Úprava tréninku karmy
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Bisky
- Board Administrator
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř 22. zář 2021 21:06:30
- Dal poděkování: 107 poděkování
- Dostal poděkování: 350 poděkování
Úprava tréninku karmy
Věnujte prosím čas tomuto textu před samotným hlasováním!!!
Při přípravách rozšíření karmy jsme došli k závěru, že pokračovat původní cestou by bylo velmi nepraktické. V podstatě by to znamenalo, že hráči by v tréninku na vyšší úroveň museli nosit postupně 455 zelených esencí karem. To by při stávajícím systému odevzdávaní zabralo 114 dní + 10 dní pauz na čekání mezi jednotlivými úrovněmi .
Délka tréninku zde není tolik rozhodující, protože stejně jako u klasických schopností, bude umožněno trénovat perfektní mistrovství v závislosti na počtu generací. Problematických je těch 455 esencí, které současný systém nenabídne. A k úpravám dropu se stavíme chladně, protože je to vždy citlivá otázka, a to jak nahoru i dolů.
Přišli jsme na způsob, jak tuto záležitost vyřešit, ale pro zlepšení konceptu rozšíření karmy nás napadlo upravit i stávající systém, což je ale dosti velký zásah. Proto jdeme za komunitou s tím, jak by se k tomu kroku stavěla.
Nynější systém je popsán na webu. Zde by proběhla malá úprava, a to v poslední zelené esenci, která už nebude nutná pro získání úrovně P1.
Navrhovaný systém by ale obnášel několik dalších změn. Ty jsou pro zjednodušení zobrazeny i v tabulce níže, kde náš záměr lépe vynikne. Je nutno dodat, že by to obnášelo přepočet a nikdo nepřišel o svůj postup. Zjednodušení by nastalo pro nová trénování karmy. Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli do systému zasáhnout, je také to, že chápeme, že ne každý má možnost odevzdávat karmu po 6 hodinách.
Hlavní změna stávajícího systému by tedy spočívala v tom, že by se již neodevzdávala jedna esence po šesti hodinách, ale vždy několik karem najednou. U úrovně M by to byly 4 esence, u úrovně G by se odevzdávalo najednou 6 esencí. Naproti tomu by se adekvátně upravil čas odevzdávání.
Ze stávajících 6 hodin by se čas mezi úrovněmi prodloužil u úrovně M na 24 hodin a u úrovně G na 36 hodin. Poslední změnou by byla úprava počtu odevzdání na kratší řadu* v počtech 1 až 10 dle úrovně mistrovství. Tedy například u úrovně M1 místo 21 odevzdání po jedné karmě bude pouze jedno odevzdání po 4 karmách, u úrovně M10 místo 30 odevzdání po jedné karmě bude potřeba 10x odevzdat 4 karmy. Vše je názorné v tabulkách níže.
Spolu s touto úpravou by se nastavil i postup u tréninku perfektního mistrovství. Zde by se ale odevzdávaly zelené esence jednotlivě. Tedy v závislosti na úrovni 1 až 10. Mezičas mezi odevzdáním by se nastavil na 48 hodin a celý trénink by zabíral 110 dní. Limitem by se ale i tak stal rituál generací.
Také plánujeme možnost „kraftění“ esencí. To znamená, že by bylo možné z několika esencí nižší úrovně vytvořit jednu vyšší úrovně. Například bude možné vytvořit jednu zelenou esenci z modrých (v poměru 8:1). Tento poměr je zobrazen v tabulce v celkovém počtu esencí u tréninku na P čistě pro porovnání náročnosti s tréninkem u G.
Základního tréninku, tedy úrovní 1–20, se úprava netýká a u těchto úrovní ani nenavrhujeme žádnou úpravu. Jedná se tedy o změnu úrovní M a G tak, aby trénink více odpovídal následnému tréninku úrovně P. Ve konečném důsledku se sice postup karmou trochu urychlí, ale ve světle dalšího tréninku to není nijak zásadní. Ale i na tyto možnosti jsme připraveni, pokud by to byl jediný problém v přijmutí této změny komunitou.
