PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Souhlasil/a byste s přidáním PET systému do hry?

Souhlasil/a bych
45
56%
Nesouhlasil/a bych
29
36%
Je mi to jedno
3
4%
Jiné (uvedu níže)
3
4%
 
Celkem hlasů: 80

Uživatelský avatar
LittleNessa
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 09. zář 2023 15:28:58
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od LittleNessa » pon 28. črc 2025 20:27:42

V první řadě bych chtěla pochválit kreativní nápad, který tu sice už několikrát byl, ale bylo to ve formě ,, chci ve hře PETA ", ale nebylo k tomu téměř nic napsané ... Tohle vypadá, že nad tím alespoň někdo přemýšlel .. Podle mě se EKURA dávno cesty ,, chceme být odlišní " zřekla ..

A nikdo neříká, že to by to bylo na chlup stejné jako to známe z jiných privátních serverů této hry.. Právě proto je tu možnost cokoliv napsat aby každý něco málo přidal a navrhl..

Teď tedy k návrhu ... za mě je to super nápad a zase by na té hře bylo co dělat, ale nesouhlasím s jistými body.
- Např 4 druhy mazlíčků mi přijde moc - vzhledem k možnosti jaké by mohli mít bonusy .. Podle mě by byla lepší cesta pouze 3 a to PvP, PvM a nějaký který bude dávat např % na úspěch těžby, % na ulovení ryby atd.. tedy užitkový na tyto aktivity.. ( Dobré na to, že se lidé při výkopu např okouzlení nemusí spoléhat jen na zvolený bonus z války říší.

-Vzhled mazlíkčů ... pokud by tento systém schválilo vyšší vedení EKURY .. určitě by bylo lepší propracovat jiné příšerky než ty z C3. Daleko zajímavější by byl mazlíčci podobní finálním bossům různých map z ekury. Např Keskiro, Askero, Zorn, Oseus, nebo bosové z rokle např.

Určitě by se dalo ladit daleko více věcí a určitě to není práce na týden, takže držím palce ať se vám do toho povede zapojit co nejvíce lidí a třeba někdy ...

Bohužel tady cokoliv měnit a prosadit je problém což všichni kdo chodí na fórum tak nějak víme ..

V závěru děkuji Tomori za prezentaci, kterou sem vložila od hráče...

PS: srabe, stejně to všichni ví :inlove: :shinsoo: :D :D
Obrázek
xNESSAx
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
120k min +
Shinsoo
109Lv
20k +
105Lv
11
G10
P
30
P
P10

kovardominik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 399 poděkování
Dostal poděkování: 102 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od kovardominik » pon 28. črc 2025 21:01:09

V zásadě proti úplně nejsem. Líbí se mi systém expení, je to na déle ale proč ne. Ale krmit peta každé dva dny bych fakt nechtěl. Za mě by úplně stačilo kdyby to bylo jak u koně.
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

Lelaion
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 03. bře 2021 18:54:48

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od Lelaion » stř 30. črc 2025 0:50:58

Návrhu bych se úplně nebránil, až na nějaké Úpravy.

Možnost nastavit aby se mi nezobrazovali pety ani moje, ani ostatních hráčů.
Možnost nastavit aby se ostatním nezobrazoval můj pet.
Možnost přeskočit tu 24h čekací dobu na expení skrze vip pečeť.
Možnost hodit ten amulet do nějakého slotu ve výbavě, nech se to nemusí po každém portu/smrti znovu zapínat.
Možnost dělat všechny 4 pety na jedné postavě a zároveň možnost expit je všechny 4 ve stejný den - např. že bych si u pacholka vybral kterého chci expit a po splnění úkolu mít možnost rovnou začít další úkol na dalšího peta - udělat tabulku po rozkliknutí úkolu vývoj zvířete, kde si vyberu kterého chci expit.
Možnost pety přehazovat přes sklad na libovolné postavy, kde taky půjde nasadit a používat.
Úkoly na expení peta udělat na způsob, aby se to dalo udělat do 5-ti minut, nevidím důvod, proč by to mělo trvat déle, když bych to měl dělat 160x a ještě k tomu na 4 různé pety pokud bych je chtěl všechny.
Nějak překopat krmení peta, ideálně to prodloužit na týden, ať se to nemusí řešit každé 2 dny, případně to zlevnit, dávat každé 2 dny 25 krmiva je trochu moc, pokud to je tedy myšleno tím že mládě má jen seno, xxx mrkev a dospělý ženšen.
Pokud tam bude možnost nějak to krmení obejít přes SD, tak z toho rovnou udělat prémko, nech si to lidi kupují dle vlastního uvážení na 1-30 dní, krmením by se to prémko dalo aktivovat, ale ne prodloužit.
Oživení udělat stejné jako u koně skrze jezdeckou propustku, když mi kůň vydrží týdny/měsíce bez jídla a můžu ho oživit skoro zadarmo a pet by mi zahynul za 3 dny, tak je blbost, aby to chtělo hromadu blbostí, nebo dokonce 200sd. Po oživení ať vydrží třeba 10m, a ať se to dá oživit jednou za 2 hodiny, aby se tím nedalo obcházet krmení.
Získání samotných petů udělat co nejjednodušší - když už to bude expení na půl roku, tak není důvod dělat to složité samotné získání peta, klidně bych tam dal úkol od pacholka, rozbij 5x kámen 5-20 podle toho jestli chceš čuníka nebo psa a dostaneš amulet.

