UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Narsi
Game Moderator
Game Moderator
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30. srp 2018 10:58:10
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Narsi » úte 05. bře 2024 20:06:59

Lejno píše: úte 05. bře 2024 17:22:12
Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Zdravím,
mohu říci, že porady, které v minulých měsících byly třeba jen na 30 minut pro základní předání informací, jsou teď třeba i na 2,5 hodiny plné diskuzí a zapojuje se celý tým. Probíráno je staré, nové a celkově se hledá nejlepší cesta. Čteme příspěvky, návrhy a tikety od vás, vše se přeposílá a probírá právě při těchto poradách i mimo ně. Na vše odpovídat není možné a celkově vám hned říci takto to bude je taktéž nemožné. Vždy se objeví nový aspekt, který s úpravami souvisí.

Nerf u Bm je přesně takový, jaký jsme očekávali. Tato úprava není úplně konečná, zaměřujeme se momentálně na vybalancování slabších výbav, které touto úpravou "nerfem" nejvíce ztratili. Dále pracujeme na dalších úpravách, které se dotknou mapy Entarian.

Nová kouzla jsou na přetřesu taktéž. Zda bude úprava stávajících kouzel vám říci opět nedokážeme, neboť záleží na 7mých, 8mých...kouzlech, které ve hře ještě nemáme. Snad i tato nepřímá odpověď bude prozatím dostačující.

Jsme opravdu vděční hráčům, kteří píší návrhy, jak situace, které vznikají řešit klidný tónem plných faktů.

Děkujeme, že i vy se s námi podílíte na vývoji hry.

NOACH
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: stř 27. lis 2019 20:28:09
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od NOACH » úte 05. bře 2024 23:33:36

Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele). Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil. Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka. Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.

+ Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » stř 06. bře 2024 10:41:15

Na toto bych rád zareagoval :)
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele).
Základní nápad (zrušit tu nesmyslnou nesmrtelnost) dobrý. Provedení už horší. 20% magie navíc je naprosto nesmyslný buff. V případě, že se nezmění výbavy (nemluvím nutně o spodních bonusech), tak se sníží magický dmg o polovinu s tímto spellem. A to nemluvím o situaci, kdy si někdo spočítá, že si může vzít BSko a dračí štít. Pak budou všechny postavy dávat 0, s malou vyjímkou WP na jeho nemagické spelly.

Už tu padly mnohem rozumnější návrhy na řešení tohoto problému.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil.
Tady je trochu problém s tím, že dokud budou tyto spelly tak nesmyslně silné, tak je válka bez rušících WP víceméně nehratelná. Nevím, koho takto to WP hrát baví, ale nemyslím si, že moc lidí. Jinými slovy, dokud se nevyřeší ty spelly na mentála a daggera, zruško musí rušit.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka.
Proti tomuhle nic nemám, aurák je stejně po swampu víceméně zbytečná postava. Dal bych si ale pozor, aby se jeho dmg nezvýšil až moc - třeba v středních válkách je aurák v podstatě nejlehčí postava, protože spoustu lidí si v pohodě vysoluje. Šel bych spíše cestou, kde mu zruško nemůže zrušit auru, stejně tak bych upravil WP.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.
S tímhle nesouhlasím vůbec, už jsem se tu jednou rozepsal, ale to že jsou výbavy levnější má svůj důvod. Ve zkratce bych tu situaci popsal takto - proměna a BMko byli vůči sobě nějak balancnuté, a přesto byla proměna považována za lepší většinou hráčů. I když BMko mohlo vydělat více yangů za čas, neznám proměnáře, co by se z ní přesunul na BMko. Opačných případů znám spoustu. Od toho se odvíjela i ta levnější cena výbav (mimo tu base cenu z třeba průmky +7 vs +9. Porovnej cenu kvalitního jaspisu a sépky/medúz).

Každopádně, každá úprava směrem zpět je benefitem..
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 + Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.
Zrovna ten spell u archera byl jeden z těch OK spellů. Archer nezaostává, když se podíváš na výsledky z válek, tak jsou na tom archeři dobře.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky

Who is chatting

offline Mionix 
offline tasik1