*úprava počtů na kratší řadu + srovnání
Tabulky jednotlivě:
Při přípravách rozšíření karmy jsme došli k závěru, že pokračovat původní cestou by bylo velmi nepraktické. V podstatě by to znamenalo, že hráči by v tréninku na vyšší úroveň museli nosit postupně 455 zelených esencí karem. To by při stávajícím systému odevzdávaní zabralo 114 dní + 10 dní pauz na čekání mezi jednotlivými úrovněmi .
Délka tréninku zde není tolik rozhodující, protože stejně jako u klasických schopností, bude umožněno trénovat perfektní mistrovství v závislosti na počtu generací. Problematických je těch 455 esencí, které současný systém nenabídne. A k úpravám dropu se stavíme chladně, protože je to vždy citlivá otázka, a to jak nahoru i dolů.
Přišli jsme na způsob, jak tuto záležitost vyřešit, ale pro zlepšení konceptu rozšíření karmy nás napadlo upravit i stávající systém, což je ale dosti velký zásah. Proto jdeme za komunitou s tím, jak by se k tomu kroku stavěla.
Nynější systém je popsán na webu. Zde by proběhla malá úprava, a to v poslední zelené esenci, která už nebude nutná pro získání úrovně P1.
Navrhovaný systém by ale obnášel několik dalších změn. Ty jsou pro zjednodušení zobrazeny i v tabulce níže, kde náš záměr lépe vynikne. Je nutno dodat, že by to obnášelo přepočet a nikdo nepřišel o svůj postup. Zjednodušení by nastalo pro nová trénování karmy. Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli do systému zasáhnout, je také to, že chápeme, že ne každý má možnost odevzdávat karmu po 6 hodinách.
Hlavní změna stávajícího systému by tedy spočívala v tom, že by se již neodevzdávala jedna esence po šesti hodinách, ale vždy několik karem najednou. U úrovně M by to byly 4 esence, u úrovně G by se odevzdávalo najednou 6 esencí. Naproti tomu by se adekvátně upravil čas odevzdávání.
Ze stávajících 6 hodin by se čas mezi úrovněmi prodloužil u úrovně M na 24 hodin a u úrovně G na 36 hodin. Poslední změnou by byla úprava počtu odevzdání na kratší řadu* v počtech 1 až 10 dle úrovně mistrovství. Tedy například u úrovně M1 místo 21 odevzdání po jedné karmě bude pouze jedno odevzdání po 4 karmách, u úrovně M10 místo 30 odevzdání po jedné karmě bude potřeba 10x odevzdat 4 karmy. Vše je názorné v tabulkách níže.
Spolu s touto úpravou by se nastavil i postup u tréninku perfektního mistrovství. Zde by se ale odevzdávaly zelené esence jednotlivě. Tedy v závislosti na úrovni 1 až 10. Mezičas mezi odevzdáním by se nastavil na 48 hodin a celý trénink by zabíral 110 dní. Limitem by se ale i tak stal rituál generací.
Také plánujeme možnost „kraftění“ esencí. To znamená, že by bylo možné z několika esencí nižší úrovně vytvořit jednu vyšší úrovně. Například bude možné vytvořit jednu zelenou esenci z modrých (v poměru 8:1). Tento poměr je zobrazen v tabulce v celkovém počtu esencí u tréninku na P čistě pro porovnání náročnosti s tréninkem u G.
Základního tréninku, tedy úrovní 1–20, se úprava netýká a u těchto úrovní ani nenavrhujeme žádnou úpravu. Jedná se tedy o změnu úrovní M a G tak, aby trénink více odpovídal následnému tréninku úrovně P. Ve konečném důsledku se sice postup karmou trochu urychlí, ale ve světle dalšího tréninku to není nijak zásadní. Ale i na tyto možnosti jsme připraveni, pokud by to byl jediný problém v přijmutí této změny komunitou.