Co se bonusů týče.
ZB zní hezky, ale nemyslím si že bude moc lidí co to využije, protože do pvm je oproti ostatním k ničemu a do pvp předpokládám, že taky značná většina bude radši hrát bonus na lidi, radši bych namísto toho viděl bonus na obranu proti všem charům, ať se to dá lépe využívat v pvp a nedá se tím zvyšovat obrana v entu, kde se dá nahnat už tak dost.
Bonus za exp asi nikdo neodmítne, díky generacím se něco expí pořád, takže tam bych s tím neměl problém.
Bonus na lidi je za mě blbost. Rovnou bych ho nahradil něčím úplně jiným, co by vůbec nepřidávalo dmg do pvp a zároveň nějak moc neovlivnilo fungování v entu. Nenapadá mě co, tak bych tam klidně napálil něco úplně mimo co mi třeba zmenší čekací dobu na všechny aktivity o 1-10%, od klikání zahrádky až po generace.
Bonus na příšeru může být, ale zase bude třeba sahat na ent, aby to tam neudělalo moc velký bordel. Pokud 10 příš přidá u bm třeba 1k dmg, tak nastavit obranu potvor, tak aby to bralo třeba o 500 méně, podobnou změnu udělat pro hráče proměny a tu změnu přidat třeba 2 měsíce po přidání petů, aby byl čas se na to připravit.

LazyMole
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: pon 16. čer 2025 21:05:56

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od LazyMole » stř 30. črc 2025 7:39:06

Návrh na pety se mi obecně hodně líbí, ovšem mám menší návrh na úpravu jako dlouholetý hráč všemožných MMO. V každé hře mě a XY lidí, nesmírně bavilo sbírání unikátních věcí, které klidně zabraly hodiny/dny vůbec získat, natož vylepšit. Pro dlouholeté hráče, kteří nemají tolik co dělat ve hře, si myslím, že by to mohlo být zajímavé. Tím myslím získání petů a následné vylepšení.

Vytvořit více druhů petů, ať je na výběr ze vzhledu, které si vyfarmit, řekněme sada petů pro ZB podle náročnosti a úrovně 1 získat:
lehké -> divoký kanec (100 ZB)
medium -> skřetí ork (150 ZB) (swamp, nebo něco z Cido)
hard -> BOSS, tady např. velká pouštní želva (200 ZB).
Moc rád bych řekl, přidejte peta, co bude filtrovat bordel ve swampu a metinlandu (sbírat co chci, vše kromě gearu, nebo jen knihy bylinky pruty) jenže to stejně nejspíš neprojde takže zůstanu u ibalginu na bolení hlavy z lootění :D

Tím by se do hry opět zapojila farma bossů ve větším měřítku. Každá úroveň peta by mohla být o něco lepší, aby byla motivace jít pro ty těžce dostupné s malým % droprate.

Teď k tomu maratonu – nudné expení na mobkách, aby lvl peta záležel jen na tom to denně lognout a udělat za 5 min quest… napadl mě „fuse“ systém petů.
Úroveň 1: divoký kanec přidá např. 100 ZB, pro vylepšení na úroveň 2 je třeba přinést např. „pečeť“ divočáka – ale 3×.
Pro úroveň 3 -> 5× pečeť, atd. atd., kdy např. na úroveň 9 (+9) je třeba 50 pečetí vybraného zvířete.

Ještě pro větší rozšíření výběru – vytvořit např. 15–30 miniatur již existujících mobek (nebo klidně nové!) s tím, že 5x lehké, 10x medium, 15x těžké.
Peti by mohli být univerzální při dropnutí a bonus si jednoduše zvolíme podle libosti, a v IS může být za 300–500 SD změna schopností peta. Nebo bonus náhodný při dropnutí pečetě.

Jednoduše řečeno, novým systémem lze oživit staré a zapomenuté věci, a tohle by lidi donutilo vracet se k bossům, kteří tam již 10 let stojí a čekají, než je někdo přijde sesekat :D
A co si budem – aby vedle mě běhala malá pouštní želva, co mi dává ZB? Nebo jiní sick bossové, co mi přidají bonus na příšery..? YES PLEASE!

Toto je pouze návrh, který mě napadl, pravděpodobně je to trošku přepal a chápu, že Ekura chce zůstat v tomto směru "jednoduchá a nepřeplácaná" Nicméně jsem se chtěl podělit s nápady. Věřím, ať se rozhodnete jakkoli, bude to pro Ekuru jen dobré ;)

Obter!vr
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 300
Registrován: pát 18. úno 2011 12:19:41
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 28 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od Obter!vr » stř 30. črc 2025 7:55:31

Já bych ocenil, když by PET fungoval jako buffer. Tj, expenim by se mu zlepšovaly vlastnosti, které by předával na postavu a fungovalo by to jako buffka (pomoc draka,požehnání, zrcadlit).
Asi budu v menšině, ale vždycky mě strašně iritovalo, že jsem musel mít zapnuté 2 postavy najednou. Ale vzhledem k tomu, že někomu nevadí hrát klidně 4 postavy najednou na dropovani (ent, 4x současně swamp,...), tak to je asi můj problém:)
Ušetřil by se tím teda další zapnutý účet a nemusel by se hlídat čas, kdy na sebe musíte hodit další buff.

Vydesenej
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 19
Registrován: sob 09. lis 2024 7:08:18
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od Vydesenej » stř 30. črc 2025 14:34:51

Lelaion píše: stř 30. črc 2025 0:50:58 Návrhu bych se úplně nebránil, až na nějaké Úpravy.

