Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 644
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 611 poděkování
- Dostal poděkování: 674 poděkování
Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Uctivý dobrý den hráči,
uvažujeme jak a zda upravit ochrannou zónu v modré říši první město okolo skladníka.
Jsou tu 3 možnosti:
1.) Udělat tam klasickou zónu jako je na náměstí, ale s tím, že tam půjdou stavět stánky ovšem s tím, že jednotlivé stánky musejí být 5m od sebe.
2.) Udělat tam ochrannou zónu jako je ve válkách říší.
3.) Vůbec neřešit, nechat tak jak je tomu nyní s tím, že bohužel z daného místa lze ostřelovat hráče.
Děkuji všem za vyjádření
Mionix
uvažujeme jak a zda upravit ochrannou zónu v modré říši první město okolo skladníka.
Jsou tu 3 možnosti:
1.) Udělat tam klasickou zónu jako je na náměstí, ale s tím, že tam půjdou stavět stánky ovšem s tím, že jednotlivé stánky musejí být 5m od sebe.
2.) Udělat tam ochrannou zónu jako je ve válkách říší.
3.) Vůbec neřešit, nechat tak jak je tomu nyní s tím, že bohužel z daného místa lze ostřelovat hráče.
Děkuji všem za vyjádření
Mionix
- BustMh0mas
- Lv. 12
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 29. črc 2018 11:24:39
- Dal poděkování: 14 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Určitě možnost č.2, stánky bych tam nedával, drtivá většina stánkařů by se totiž přesunula právě ke skladníkovi skrz daleko lepší šanci na prodej věcí a nedalo by se tam už vůbec pohnout..
- Lejno
- Lv.21
- Příspěvky: 317
- Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
- Dal poděkování: 233 poděkování
- Dostal poděkování: 458 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Ahoj,
V žiadnom pripade nedávať okolo skladníka/obchodnice možnosť stavať stánky ani len 10m odseba. Určite nie.
Čo sa týka zóny, kľudne by som to dal ako je vo valke. Teda "obyvateľ" mesta môže útočiť na nepriateľa, ale nepriateľ v týchto zónach nie.
V žiadnom pripade nedávať okolo skladníka/obchodnice možnosť stavať stánky ani len 10m odseba. Určite nie.
Čo sa týka zóny, kľudne by som to dal ako je vo valke. Teda "obyvateľ" mesta môže útočiť na nepriateľa, ale nepriateľ v týchto zónach nie.
Do tretice všetko dobré...

- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 474
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 358 poděkování
- Dostal poděkování: 644 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Za me asi taky ta 2, stanky by tam akorat zbytecne prekazeli. Spis pozor nato, aby to nedopadlo tak, ze nekdo z cizi rise bude moct odstrelovat lidi mimo ochranou zonu
to by moc hezky nebylo.
To je bohužel současný stav a hodně lidí si na to stěžuje.
Mio
To je bohužel současný stav a hodně lidí si na to stěžuje.
Mio

