UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Narsi
Game Moderator
Game Moderator
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30. srp 2018 10:58:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Narsi » úte 05. bře 2024 20:06:59

Lejno píše: úte 05. bře 2024 17:22:12
Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Zdravím,
mohu říci, že porady, které v minulých měsících byly třeba jen na 30 minut pro základní předání informací, jsou teď třeba i na 2,5 hodiny plné diskuzí a zapojuje se celý tým. Probíráno je staré, nové a celkově se hledá nejlepší cesta. Čteme příspěvky, návrhy a tikety od vás, vše se přeposílá a probírá právě při těchto poradách i mimo ně. Na vše odpovídat není možné a celkově vám hned říci takto to bude je taktéž nemožné. Vždy se objeví nový aspekt, který s úpravami souvisí.

Nerf u Bm je přesně takový, jaký jsme očekávali. Tato úprava není úplně konečná, zaměřujeme se momentálně na vybalancování slabších výbav, které touto úpravou "nerfem" nejvíce ztratili. Dále pracujeme na dalších úpravách, které se dotknou mapy Entarian.

Nová kouzla jsou na přetřesu taktéž. Zda bude úprava stávajících kouzel vám říci opět nedokážeme, neboť záleží na 7mých, 8mých...kouzlech, které ve hře ještě nemáme. Snad i tato nepřímá odpověď bude prozatím dostačující.

Jsme opravdu vděční hráčům, kteří píší návrhy, jak situace, které vznikají řešit klidný tónem plných faktů.

Děkujeme, že i vy se s námi podílíte na vývoji hry.

NOACH
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: stř 27. lis 2019 20:28:09
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od NOACH » úte 05. bře 2024 23:33:36

Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele). Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil. Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka. Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.

+ Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » stř 06. bře 2024 10:41:15

Na toto bych rád zareagoval :)
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele).
Základní nápad (zrušit tu nesmyslnou nesmrtelnost) dobrý. Provedení už horší. 20% magie navíc je naprosto nesmyslný buff. V případě, že se nezmění výbavy (nemluvím nutně o spodních bonusech), tak se sníží magický dmg o polovinu s tímto spellem. A to nemluvím o situaci, kdy si někdo spočítá, že si může vzít BSko a dračí štít. Pak budou všechny postavy dávat 0, s malou vyjímkou WP na jeho nemagické spelly.

Už tu padly mnohem rozumnější návrhy na řešení tohoto problému.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil.
Tady je trochu problém s tím, že dokud budou tyto spelly tak nesmyslně silné, tak je válka bez rušících WP víceméně nehratelná. Nevím, koho takto to WP hrát baví, ale nemyslím si, že moc lidí. Jinými slovy, dokud se nevyřeší ty spelly na mentála a daggera, zruško musí rušit.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka.
Proti tomuhle nic nemám, aurák je stejně po swampu víceméně zbytečná postava. Dal bych si ale pozor, aby se jeho dmg nezvýšil až moc - třeba v středních válkách je aurák v podstatě nejlehčí postava, protože spoustu lidí si v pohodě vysoluje. Šel bych spíše cestou, kde mu zruško nemůže zrušit auru, stejně tak bych upravil WP.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.
S tímhle nesouhlasím vůbec, už jsem se tu jednou rozepsal, ale to že jsou výbavy levnější má svůj důvod. Ve zkratce bych tu situaci popsal takto - proměna a BMko byli vůči sobě nějak balancnuté, a přesto byla proměna považována za lepší většinou hráčů. I když BMko mohlo vydělat více yangů za čas, neznám proměnáře, co by se z ní přesunul na BMko. Opačných případů znám spoustu. Od toho se odvíjela i ta levnější cena výbav (mimo tu base cenu z třeba průmky +7 vs +9. Porovnej cenu kvalitního jaspisu a sépky/medúz).

Každopádně, každá úprava směrem zpět je benefitem..
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 + Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.
Zrovna ten spell u archera byl jeden z těch OK spellů. Archer nezaostává, když se podíváš na výsledky z válek, tak jsou na tom archeři dobře.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting