil buffy od shamana.
To by znamenalo, že buffer by nestál ako stĺp niekde v bezpečí.
Temná Citadela by mala podmienky vstupu a to:
- minimálne lvl 130
- maximálne 10 hráčov
- a kľúč, ktorý by sa dal získať podobne ako mapa pokladov (respektíve výmenou mapy pokladov za kľúč do Temnej Citadely u nejakého z NPC)
The Dark Citadel (boss room)
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Oliver
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát 30. srp 2019 13:17:45
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »
@
Mionix « pon 6:06 pm »
@
Relly « pon 5:42 pm »
@
hg003 « ned 10:31 pm »
@
gagefranjo « ned 7:32 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
Mionix « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:05 pm »
@
Mionix « ned 6:49 pm »
@
gagefranjo « ned 6:40 pm »
@
gagefranjo « ned 6:38 pm »
@
Mionix « ned 6:00 pm »
@
gagefranjo « ned 5:53 pm »
@
gagefranjo « ned 5:52 pm »
@
Mionix « ned 5:03 pm »
@
gagefranjo « ned 2:48 pm »
@
Mionix « ned 9:40 am »
@
kovardominik « sob 9:07 pm »
@
kovardominik « pát 10:55 pm »
@
Mionix « pát 7:42 am »
@
xSaskex « čtv 6:57 pm »
@
schvarz « čtv 3:10 pm »
@
RAMHH « čtv 1:21 pm »
@
goddamnbary « čtv 1:09 pm »
@
Akemos « čtv 9:40 am »
@
goddamnbary « stř 3:25 pm »
@
goddamnbary « stř 3:24 pm »
@
Mionix « pon 4:12 pm »
@
Betty « pon 3:13 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
@
gagefranjo « ned 10:54 pm »
@
Hakan « ned 9:08 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
@
gagefranjo « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:34 am »
@
gagefranjo « ned 11:32 am »