Možnost nastavit aby se mi nezobrazovali pety ani moje, ani ostatních hráčů.
Možnost nastavit aby se ostatním nezobrazoval můj pet.
Možnost přeskočit tu 24h čekací dobu na expení skrze vip pečeť.
Možnost hodit ten amulet do nějakého slotu ve výbavě, nech se to nemusí po každém portu/smrti znovu zapínat.
Možnost dělat všechny 4 pety na jedné postavě a zároveň možnost expit je všechny 4 ve stejný den - např. že bych si u pacholka vybral kterého chci expit a po splnění úkolu mít možnost rovnou začít další úkol na dalšího peta - udělat tabulku po rozkliknutí úkolu vývoj zvířete, kde si vyberu kterého chci expit.
Možnost pety přehazovat přes sklad na libovolné postavy, kde taky půjde nasadit a používat.
Úkoly na expení peta udělat na způsob, aby se to dalo udělat do 5-ti minut, nevidím důvod, proč by to mělo trvat déle, když bych to měl dělat 160x a ještě k tomu na 4 různé pety pokud bych je chtěl všechny.
Nějak překopat krmení peta, ideálně to prodloužit na týden, ať se to nemusí řešit každé 2 dny, případně to zlevnit, dávat každé 2 dny 25 krmiva je trochu moc, pokud to je tedy myšleno tím že mládě má jen seno, xxx mrkev a dospělý ženšen.
Pokud tam bude možnost nějak to krmení obejít přes SD, tak z toho rovnou udělat prémko, nech si to lidi kupují dle vlastního uvážení na 1-30 dní, krmením by se to prémko dalo aktivovat, ale ne prodloužit.
Oživení udělat stejné jako u koně skrze jezdeckou propustku, když mi kůň vydrží týdny/měsíce bez jídla a můžu ho oživit skoro zadarmo a pet by mi zahynul za 3 dny, tak je blbost, aby to chtělo hromadu blbostí, nebo dokonce 200sd. Po oživení ať vydrží třeba 10m, a ať se to dá oživit jednou za 2 hodiny, aby se tím nedalo obcházet krmení.
Získání samotných petů udělat co nejjednodušší - když už to bude expení na půl roku, tak není důvod dělat to složité samotné získání peta, klidně bych tam dal úkol od pacholka, rozbij 5x kámen 5-20 podle toho jestli chceš čuníka nebo psa a dostaneš amulet.

Co se bonusů týče.
ZB zní hezky, ale nemyslím si že bude moc lidí co to využije, protože do pvm je oproti ostatním k ničemu a do pvp předpokládám, že taky značná většina bude radši hrát bonus na lidi, radši bych namísto toho viděl bonus na obranu proti všem charům, ať se to dá lépe využívat v pvp a nedá se tím zvyšovat obrana v entu, kde se dá nahnat už tak dost.
Bonus za exp asi nikdo neodmítne, díky generacím se něco expí pořád, takže tam bych s tím neměl problém.
Bonus na lidi je za mě blbost. Rovnou bych ho nahradil něčím úplně jiným, co by vůbec nepřidávalo dmg do pvp a zároveň nějak moc neovlivnilo fungování v entu. Nenapadá mě co, tak bych tam klidně napálil něco úplně mimo co mi třeba zmenší čekací dobu na všechny aktivity o 1-10%, od klikání zahrádky až po generace.
Bonus na příšeru může být, ale zase bude třeba sahat na ent, aby to tam neudělalo moc velký bordel. Pokud 10 příš přidá u bm třeba 1k dmg, tak nastavit obranu potvor, tak aby to bralo třeba o 500 méně, podobnou změnu udělat pro hráče proměny a tu změnu přidat třeba 2 měsíce po přidání petů, aby byl čas se na to připravit.
Ahoj, píšeš „nějaké úpravy“ mě to přijde jako upravení všeho, jen aby se nemuselo ideálně nic dělat.

Se začátkem souhlasím, klidně bych byl pro aby se pet dal schovat a neukazoval se. I s tím ukrýt to třeba do výbavy, místo tam ještě je. Expení přes VIP pečeť proč ne, taky za mě OK. Možnost přehazovat pety přes sklad taky souhlasím.

Bohužel s ostatním už velice nesouhlasím.

Cítím z tvého komentáře spíš takové to: Jako proč ne klidně PETA ale, když to dnes přidáte tak ho večer chci mít na 160 a ideálně abych nemusel nic dělat.

Npř. Argument že by bylo třeba zlevnit krmivo, to jako myslíš vážně? Mrkev, Seno, Ženšen padají hodně a snad prakticky všude. Schválně jsem sbíral ve swampu za 1,5h jsem měl 30+mrkví a 30+ženšenu. Pak jsem dropoval v metinlandu tam jsem se dostal na 60+mrkví 50+sena 50+ženšenu, navíc na tržnici často vídám 200ks Mrkví za 20kk npř. (Samozřejmě by se cena zvedla, ale kdo nechce kupovat možností má opravdu desítky, kde si to dropnout).

Argument že peta oživím jen propustkou mi přijde jako blbost. Zase, proč? Ty byliny se dají jednoduše získat za výměnu propustky.

Získání petů udělat co nejjednodušší. Zase moje otázka proč?

Celkově mám z tvého přepracování prostě akorát pocit jo klidně přidejte peta ale ať nemusím nic dělat….

Toto nebylo cílem a myslím že by to ani pro samotné hráče a EKURU nakonec nic nepřineslo.

Cílem bylo:

Aby peta mohl dělat každý nezávisle na levlu a výbavě.

Aby bylo něco zas na nějakou dobu dělat i pro hráče co hrají již delší dobu a připadá jim že nemají co dělat.

Aby se využily věci, které se nepoužívají ale jsou dostupné pro všechny.