*úprava počtů na kratší řadu + srovnání
Tabulky jednotlivě:
-
- Lv.15
- Příspěvky: 136
- Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 78 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
S nápadem souhlasím, přijde mi to přijatelné.
Jen bych chtěl otevřít ještě jedno related téma, bude možné si tento postup z P1 a dále koupit za CB? Neříkám aby to dávalo rovnou zelené, ale třeba kdyby to dávalo na P1+ stále modré, dávalo by to podle mě smysl. Cena toho postupu by pak byla nějakých 30800CB, což mi nepřijde zas tak málo.
Jen bych chtěl otevřít ještě jedno related téma, bude možné si tento postup z P1 a dále koupit za CB? Neříkám aby to dávalo rovnou zelené, ale třeba kdyby to dávalo na P1+ stále modré, dávalo by to podle mě smysl. Cena toho postupu by pak byla nějakých 30800CB, což mi nepřijde zas tak málo.
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
máme v plánu i revidovat cenu za CB
snížení ceny za stříbrné / zlaté
zdražit za získání zelené (kterou bude možno nově získat pro trénování karmy)
snížení ceny za stříbrné / zlaté
zdražit za získání zelené (kterou bude možno nově získat pro trénování karmy)
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 471
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 356 poděkování
- Dostal poděkování: 641 poděkování
- DarkB
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Nápad je to dobrý. Jen mě napadá, jak se bude řešit situace, kdy hráč nebude mít všech 6 karem na odevzdání zaráz? Neodevzdá se nic nebo se odevzdá to co má u sebe a pak musí do toho počtu dodat, aby mohl dělat další úroveň nebo jak to bude? Ale to není problém, jen moje zvědavost.
Naposledy upravil(a) DarkB dne stř 06. bře 2024 13:36:19, celkem upraveno 1 x.
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Počítáme s případným odevzdáním všech najednou (tedy 4 u M nebo 6 u G).
Možnost kraftění lepších bude jen možnost, dále budou padat zelené ve hře, ale jejich četnost je malá a zvyšovat ji nechceme, proto možnost kraftění.
Možnost kraftění lepších bude jen možnost, dále budou padat zelené ve hře, ale jejich četnost je malá a zvyšovat ji nechceme, proto možnost kraftění.
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Lv.15
- Příspěvky: 128
- Registrován: ned 17. úno 2013 11:02:09
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Hlasoval jsem pro návrh, protože s většinou návrhu souhlasím.
Možnost craftění esencí je super nápad, jsem jednoznačně pro.
Nicméně z uvedeného textu stále nerozumím pár věcem, přestože se na ně už někdo nademnou ptal. Při odevzdávání více kusů najednou bude nutné potřeba mít u sebe všechny kusy nebo bude možno odevzdávat postupně? Jinými slovy, musím pro postup na úrovni M přijít k druidovi bezpodmínečně se 4 karmami, nebo mu můžu přinést třeba 2 a po pár hodinách zbylé dvě? Osobně jsem spíše pro variantu, že bych měl mít možnost odevzdat více kusů najednou, nikoliv aby to byla nutnost pro další postup.
Následně teda nerozumím jak to bude s tréningem karmy od úrovně 1 až M? V polovině textu je psáno, že chcete zohlednit že ne každý má čas odevzdat jednu esenci každých 6 hodin. Na konci textu je ale psáno že do úrovní 1 až M se zasahovat nebude. Takže tady zůstane systém jedna esence každých 6 hodin? Nebylo by dobré i zde zavést možnost odevzdání více kusů najednou, kdy by se samozřejmě upravila doba mezi jednotlivým odevzdáním?
Možnost craftění esencí je super nápad, jsem jednoznačně pro.
