Velké války

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Proč nechodím války?

Války mě přestaly bavit
21
30%
Mám postavu na generacích
7
10%
Nelíbí se mi ve válkách fungování spawnů
20
29%
Za mojí nechuť k válkám může komunita (někdo mě tahal/rušil..)
4
6%
Nelíbí se mi počet hráčů v jednotlivých říších (jedna říše moc slabá, druhá moc silná..)
11
16%
Nelíbí se mi "odměny" (Král už nestojí za to/žold je špatný..)
5
7%
Prostě teď nemám čas
0
Žádná hlasování
Jiné = dopíšu dolu
2
3%
 
Celkem hlasů: 70

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 482
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 651 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » úte 08. dub 2025 23:08:18

Ahoj, jen bych chtěl poprosit, pokuď sem chcete něco napsat, tak se pokuste spíš napsat co vám vadí + ŘEŠENÍ k danému problému. Dost věcí co se sem zatím napsalo, bylo spíš stylem "nelíbí se mi spawny ve válkách, je blbost aby takhle fungovaly, mělo by se to změnit." a tim to většinou končí. Fakt třeba u těch spawnů zkuste navrhnout, jak by podle vás měly fungovat.
Obrázek

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Lejno » stř 09. dub 2025 9:46:56

Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od 7lukas » stř 09. dub 2025 10:40:39

Lejno píše: stř 09. dub 2025 9:46:56 Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Tenhle návrh z ní dobře a já osobně v tom vidím hodně výhod. Co se týče buffovani poté co člověk dostane zrusko nebo mu dojde buff to bych vůbec neřešil. Prostě bych to udělal tak že jakmile se člověk portne do války tak dokud neumře tak se nenabuffuje. Teď ty spawny jsou udělané tak že si ten buff člověk může dát a právě kvůli buffkam musí být spawny s ochrannou zónou o nic jiného nejde. Když buffky budou na seřadišti tak to bude mít výhodu i v tom že války budou méně zasekane páč ve war budou jen hráči co válčí a ne 30 buffek a z toho 20 lidi co válčí. Další výhoda by byla ta že by lidi museli více spolupracovat a zároveň by dračí šaman byl ve war více ceněný a dával by větší smysl jak teď protože by mohl buffovat svoji říši během války atd. Zároveň si myslím že by to lidi donutilo více válčit a nevypadalo by to jak teď že někdo dostane zrusko a běží na Spawn si dát buff a x min neválčí. Ve válce cechu se taky lidi nebuffuji dají si buff na začátku a pak se mlátí dokud to jde. Tak nevidím důvod proč takhle neudělat i války. Ten buff ve válce je jen pouze výhoda na kterou si každý zvyknul ale není potřeba. Každý nosí hněvky má krit ve věcech atd takže toho kritiku je stále dostatek. Zároveň když nebudou moci se hráči prebuffovávat tak se bude více válčit a zároveň ty souboje budou delší páč v nich nebude padat tolik kritiků jak je teď. A jak už zmiňoval Lejno taky si myslím že by to mohlo trochu zredukovat útoky ve válkách tím že lidí neví kde budou atd.

Uživatelský avatar
xSaskex
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16. bře 2018 15:48:53
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od xSaskex » stř 09. dub 2025 13:09:32

Ahoj.
Napadá mě, co třeba zavést takový "žoldácký" systém? Hráči by mohli za určitý příspěvek své říši nebo ztrátu určitých vlastností/výhod přejít dočasně po dobu války říší do protější říše a získat možnost ukořistit CB a body pro druhou říši. Omezené by to bylo na rovnoměrný počet hráčů s odchylkou +-1 pro každou říši s tím, že by se počítal hráč za danou říši od prvního vstupu na bojiště, kdy ovšem v ideálním případě by to muselo být pořešeno spawn systémem, jak zmínil Lejno, kdy pomocné a support postavy by byly ještě na seřadišti před vstupem do válečné zóny. Zvýšila by se tak možnost vybalancovat dané říše a věřím, že i spouta hráčů by to ocenila. Dále třeba zavést CB za asistenci při zabití, kdy přepočet by mohl být podle % uděleneného poškození na základě celk. HP s maximální možností získání třeba jen poloviny, než je za normální zabití. (Pro hráče, který udělil poslední poškození normálně plný počet bodů) To by zvýšilo šance na zisk CB i pro slabší či postavy na blízko, které často bohužel musely odbýt tu špinavou práci. (Nevím, jestli v posledních dobách aktuální)
Overall jen takový rychlonávrh, který by mohl být i zajímavý :)
Bendrrr :shinsoo:
Warriot :shinsoo: ex
PornStar :jinno:
Azuterami :chunjo:

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Rogan » pát 11. dub 2025 22:28:31

1. Zaviedol by som systém spawnov tak, ako to popísal Lejno. Bez buffov priamo na hracom poli (hráč by sa nabuffoval v prípravnej lokácii a následne by sa na bojisko premiestnil portálom, podobným tým pri východoch z hradu Ent). Tento systém by navyše zlepšil postavenie Dračích šamanov v PvP, ktorí by konečne získali konkrétnu výhodu v podobe možnosti buffovať seba alebo spoluhráčov priamo v bojovej oblasti.

2. Pri zavedení takéhoto systému spawnov by bolo vhodné zmenšiť existujúce PvP mapy (prípadne pridať nové), ideálne na veľkosť o niečo väčšiu než súčasná Aréna.

3. Úprava odmien za PvP hodnosti – navrhujem zvýšiť množstvo yangov a pridať aj ďalšie typy odmien (napríklad špeciálne jazdecké zviera na jeden týždeň podľa dosiahnutej PvP hodnosti). Tieto jazdecké zvieratá by mohli poskytovať špecifické bonusy alebo by plnili čisto estetickú funkciu („stýlovka“).