Snaha udělat to co nejjednodušším způsobem aby to bylo pro tým časově méně náročné než tvorby nových map a vzhledů.


Jak jsem psal již výše to celé tvůj návrh rozporuje a říkáš jednodušší, jednodušší, jednodušší..
Osobně si myslím že na tom návrhu není nic složitého, vše si můžeš dropnout, natěžit nebo pokud nemáš čas koupit.

Co se týče bonusů, tak jsem pro nechat je jen na nízkých % jako kosmetický bonus aby to neovlivnilo hru zásadně. Je ale třeba si přiznat že cokoliv se do hry přidá prostě vždy ovlivní ten dmg atd. To by se do hry nesmělo nikdy nic přidat viz. PUMA.

Tím jsem nechtěl říct, že počty daných věcí musí zůstat stejné, nebo stejné suroviny. Jen jsem chtěl upozornit na to že z tvého příspěvku mi vyčnívá jen to že vlastně to musí být tak jednoduché abys nemusel nic dělat. A to je za mě prostě jasné NE!
Pokud zvíře dělat nechceš nebo na to nemáš čas dělat bys ho samozřejmě nemusel ani bys ho nemusel expit každý den. Záleží na každém hráči jestli chce zvíře zvedat každý den nebo třeba jen jednou za týden.Na genereci také musíš čekat měsíc a je třeba odevzdávat oltáře.

Za mě bych rozhodně nechtěl něco co bude za chviličku hotové a nemusím nic dělat.
Naposledy upravil(a) Vydesenej dne stř 30. črc 2025 15:09:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PanModry
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 29
Registrován: úte 27. úno 2018 14:26:23
Dal poděkování: 113 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od PanModry » stř 30. črc 2025 14:42:06

Ačkoliv je ekura jedinečná, že se nepřidavájí ruzne veci jako na ostatnich serverech, tak bych byl pro tuto možnost, tak jsem zminoval výše.
Aspon by hrači měli co delat v endgamu( ačkoliv se daji delat generace do nekonecna, ale od 12. to ztrací smysl pro boost postavy, jen je možnost si změnit char).
Já bych přidal možnost, jak vlastně peta získat. Byl to nějaký dungeon, pro všechny hráče. Např. jak jsou momentálně rozdelene valky risi.
Aby vlastně hráči měli co delat i v pvm, mě zrovna nebaví neustále entit kvuli vydělku. Mě Pvm baví, ale stále je to furt to samé. O Vanocich bylo podzemí. Které jsem zašel snad 300x a stále mě to bavilo. Takže bych rád uvedl možnost, aby se pet získal v nějaké mapě a nekrmil ho jako koně.
Když má být vyjimečný, aby přidaval bonusy, které se hodí postavám jako v pvm, tak pvp. Tak aby byl jedinečný a aby byla možnost získat všechny druhy, ne jen jeden na postavu. S návrhem stále souhlasím, jen bych to udělal jiným zpusobem( krom tech taveb).
Protože např. já, jakožto hráč, který hraje Pvp i Pvm, tak bych rád uvítal nějakou mapu, ve které by se získavali ti peti. Nemusí to byt zrovna vydělečná mapa, ale aby to byla jedinečná mapa, ve které padaji.

PS: díky hračum, kteří se mnou souhlasí
ObrázekPanModryObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek ObrázekObrázek
AurákJinno160PPP5/5Full
ObrázekPanModryyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek ObrázekObrázek
DaggerJinno145G1PG81/5Full
ObrázekMalejArchObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek ObrázekObrázek
ArcherJinno160G5PM8
3/5
Full
Konec chatu
Jediny aurák bez chitinky a zasveckem 20 :roll:

Lelaion
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: stř 03. bře 2021 18:54:48

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od Lelaion » stř 30. črc 2025 17:11:47

Vydesenej píše: stř 30. črc 2025 14:34:51
Lelaion píše: stř 30. črc 2025 0:50:58 Návrhu bych se úplně nebránil, až na nějaké Úpravy.

Možnost nastavit aby se mi nezobrazovali pety ani moje, ani ostatních hráčů.
Možnost nastavit aby se ostatním nezobrazoval můj pet.
Možnost přeskočit tu 24h čekací dobu na expení skrze vip pečeť.
Možnost hodit ten amulet do nějakého slotu ve výbavě, nech se to nemusí po každém portu/smrti znovu zapínat.
Možnost dělat všechny 4 pety na jedné postavě a zároveň možnost expit je všechny 4 ve stejný den - např. že bych si u pacholka vybral kterého chci expit a po splnění úkolu mít možnost rovnou začít další úkol na dalšího peta - udělat tabulku po rozkliknutí úkolu vývoj zvířete, kde si vyberu kterého chci expit.
Možnost pety přehazovat přes sklad na libovolné postavy, kde taky půjde nasadit a používat.
Úkoly na expení peta udělat na způsob, aby se to dalo udělat do 5-ti minut, nevidím důvod, proč by to mělo trvat déle, když bych to měl dělat 160x a ještě k tomu na 4 různé pety pokud bych je chtěl všechny.
Nějak překopat krmení peta, ideálně to prodloužit na týden, ať se to nemusí řešit každé 2 dny, případně to zlevnit, dávat každé 2 dny 25 krmiva je trochu moc, pokud to je tedy myšleno tím že mládě má jen seno, xxx mrkev a dospělý ženšen.
Pokud tam bude možnost nějak to krmení obejít přes SD, tak z toho rovnou udělat prémko, nech si to lidi kupují dle vlastního uvážení na 1-30 dní, krmením by se to prémko dalo aktivovat, ale ne prodloužit.
Oživení udělat stejné jako u koně skrze jezdeckou propustku, když mi kůň vydrží týdny/měsíce bez jídla a můžu ho oživit skoro zadarmo a pet by mi zahynul za 3 dny, tak je blbost, aby to chtělo hromadu blbostí, nebo dokonce 200sd. Po oživení ať vydrží třeba 10m, a ať se to dá oživit jednou za 2 hodiny, aby se tím nedalo obcházet krmení.
Získání samotných petů udělat co nejjednodušší - když už to bude expení na půl roku, tak není důvod dělat to složité samotné získání peta, klidně bych tam dal úkol od pacholka, rozbij 5x kámen 5-20 podle toho jestli chceš čuníka nebo psa a dostaneš amulet.