Nicméně z uvedeného textu stále nerozumím pár věcem, přestože se na ně už někdo nademnou ptal. Při odevzdávání více kusů najednou bude nutné potřeba mít u sebe všechny kusy nebo bude možno odevzdávat postupně? Jinými slovy, musím pro postup na úrovni M přijít k druidovi bezpodmínečně se 4 karmami, nebo mu můžu přinést třeba 2 a po pár hodinách zbylé dvě? Osobně jsem spíše pro variantu, že bych měl mít možnost odevzdat více kusů najednou, nikoliv aby to byla nutnost pro další postup.
Následně teda nerozumím jak to bude s tréningem karmy od úrovně 1 až M? V polovině textu je psáno, že chcete zohlednit že ne každý má čas odevzdat jednu esenci každých 6 hodin. Na konci textu je ale psáno že do úrovní 1 až M se zasahovat nebude. Takže tady zůstane systém jedna esence každých 6 hodin? Nebylo by dobré i zde zavést možnost odevzdání více kusů najednou, kdy by se samozřejmě upravila doba mezi jednotlivým odevzdáním?
JIGsaw1 | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
162k min | Jinno | 145 | Full | P | P (y/ú) | P | 6P | 0 |
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Pokud návrh projde:
a)
Rozhodnuto prozatím není protože to není o jednom dnu hlasování.
Také máme info z DC, kde také hlasujete "byť neoficiálně".
Chceme odrazit současný styl hraní a aby to sedlo k dalšímu rozšíření trénování karmy na P+.
b)
Prozatím jsme rozhodnuti pro odevzdávání celeho balíku najednou.
A to z důvodu, že by se čas stejně počítal po odevzdání celého balíku najednou.
Také by se mohlo stávat, že si hráč zapomene odevzdat poslední a bude si myslet, že ji již odevzdal, a budeme řešit na tiketu dokazovaní kdy který odevzdal a že se nejedná o chybu hry.
c)
Co se týče základní části, tak zde schválně chceme ponechat původná systém po 6 hodinách. Zde je tedy nutno jít po 6 hodinách, ale bude zde vidina, že stačí počátek "přetrpět" a odměnou bude postup k mistrovství, kde již je "denní režim".
d)
Vzhledem ke směnnosti ap. zvažujeme, že časování nebude přesně 24 hodin, ale bude například jen 23:30 resp. 35:30 a 47:30, kdy bude umožněno odevzdávání ve shodné časy (i když u G to tak není, když se jedná o jeden a půl dne).
e)
Co se týče kraftění esencí, tak výměnu v mapách přimo u dropování prozatím neplánujeme. Když si někdo nabere necelou stranu inventáře (40 modrých), dokáže si vytvořit 5 zelených esencí, které hráči stačí na 10 dní. Což je dostatečná doba (když tedy nevejdou do hry VIP pečeti).
a)
Rozhodnuto prozatím není protože to není o jednom dnu hlasování.
Také máme info z DC, kde také hlasujete "byť neoficiálně".
Chceme odrazit současný styl hraní a aby to sedlo k dalšímu rozšíření trénování karmy na P+.
b)
Prozatím jsme rozhodnuti pro odevzdávání celeho balíku najednou.
A to z důvodu, že by se čas stejně počítal po odevzdání celého balíku najednou.
Také by se mohlo stávat, že si hráč zapomene odevzdat poslední a bude si myslet, že ji již odevzdal, a budeme řešit na tiketu dokazovaní kdy který odevzdal a že se nejedná o chybu hry.
c)
Co se týče základní části, tak zde schválně chceme ponechat původná systém po 6 hodinách. Zde je tedy nutno jít po 6 hodinách, ale bude zde vidina, že stačí počátek "přetrpět" a odměnou bude postup k mistrovství, kde již je "denní režim".
d)
Vzhledem ke směnnosti ap. zvažujeme, že časování nebude přesně 24 hodin, ale bude například jen 23:30 resp. 35:30 a 47:30, kdy bude umožněno odevzdávání ve shodné časy (i když u G to tak není, když se jedná o jeden a půl dne).
e)
Co se týče kraftění esencí, tak výměnu v mapách přimo u dropování prozatím neplánujeme. Když si někdo nabere necelou stranu inventáře (40 modrých), dokáže si vytvořit 5 zelených esencí, které hráči stačí na 10 dní. Což je dostatečná doba (když tedy nevejdou do hry VIP pečeti).