4. Kompletné prepracovanie cechových odmien za účasť vo vojne ríš. Hodnoty cechových bonusov by sa určovali dynamicky podľa počtu PvP hráčov danej ríše v konkrétnej vojne. V praxi by to znamenalo, že ríša s vyšším počtom PvP hráčov by získala nižšie bonusy než ríša s menším počtom hráčov, čo by motivovalo hráčov prestupovať do menej početných ríš. Preto by bolo potrebné zjednodušiť podmienky pre prechod hráčov medzi ríšami. Cieľom by bolo zabezpečiť rovnomerné rozdelenie hráčov. Zároveň navrhujem, aby cechové odmeny získala aj porazená ríša, čo by znížilo frustráciu hráčov a zvýšilo motiváciu k účasti. ODMENA PRE CECHY BY BOLA NEZÁVISLÁ NA VÝHRE ALEBO PREHRE RÍŠE.
(Nie som si istý, či som štvrtý bod dostatočne jasne vysvetlil, ale verím, že hlavná myšlienka je zrozumiteľná.)

5. Úprava bonusov za vojnu ríš – navrhujem zrušiť prideľovanie celorišských bonusov za účasť v stredných a malých vojnách. Bonusy pre celú ríšu by zostali len ako odmena za účasť vo veľkých vojnách. Odmeny za stredné a malé vojny by sa však naďalej udeľovali cechom.

Toto je zatiaľ len hrubý náčrt, ale myslím si, že niektoré z uvedených bodov by mohli byť pre hru prínosné.

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » úte 29. dub 2025 21:17:49

Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor

Vydesenej
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: sob 09. lis 2024 7:08:18
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Vydesenej » stř 30. dub 2025 6:34:18

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
Nakonec se pokazí i ty střední jak tam lidi polezou s 50 generací Mrk Mrk ti co hrají ví kdo tam chodí s většími gene :D a zbydou jen ty Malé kde asi nakonec ani ty Generace tolik neudělají protože říkejte si co chcete ale Malé války jsou nejvíc vyvážené.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 482
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 651 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 10:53:08

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Obrázek

suja97
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » stř 30. dub 2025 16:32:20

TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 482
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 651 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 16:34:41

suja97 píše: stř 30. dub 2025 16:32:20
TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻
takze vlastne tvoje reseni = vratit to jak to bylo, kdyz to tak lidem vadilo, to dava velky smysl.
Ja chapu ze tvuj styl valceni ve velkych se rovnal sepce ze spawnu a kdyz uz jsi vylezl, tak do zamaska jakmile po tobe nekdo skocil, takze jsi byl asi spokojenej s tema spawnama, ale nas ostatni proste nebavilo dostavat za 20k jakmile ses priblizil ke spawnu, protoze si nejaky random healer mohl nahodit full utok.
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším
@ Marph « ned 1:43 pm »
Mám 2 horní, s tím, že levý je z ohnivé a pravý by měl být z OX, které jsem dokončil, ale někdo mi psal, že ten je z fóra
@ Marph « ned 1:41 pm »
Jaký dílek je z fóra?
@ Revus « ned 9:54 am »
Jourdonais nebo tak nějak,dobrej ubožák. Ze žluté, 130 lvl. Přijde zničehonic a nonstop zabijí 20 min v kuse, krade drop.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.
@ Uncut69 « sob 5:20 pm »
dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
@ Mionix « sob 4:55 pm »
@Grout,  Tam se vypisují jen restarty kol ryb. To znamená, když chytnete takovou délku ryby, že dostanete Velkou eventovku a restartuje se kolo.
@ Grout « sob 3:53 pm »
Jak často se na web dopisují statistiky za nejdelší ryby? Včera jsem vylovil dva rekordy a pořád nejsem slavný.. :( :D
@ Mionix « sob 3:52 pm »
@Revus,  Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
@ Revus « sob 2:16 pm »
Nedá se dostat do hry, bud ani nepustí to výběru postav nebo jak vyberu postavu, spadne. Internet mi jde
@ Revus « sob 2:12 pm »
vim o 3 Lidech kterym to nejde a ted uz ani me:D
@ Revus « sob 2:12 pm »
šílený
@ Revus « sob 2:08 pm »
tpc co stou hrou je zase.. :D
@ SELDA « sob 1:42 pm »
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? :-) díky za info.
@ libast « sob 11:34 am »
Potřebuji levej dolní nebo pravej horní dílek amuletu to už se asi nedá sehnad že ?
@ Tomori « sob 11:27 am »
asdis píše: Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
Dílek za tipovačku i přáníčko dostane "každý". S tím, že výhra správného tipu či nejlepšího přáníčka bude vyhodnoceno po eventu.
@ asdis « sob 11:03 am »
Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
@ ChunjoKing « sob 10:36 am »
Ďakujeme
@ Tomori « sob 10:34 am »
Ano, půjde změnit strakatá na černou. Vše tak jak je možné teď.
@ ChunjoKing « sob 10:22 am »
Len taká kontrolná otazočka :D
@ ChunjoKing « sob 10:21 am »
@Tomori,  a dá sa po konci eventu aj zmeniť strakata Puma na čiernu, prosím Vás?
@ Tomori « sob 10:11 am »
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
@ jogurd007 « sob 9:50 am »
Ahoj. Bude o víkendu OX? Docela by se hodila :)
@ SELDA « sob 9:15 am »
ChunjoKing píše: @SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
ano.... Koukal jsem a nic tam není :-(
@ asdis « sob 9:13 am »
Niekto dostal a niekto nie a tiez nedokoncil OX.Tak neviem .
@ ChunjoKing « sob 4:53 am »
@SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline Pajjuska 
offline marexanax 
offline matesWSW