Co se bonusů týče.
ZB zní hezky, ale nemyslím si že bude moc lidí co to využije, protože do pvm je oproti ostatním k ničemu a do pvp předpokládám, že taky značná většina bude radši hrát bonus na lidi, radši bych namísto toho viděl bonus na obranu proti všem charům, ať se to dá lépe využívat v pvp a nedá se tím zvyšovat obrana v entu, kde se dá nahnat už tak dost.
Bonus za exp asi nikdo neodmítne, díky generacím se něco expí pořád, takže tam bych s tím neměl problém.
Bonus na lidi je za mě blbost. Rovnou bych ho nahradil něčím úplně jiným, co by vůbec nepřidávalo dmg do pvp a zároveň nějak moc neovlivnilo fungování v entu. Nenapadá mě co, tak bych tam klidně napálil něco úplně mimo co mi třeba zmenší čekací dobu na všechny aktivity o 1-10%, od klikání zahrádky až po generace.
Bonus na příšeru může být, ale zase bude třeba sahat na ent, aby to tam neudělalo moc velký bordel. Pokud 10 příš přidá u bm třeba 1k dmg, tak nastavit obranu potvor, tak aby to bralo třeba o 500 méně, podobnou změnu udělat pro hráče proměny a tu změnu přidat třeba 2 měsíce po přidání petů, aby byl čas se na to připravit.
Ahoj, píšeš „nějaké úpravy“ mě to přijde jako upravení všeho, jen aby se nemuselo ideálně nic dělat.

Se začátkem souhlasím, klidně bych byl pro aby se pet dal schovat a neukazoval se. I s tím ukrýt to třeba do výbavy, místo tam ještě je. Expení přes VIP pečeť proč ne, taky za mě OK. Možnost přehazovat pety přes sklad taky souhlasím.

Bohužel s ostatním už velice nesouhlasím.

Cítím z tvého komentáře spíš takové to: Jako proč ne klidně PETA ale, když to dnes přidáte tak ho večer chci mít na 160 a ideálně abych nemusel nic dělat.

Npř. Argument že by bylo třeba zlevnit krmivo, to jako myslíš vážně? Mrkev, Seno, Ženšen padají hodně a snad prakticky všude. Schválně jsem sbíral ve swampu za 1,5h jsem měl 30+mrkví a 30+ženšenu. Pak jsem dropoval v metinlandu tam jsem se dostal na 60+mrkví 50+sena 50+ženšenu, navíc na tržnici často vídám 200ks Mrkví za 20kk npř. (Samozřejmě by se cena zvedla, ale kdo nechce kupovat možností má opravdu desítky, kde si to dropnout).

Argument že peta oživím jen propustkou mi přijde jako blbost. Zase, proč? Ty byliny se dají jednoduše získat za výměnu propustky.

Získání petů udělat co nejjednodušší. Zase moje otázka proč?

Celkově mám z tvého přepracování prostě akorát pocit jo klidně přidejte peta ale ať nemusím nic dělat….

Toto nebylo cílem a myslím že by to ani pro samotné hráče a EKURU nakonec nic nepřineslo.

Cílem bylo:

Aby peta mohl dělat každý nezávisle na levlu a výbavě.

Aby bylo něco zas na nějakou dobu dělat i pro hráče co hrají již delší dobu a připadá jim že nemají co dělat.

Aby se využily věci, které se nepoužívají ale jsou dostupné pro všechny.

Snaha udělat to co nejjednodušším způsobem aby to bylo pro tým časově méně náročné než tvorby nových map a vzhledů.


Jak jsem psal již výše to celé tvůj návrh rozporuje a říkáš jednodušší, jednodušší, jednodušší..
Osobně si myslím že na tom návrhu není nic složitého, vše si můžeš dropnout, natěžit nebo pokud nemáš čas koupit.

Co se týče bonusů, tak jsem pro nechat je jen na nízkých % jako kosmetický bonus aby to neovlivnilo hru zásadně. Je ale třeba si přiznat že cokoliv se do hry přidá prostě vždy ovlivní ten dmg atd. To by se do hry nesmělo nikdy nic přidat viz. PUMA.

Tím jsem nechtěl říct, že počty daných věcí musí zůstat stejné, nebo stejné suroviny. Jen jsem chtěl upozornit na to že z tvého příspěvku mi vyčnívá jen to že vlastně to musí být tak jednoduché abys nemusel nic dělat. A to je za mě prostě jasné NE!
Pokud zvíře dělat nechceš nebo na to nemáš čas dělat bys ho samozřejmě nemusel ani bys ho nemusel expit každý den. Záleží na každém hráči jestli chce zvíře zvedat každý den nebo třeba jen jednou za týden.Na genereci také musíš čekat měsíc a je třeba odevzdávat oltáře.