-
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv 19. lis 2020 12:47:21
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 13 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Spíš nechápu, že tam zóna jako ve válkách nebyla automaticky 
-
- Lv.5
- Příspěvky: 20
- Registrován: pon 20. kvě 2019 13:55:01
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 75 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Ahoj,
neni nejjednoduzsi udelat safe zonu od namesti az po vsechny mosty, resp konec hradeb daneho mesta s tim, ze na volnych mistech lze dodelat vyhrazena a ohrazena mista na pvp, kde pouze na techto mistech muze byt povoleno pvp? Jen mozno dalsi moznost, jak se na to podivat. Ale v principu jsem rada, ze se to otevreni risi uz pohlo, takze tak i tak chvalim za skvelou praci kulisci.
Faya
Není, safe zona je kruh. A pravidla nad danou zónou lze v současné podobě aplikovat jen vždy jedno. A celkem těch pravidel je 16.
Je to opravdu velmi složité a dumáme nad tím v týmu se Saggim už hodně dlouho. Doposud jsme nedošli k jednoduchému a pro všechny dobrému řešení.
Mio
neni nejjednoduzsi udelat safe zonu od namesti az po vsechny mosty, resp konec hradeb daneho mesta s tim, ze na volnych mistech lze dodelat vyhrazena a ohrazena mista na pvp, kde pouze na techto mistech muze byt povoleno pvp? Jen mozno dalsi moznost, jak se na to podivat. Ale v principu jsem rada, ze se to otevreni risi uz pohlo, takze tak i tak chvalim za skvelou praci kulisci.
Faya
Není, safe zona je kruh. A pravidla nad danou zónou lze v současné podobě aplikovat jen vždy jedno. A celkem těch pravidel je 16.
Je to opravdu velmi složité a dumáme nad tím v týmu se Saggim už hodně dlouho. Doposud jsme nedošli k jednoduchému a pro všechny dobrému řešení.
Mio
-
- Lv.14
- Příspěvky: 105
- Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Zdravím,
já bych byl pro, aby kruh ve městě zůstal tak jak je a ostatní zóny (např. sklad) by byly safe pro členy říše, pro cizáka ale ne, pro něj by byl jen ten kruh... tudíž by ho mohl člen říše zabít, cizák člena říše ne... víc bych na tom neměnil.
já bych byl pro, aby kruh ve městě zůstal tak jak je a ostatní zóny (např. sklad) by byly safe pro členy říše, pro cizáka ale ne, pro něj by byl jen ten kruh... tudíž by ho mohl člen říše zabít, cizák člena říše ne... víc bych na tom neměnil.
- xSaskex
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 16. bře 2018 15:48:53
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Chci se jen zeptat, proč by tam vůbec měla být možnost, ať z tama může někdo střílet? To nastavte, aby nemohla střílet ani cizí říše, ani vlastní.
Příjde mi to trochu divné. To tam jako pak bude v klidu někdo z cizí stát a furt do něj někdo bude pálit z kruhu?
Příjde mi to trochu divné. To tam jako pak bude v klidu někdo z cizí stát a furt do něj někdo bude pálit z kruhu?

Bendrrr

Warriot

PornStar

Azuterami

-
- Lv.14
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
Dobrý den,
prosím nehněvejte se na mě, ale: (Volil jsem bod c-3)
a) Hráči spousští rudy + těžba. + Krámky?
b) Mnohdy se nedá dostat ke skladníkovi, takže spíše bych tam dal nějaký časový klíč, kdy herní postava pokud je cca 20 min v nečinnosti, se bud automaticky logne k NPC do středu nebo se přenuse jinam aby nepřekážela.
c) Co se týče soubojů - zde bych přivítal hlášku systému, že se ve vesnicích zbraně nesmí nosit ani používat, a za porušení je arrest. Myslím si že každý z nás, pokud mu bude za porušení hrozit nevím, třeba 7 denní ban v podobě uvěznění hráče si souboj rozmyslí.
d) K soubojům lze použít NPC postava ve 2 městě - není důvod se mlátit jinde.
e) Naopak bych přivítal jakési hledání předmětů - kde by nevím jak, mohli hráči zadat název např. zbraně - a dle krámků by hráč mohl vidět ve kterém krámku se ona zbran nachází. A mohl by i srovnávat ......... Jak to udělat netuším.
f) A konečně - třeba na polích na namku to nějak rozdělit - kde v jistém čtverci cca 50x50 a pak dalších 50x50 atd. By mohli být prodávány např předměty pouze zbraně - pouze elíky rostliny atp.
Takhle to vidím já - ta kse na mě hned nezlobte.
Děkuji Jarda.
prosím nehněvejte se na mě, ale: (Volil jsem bod c-3)
a) Hráči spousští rudy + těžba. + Krámky?
b) Mnohdy se nedá dostat ke skladníkovi, takže spíše bych tam dal nějaký časový klíč, kdy herní postava pokud je cca 20 min v nečinnosti, se bud automaticky logne k NPC do středu nebo se přenuse jinam aby nepřekážela.
c) Co se týče soubojů - zde bych přivítal hlášku systému, že se ve vesnicích zbraně nesmí nosit ani používat, a za porušení je arrest. Myslím si že každý z nás, pokud mu bude za porušení hrozit nevím, třeba 7 denní ban v podobě uvěznění hráče si souboj rozmyslí.
d) K soubojům lze použít NPC postava ve 2 městě - není důvod se mlátit jinde.
e) Naopak bych přivítal jakési hledání předmětů - kde by nevím jak, mohli hráči zadat název např. zbraně - a dle krámků by hráč mohl vidět ve kterém krámku se ona zbran nachází. A mohl by i srovnávat ......... Jak to udělat netuším.
f) A konečně - třeba na polích na namku to nějak rozdělit - kde v jistém čtverci cca 50x50 a pak dalších 50x50 atd. By mohli být prodávány např předměty pouze zbraně - pouze elíky rostliny atp.
Takhle to vidím já - ta kse na mě hned nezlobte.
Děkuji Jarda.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní
Hledat nepřátele znamená být sám/a. 