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 651
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 386 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Ad c)
Za mě je to škoda, nevidím důvod nezpříjemnit i 0-M1. Je to kolik, 210 karem? To je asi 53 dní při maximální rychlosti odevzdávání? Za mě šílenost logovat 2 měsíce po 6 hodinách. Je rok 2024.
Za mě je to škoda, nevidím důvod nezpříjemnit i 0-M1. Je to kolik, 210 karem? To je asi 53 dní při maximální rychlosti odevzdávání? Za mě šílenost logovat 2 měsíce po 6 hodinách. Je rok 2024.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: Úprava tréninku karmy
Probereme možnost na poradě, ale počítáte špatně.
Je to celkem 47,5 po 6 hodinách + 20 dní, kde jsou 24 hodinové čekací pauzy po dokončení úrovně. Tyto čekání jsou tedy cca 30% času.
Je to celkem 47,5 po 6 hodinách + 20 dní, kde jsou 24 hodinové čekací pauzy po dokončení úrovně. Tyto čekání jsou tedy cca 30% času.
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Hakan « pon 9:14 pm »
@
schvarz « pon 8:49 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 10:12 am »
@
Suko201 « pon 9:29 am »
@
CrazyBull « ned 7:55 pm »
@
CrazyBull « ned 7:53 pm »
@
Mionix « ned 4:03 pm »
@
CrazyBull « ned 12:45 pm »
@
Suko201 « ned 12:40 pm »
@
Mionix « ned 12:38 pm »
@
CrazyBull « ned 8:58 am »
@
Mionix « sob 5:59 pm »
@
Relly « sob 1:56 pm »
@
Relly « sob 1:50 pm »
@
Clusive « sob 12:16 pm »
@
NedGabriel « sob 11:46 am »
@
CrazyBull « sob 8:59 am »
@
KynutaBuchta « ned 11:17 pm »
@
ShienZhao « ned 10:52 pm »
@
kovardominik « ned 10:51 pm »
@
Hakan « ned 10:51 pm »
@
Saggitarius « ned 10:48 pm »
@
TheDobbyk « sob 9:22 pm »
@
cleo « sob 8:38 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
TheDobbyk « sob 8:07 pm »
@
Saggitarius « sob 4:51 pm »
@
KerkyzAfterky « pát 3:43 pm »
@
Ponycious « čtv 11:05 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:56 pm »
@
TomasFoxx « čtv 9:12 pm »
@
Mionix « čtv 7:42 pm »
@
Mionix « čtv 7:29 pm »
@
gagefranjo « čtv 2:18 pm »
@
Mionix « čtv 11:30 am »
@
Hakan « čtv 10:15 am »
@
Elear « čtv 10:01 am »
@
KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:18 pm »
@
TomasFoxx « stř 2:17 pm »
@
Pajik « pon 7:53 pm »
@
Trubice « pon 7:08 pm »
@
TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@
Pajik « ned 10:45 pm »
@
kovardominik « ned 10:01 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Ezzo95 « ned 9:22 pm »
@
Medvidek « ned 2:11 pm »
@
Mionix « ned 10:34 am »
@
TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:28 pm »
@
slang « sob 2:54 pm »
@
Annatar « sob 1:04 pm »
@
Mionix « pát 12:29 pm »
@
MoCKeR « čtv 10:20 pm »
@
cleo « čtv 7:54 pm »
@
Mionix « čtv 6:43 pm »
@
TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@
Mionix « čtv 11:36 am »