Za mě bych rozhodně nechtěl něco co bude za chviličku hotové a nemusím nic dělat.
Tak co se krmení týče - Pochybuju že by ta hrstka lidí co chodí swamp/metinland uživila všechny postavy do pvp/entu. Takže aby to nedopadlo tak, že se to bude řešit jen skrze sd, tak za mě to krmení zlevnit/protáhnout na 1x týdně je v pořádku.
Přiznám se že jsem moc nepochopil jak si myslel to s tím oživením, tak ti dám příklad - Někdo si dá víkend bez ekury, zapne hru v pondělí a pokud chce bonusy z peta, tak hned bude muset vyhodit 200sd, nebo shánět hromadu tavby, za mě je to dost otravné a zbytečné, když právě u toho koně kde máš týdny až měsíce na to ho nakrmit nemáš prakticky žádný postih za to že ho necháš umřít.
Získání petů udělat co nejjednodušší protože proč by si to dělal složité, když u toho stejně budeš strávit půl roku, jen aby si ho vyexpil.
Co se týče cílů petů, tak tam moc problémů nevidím. Nepsal jsem aby se to nějak omezilo lvlem, ani aby se to nedalo dělat se základní výbavou. Věci co se nepoužívají by se sice využily, ale podle původního návrhu by to rychle dopadlo tak že většina kupovala krmivo za sd už kvůli tomu, že by seno a zbytek rychle zmizelo a hlavně protože za 30sd to máš na týden a nic nemusíš řešit. Jinak to že do hry přidáš takovou věc, neznamená že hráči co nemají co dělat najednou šťastně přiběhnou a budou třeba hodinu denně půl roku expit peta, takovou změnou tyhle lidi nejspíš moc nenadchneš, ale to je můj názor.
dál se ti k tomu vyjadřovat s prominutím nebudu, nemyslím si že by to přineslo něco dobrého když na to máme tak odlišné názory.

Vydesenej
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 19
Registrován: sob 09. lis 2024 7:08:18
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od Vydesenej » stř 30. črc 2025 17:55:48

Lelaion píše: stř 30. črc 2025 17:11:47
Vydesenej píše: stř 30. črc 2025 14:34:51
Lelaion píše: stř 30. črc 2025 0:50:58 Návrhu bych se úplně nebránil, až na nějaké Úpravy.

Možnost nastavit aby se mi nezobrazovali pety ani moje, ani ostatních hráčů.
Možnost nastavit aby se ostatním nezobrazoval můj pet.
Možnost přeskočit tu 24h čekací dobu na expení skrze vip pečeť.
Možnost hodit ten amulet do nějakého slotu ve výbavě, nech se to nemusí po každém portu/smrti znovu zapínat.
Možnost dělat všechny 4 pety na jedné postavě a zároveň možnost expit je všechny 4 ve stejný den - např. že bych si u pacholka vybral kterého chci expit a po splnění úkolu mít možnost rovnou začít další úkol na dalšího peta - udělat tabulku po rozkliknutí úkolu vývoj zvířete, kde si vyberu kterého chci expit.
Možnost pety přehazovat přes sklad na libovolné postavy, kde taky půjde nasadit a používat.
Úkoly na expení peta udělat na způsob, aby se to dalo udělat do 5-ti minut, nevidím důvod, proč by to mělo trvat déle, když bych to měl dělat 160x a ještě k tomu na 4 různé pety pokud bych je chtěl všechny.
Nějak překopat krmení peta, ideálně to prodloužit na týden, ať se to nemusí řešit každé 2 dny, případně to zlevnit, dávat každé 2 dny 25 krmiva je trochu moc, pokud to je tedy myšleno tím že mládě má jen seno, xxx mrkev a dospělý ženšen.
Pokud tam bude možnost nějak to krmení obejít přes SD, tak z toho rovnou udělat prémko, nech si to lidi kupují dle vlastního uvážení na 1-30 dní, krmením by se to prémko dalo aktivovat, ale ne prodloužit.
Oživení udělat stejné jako u koně skrze jezdeckou propustku, když mi kůň vydrží týdny/měsíce bez jídla a můžu ho oživit skoro zadarmo a pet by mi zahynul za 3 dny, tak je blbost, aby to chtělo hromadu blbostí, nebo dokonce 200sd. Po oživení ať vydrží třeba 10m, a ať se to dá oživit jednou za 2 hodiny, aby se tím nedalo obcházet krmení.
Získání samotných petů udělat co nejjednodušší - když už to bude expení na půl roku, tak není důvod dělat to složité samotné získání peta, klidně bych tam dal úkol od pacholka, rozbij 5x kámen 5-20 podle toho jestli chceš čuníka nebo psa a dostaneš amulet.

Co se bonusů týče.
ZB zní hezky, ale nemyslím si že bude moc lidí co to využije, protože do pvm je oproti ostatním k ničemu a do pvp předpokládám, že taky značná většina bude radši hrát bonus na lidi, radši bych namísto toho viděl bonus na obranu proti všem charům, ať se to dá lépe využívat v pvp a nedá se tím zvyšovat obrana v entu, kde se dá nahnat už tak dost.
Bonus za exp asi nikdo neodmítne, díky generacím se něco expí pořád, takže tam bych s tím neměl problém.
Bonus na lidi je za mě blbost. Rovnou bych ho nahradil něčím úplně jiným, co by vůbec nepřidávalo dmg do pvp a zároveň nějak moc neovlivnilo fungování v entu. Nenapadá mě co, tak bych tam klidně napálil něco úplně mimo co mi třeba zmenší čekací dobu na všechny aktivity o 1-10%, od klikání zahrádky až po generace.
Bonus na příšeru může být, ale zase bude třeba sahat na ent, aby to tam neudělalo moc velký bordel. Pokud 10 příš přidá u bm třeba 1k dmg, tak nastavit obranu potvor, tak aby to bralo třeba o 500 méně, podobnou změnu udělat pro hráče proměny a tu změnu přidat třeba 2 měsíce po přidání petů, aby byl čas se na to připravit.
Ahoj, píšeš „nějaké úpravy“ mě to přijde jako upravení všeho, jen aby se nemuselo ideálně nic dělat.