-
- Lv.15
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon 23. bře 2015 20:50:16
- Bydliště: Brno
- Dal poděkování: 151 poděkování
- Dostal poděkování: 52 poděkování
Re: Úprava ochranné zóny modrá říše první město sklad
"Hodně lidí si na to stěžuje", ale stejně uděláme hlasování na forku (ta první možnost je spíš zlej sen, než jako něco reálného). Nechápu, kdo tohle vůbec vymyslel, to tam mělo být rovnou. Nebo já nevím, tady se fakt vše dělá tak na 50%. To jestli někomu příjde normální, že ve vlastní říši se hráč nemůže bránit proti útokům jiných říši. Taky by mě ještě zajímalo, jestli se té opravy dočkáme ovšem ještě letos.
![]() | Flath | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 160 | P | P | P | G1 | 5/5 | Hotovo |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « pon 8:36 pm »


@
REEEN « ned 10:48 pm »


@
Mionix « ned 12:53 pm »


@
Hakan « ned 12:33 pm »


@
PetrMetin2 « ned 11:48 am »


@
PetrMetin2 « ned 11:46 am »


@
TomasFoxx « ned 10:34 am »


@
Mionix « sob 12:55 pm »


@
PetrMetin2 « sob 10:24 am »


@
Mionix « sob 8:39 am »


@
Liberation « pát 7:52 pm »


@
PetrMetin2 « pát 7:41 pm »


@
PetrMetin2 « pát 7:39 pm »


@
PetrMetin2 « pát 7:39 pm »


@
kovardominik « čtv 6:01 pm »


@
kovardominik « čtv 6:01 pm »


@
fenylalanin « stř 6:58 pm »


@
kovardominik « ned 11:28 am »


@
Suko201 « sob 11:37 pm »


@
Diibu « sob 8:12 pm »


@
TomasFoxx « sob 9:52 am »


@
Mionix « sob 9:35 am »


@
TomasFoxx « sob 9:30 am »


@
gagefranjo « sob 9:24 am »


@
Mionix « pát 5:16 pm »


@
kovardominik « čtv 9:43 pm »


@
Suko201 « čtv 10:51 am »


@
TomasFoxx « pon 10:07 pm »


@
dD420 « pon 9:22 pm »


@
dD420 « pon 9:19 pm »


@
RoxBorn « ned 6:15 pm »


@
fenylalanin « ned 4:55 pm »


@
Grout « čtv 11:39 am »


@
Akemos « čtv 11:25 am »


@
PetoGem « čtv 11:20 am »


@
Nonepovideeej « čtv 11:13 am »


@
Grout « čtv 10:32 am »


@
PetoGem « čtv 9:54 am »


@
Mionix « stř 4:26 pm »


@
Akemos « stř 2:43 pm »


@
Mionix « stř 10:57 am »


@
MrDzenda « úte 10:12 pm »


@
Mionix « pon 6:16 pm »


@
Mionix « pon 4:40 pm »


@
gagefranjo « pon 3:14 pm »


@
Mionix « sob 2:29 pm »


@
Trubice « sob 1:16 pm »


@
Trubice « sob 1:16 pm »


@
Akemos « pát 8:27 pm »


@
Mionix « pát 4:08 pm »


@
noxforko « pát 2:45 pm »


@
Mionix « čtv 2:52 pm »


@
MrDzenda « čtv 11:41 am »


@
TomasFoxx « stř 8:01 pm »


@
Akemos « stř 1:30 pm »


@
TritonX « stř 12:04 pm »


@
kovardominik « pon 10:25 pm »


@
Mionix « ned 5:37 pm »


@
Gulik « ned 5:17 pm »


@
dD420 « sob 7:10 pm »