Se začátkem souhlasím, klidně bych byl pro aby se pet dal schovat a neukazoval se. I s tím ukrýt to třeba do výbavy, místo tam ještě je. Expení přes VIP pečeť proč ne, taky za mě OK. Možnost přehazovat pety přes sklad taky souhlasím.

Bohužel s ostatním už velice nesouhlasím.

Cítím z tvého komentáře spíš takové to: Jako proč ne klidně PETA ale, když to dnes přidáte tak ho večer chci mít na 160 a ideálně abych nemusel nic dělat.

Npř. Argument že by bylo třeba zlevnit krmivo, to jako myslíš vážně? Mrkev, Seno, Ženšen padají hodně a snad prakticky všude. Schválně jsem sbíral ve swampu za 1,5h jsem měl 30+mrkví a 30+ženšenu. Pak jsem dropoval v metinlandu tam jsem se dostal na 60+mrkví 50+sena 50+ženšenu, navíc na tržnici často vídám 200ks Mrkví za 20kk npř. (Samozřejmě by se cena zvedla, ale kdo nechce kupovat možností má opravdu desítky, kde si to dropnout).

Argument že peta oživím jen propustkou mi přijde jako blbost. Zase, proč? Ty byliny se dají jednoduše získat za výměnu propustky.

Získání petů udělat co nejjednodušší. Zase moje otázka proč?

Celkově mám z tvého přepracování prostě akorát pocit jo klidně přidejte peta ale ať nemusím nic dělat….

Toto nebylo cílem a myslím že by to ani pro samotné hráče a EKURU nakonec nic nepřineslo.

Cílem bylo:

Aby peta mohl dělat každý nezávisle na levlu a výbavě.

Aby bylo něco zas na nějakou dobu dělat i pro hráče co hrají již delší dobu a připadá jim že nemají co dělat.

Aby se využily věci, které se nepoužívají ale jsou dostupné pro všechny.

Snaha udělat to co nejjednodušším způsobem aby to bylo pro tým časově méně náročné než tvorby nových map a vzhledů.


Jak jsem psal již výše to celé tvůj návrh rozporuje a říkáš jednodušší, jednodušší, jednodušší..
Osobně si myslím že na tom návrhu není nic složitého, vše si můžeš dropnout, natěžit nebo pokud nemáš čas koupit.

Co se týče bonusů, tak jsem pro nechat je jen na nízkých % jako kosmetický bonus aby to neovlivnilo hru zásadně. Je ale třeba si přiznat že cokoliv se do hry přidá prostě vždy ovlivní ten dmg atd. To by se do hry nesmělo nikdy nic přidat viz. PUMA.

Tím jsem nechtěl říct, že počty daných věcí musí zůstat stejné, nebo stejné suroviny. Jen jsem chtěl upozornit na to že z tvého příspěvku mi vyčnívá jen to že vlastně to musí být tak jednoduché abys nemusel nic dělat. A to je za mě prostě jasné NE!
Pokud zvíře dělat nechceš nebo na to nemáš čas dělat bys ho samozřejmě nemusel ani bys ho nemusel expit každý den. Záleží na každém hráči jestli chce zvíře zvedat každý den nebo třeba jen jednou za týden.Na genereci také musíš čekat měsíc a je třeba odevzdávat oltáře.

Za mě bych rozhodně nechtěl něco co bude za chviličku hotové a nemusím nic dělat.
Tak co se krmení týče - Pochybuju že by ta hrstka lidí co chodí swamp/metinland uživila všechny postavy do pvp/entu. Takže aby to nedopadlo tak, že se to bude řešit jen skrze sd, tak za mě to krmení zlevnit/protáhnout na 1x týdně je v pořádku.
Přiznám se že jsem moc nepochopil jak si myslel to s tím oživením, tak ti dám příklad - Někdo si dá víkend bez ekury, zapne hru v pondělí a pokud chce bonusy z peta, tak hned bude muset vyhodit 200sd, nebo shánět hromadu tavby, za mě je to dost otravné a zbytečné, když právě u toho koně kde máš týdny až měsíce na to ho nakrmit nemáš prakticky žádný postih za to že ho necháš umřít.
Získání petů udělat co nejjednodušší protože proč by si to dělal složité, když u toho stejně budeš strávit půl roku, jen aby si ho vyexpil.
Co se týče cílů petů, tak tam moc problémů nevidím. Nepsal jsem aby se to nějak omezilo lvlem, ani aby se to nedalo dělat se základní výbavou. Věci co se nepoužívají by se sice využily, ale podle původního návrhu by to rychle dopadlo tak že většina kupovala krmivo za sd už kvůli tomu, že by seno a zbytek rychle zmizelo a hlavně protože za 30sd to máš na týden a nic nemusíš řešit. Jinak to že do hry přidáš takovou věc, neznamená že hráči co nemají co dělat najednou šťastně přiběhnou a budou třeba hodinu denně půl roku expit peta, takovou změnou tyhle lidi nejspíš moc nenadchneš, ale to je můj názor.
dál se ti k tomu vyjadřovat s prominutím nebudu, nemyslím si že by to přineslo něco dobrého když na to máme tak odlišné názory.
My si opravdu očividně nemáme co říct :D ty chceš prostě vše hned a nic pro to nedělat a to ty hráče strašně bude bavit na mega dlouho podle tebe tedy, protože si to vlastně vše udělají ideálně v 1 den a rovnou třeba 20 petu :D jojo to dává smysl. Navíc nechápu co je za problém si zajít do metinladu si to nadropovat, jak jsem již psal nemusíš dělat každý den lvl. Generace také nedělají všíchni každý měsíc pro info jich je 250 prý, pokud je to pravda je to 21let abys dosáhl této úrovně to jen k tomu času. A argumentovat neustále že kůň tamto a tamto ano KŮŇ jestli sis nevšiml KŮŇ to neznamená že to musí být úplně stejně jako u KONĚ. Je to návhr jak by to mohlo třeba vypadat aby se dalo něco dělat. Jak jsem psal již předtím pokud by se vůbec něco podobného uskutečnilo pochybuju že bys byl nucen to dělat, pořád by sis mohl krmit koně 1 za měsíc a když by ti umřel neměl bys postih a byl bys happy jak dva grepy :lol:

Jako textu si tu můžeme psát mraky ale vesměs já chci aby se využily věci co už na hře jsou a jsou dá se říct v dnešní době už zbytečné a chci něco nového na delší dobu. A ty chceš možná i něco nového ale nechceš nic dělat to je celé nic víc bych v tom nehledal.

Uživatelský avatar
LittleNessa
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 09. zář 2023 15:28:58
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: PET systém na Ekuře - Návrh od hráče

Příspěvek od LittleNessa » stř 30. črc 2025 22:20:31

Ahoj,
napadlo mě ještě pár postřehů, které bych zde chtěla trochu rozvést v pár bodech.

Získání Mazlíčka:

:arrow: Za mě by bylo super, pokud by to bylo v rámci nové ale úplně jednoduché mapy ve které by bylo NPC, které by nám úkol zadalo. Mapa by rovněž sloužila jako prostor, kde by se sbíral ,, DROP " ze země ( podobně jako se sbírají bylinky ).. Určitý počet předmětů by pak vytvořil u NPC klíč, kterým by se šlo dostat do dungeonu kde by se následně expil mazlíček.

:arrow: Mazlíčka by mohlo jít vyzkoumat až od úrovně postavy Lv50 ( Do té doby nás NPC vůbec nepustí do mapy )
- Pro ty kteří by namítali ... uvědomte si, že od lvlu postavy 30 jde sotva použít krumpáč, nebo od úrovně 50 jezdit na MH..

Expení Mazlíčka

:arrow: Věci, které lze sebrat ze země v Nové Mapě ( Údolí mazlíčků ), neslouží jen k výrobě klíče pro vstup, ale také k výrobě krmiva. To by mělo zapojit aktivitu lidí a nedá to výhodu lidem, kteří mají nasysleny itemy ( MRKVE, SENO, ŽENŠENY ... Tudíž vše co mazlíček potřebuje a jak ho vylepšit bude o jedné mapě a bude záležet na každém hráči kolik hodin denně bude chtít věnovat vývoji mazlíčka.

:arrow: Po vylíhnutí mazlíčka, kterého si vybereme bude bez bonusů. Na každém záchytném Lvlu se přidá další náhodně vygenerovaný bonus PERMA.
:arrow: Plně naexpený mazlíček by měl mít 7 bonusů z čehož klasika 5/5 + 6/7 ( Vysvětlím níže )
:arrow: Maximální Lvl mazlíčka bych viděla na Lvlu 125 ( zatím ) Kde by byly záchytné body na Lv 25 , Lv 50 , Lv 75 , Lv 100, Lv 125
:arrow: Po doexpení MAX. Lvlu tedy Lv 125 se vás NPC zeptá zdali jste připraveni vylepšit svého mazlíčka a dá vám úkol ve kterém můžete získat ( neobchodovatelný předmět na přidání 6/7 bonusu ) Šance na DROP nebude 100%, takže to nebude o jedné výpravě dungeonem.

DROP z dungeonu?

:arrow: V dungeonu by z Bosů a meteorů padal item na točení bonusů mazlíčka.. Aby to nebylo tak lehké budou padat tři typy toček + točky na pozdější 6/7 bonusy v mazlíčkovi. Také by zde padaly uppky, které lze sbírat v mapě, nebo už hotové produkty jako séra na expení mazlíčků, krmení atp.
-Obrázek Změna PvM bonusů mazlíčka
-Obrázek Změna PvP bonusů mazlíčka
-Obrázek Změna užitkového mazlíčka

:arrow: Po dokončení úkolu na přidání 6/7 bonusu padne do inventáře spec. předmět, který bonusy přidá.

Diky že jste došli až sem .. snad to někoho zaujme :shinsoo: :D
Obrázek
xNESSAx
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
120k min +
Shinsoo
109Lv
20k +
105Lv
11
G10
P
30
P
P10

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Makarov « ned 11:52 am »
lukyno10 píše: Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
nefungovali animace, tak se to předělává...
@ Vydesenej « ned 9:51 am »
Protože jahoda není zelenina
@ lukyno10 « ned 1:18 am »
Čauko, boj ze hřebtu koně u pumy, nefunguje.... pročpak?
@ jura94 « čtv 9:09 am »
koupím skin na obouruč 6 nebo 10 neu
@ radecek24 « ned 8:48 am »
koupim wara auru 109 az 110 kdyztak pm nebo napsat na postavu radik33
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D

Who is chatting