Archer a kouzla v PvP

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Uživatelský avatar
Angelly
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 51
Registrován: úte 23. lis 2010 17:11:32
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 7 poděkování

Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Angelly » ned 29. kvě 2011 10:55:13

Zdravím, měla bych dotaz ohledně archera(ještě jsem neměla tu česta za něj hrát). Jde o PvP. Zajímalo by mě jak jdou po sobě kouzla v PvP. Je mi jasné, že jako první musí být otrávený, ale pak už si nejsem jistá jestli smršť nebo ohnivý atd. Děkuji za všechny rady.
ϟƘƦƖןןΣx
Obrázek

Uživatelský avatar
Shard
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 78
Registrován: stř 18. kvě 2011 20:15:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Shard » ned 29. kvě 2011 10:57:40

Ohnivý, opakovaný a smršť.
Ahoj

Uživatelský avatar
Gentelmen
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 19
Registrován: sob 27. lis 2010 17:15:57
Bydliště: Shinsoo
Kontaktovat uživatele:

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Gentelmen » ned 29. kvě 2011 12:58:19

Otrávený - Ohnivý - Vícero - Smršť a nakone je jasné že Našlapování 8-)
Přeji hodně štěstí do hry a snad se někdy někde potkáme a dáme boj ;)
I just wonna make you sweat
I wanna go crazy

kado
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1914
Registrován: pon 02. kvě 2011 14:51:30
Dal poděkování: 83 poděkování
Dostal poděkování: 178 poděkování

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od kado » ned 29. kvě 2011 20:16:47

ja bi som dal
1 otraveny
2ohnini
3opakovane
4smrst
5naslapovani
Lidi, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí. Jan Werich
© kado 2014
We are workout

Richard789
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: stř 02. bře 2011 21:29:35

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Richard789 » ned 29. kvě 2011 21:58:45

Angelly píše:Zdravím, měla bych dotaz ohledně archera(ještě jsem neměla tu česta za něj hrát). Jde o PvP. Zajímalo by mě jak jdou po sobě kouzla v PvP. Je mi jasné, že jako první musí být otrávený, ale pak už si nejsem jistá jestli smršť nebo ohnivý atd. Děkuji za všechny rady.
Pribehnes k nemu otraveny, kym trva stun pribehnes uplne k nemu ohnivy, opakovane ak stihas a bezis prec smrst uz aj tak nestihas.
Ak myslis 1 na 1

Spoilik
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: úte 03. srp 2010 17:45:22

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Spoilik » pon 30. kvě 2011 14:49:03

Já vám teda nerad kazím iluze o archerovi, ale viděli jste někdo animaci opakovaných na P?
Než se ninja stačí pohnout po skončení té animace, tak má soupeř pohodlný čas ho zabít. Opakované jsou sice silné, ale ta šílená animace je holt moc brzdí, aby byly efektivní a stejně je většinou než 1 za souboj skoro nepoužiješ (samozřejmě válka a pvp na mapě je něco jiného).

Za mě postup kouzel při pvp: Otrávený, Ohnivý, Smršť, Opakované (na opakované musí soupeř umřít).

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od KapkaRosy » úte 31. kvě 2011 15:59:29

Milá Angelly,

než bude mít v případě archera význam začít s PvP, budeš mít dávno všechny skilly na P. Proto je vcelku jedno kterým začneš. Osobně doporučuju toto pořadí:
začni tím, že si do každého skillu (kromě našlapování) vložíš jeden bod.
Nasledně zvyšuj v tomto pořadí:
1. ohnivý šíp - je nejsilnější
2. opakované výstřely - druhé nejsilnější kouzlo
3. jedovatý šíp - není nutné ho vylepšovat hned na P - není z nejsilnějších a protivníka odhodí a omráčí i když bude mít jen 1 bod
4. smršť šípů - tohle kouzlo je opravdu zoufalý (o plošném účinku nelze hovořit - a DMG je hoooodně podprůměrný
5. našlapování - rychlost pohybu lze dohnat větrnými botkami a kamenem spěchu ( osobně mám i bez zapnutého našlapování rychlost pohybu přes 200)

A pak tu je další použitelný skill . Ovšem vyžaduje Military horse (vojenského koně)
Co nejdřív si ho zařiď (lze ho mít už od levelu 50 ) a vylepši skill Smršť šípů ( ten pro koně) až na M1. Je to jeden z mála skillů který skutečně způsobuje u protivníka poranění ( v zásadě stejné jako u klasické smršti šípů) nehledě na to, že protivníka navíc omráčí a dobíjí se necelých 5 vteřin.

A když už jsme u toho, nezapomeň pravidelně plnit biologovy questy. Odměny, zejména za ty pozdější, jsou pro přežití v boji nepostradatelné.

Kdybys měla nějaké jiné dotazy pošli mi PM tady na fóru.

Hodně zdaru.

Kapka
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Rusila
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 171
Registrován: pon 06. pro 2010 3:57:52
Bydliště: Svatá :-)
Dal poděkování: 57 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Rusila » sob 04. čer 2011 13:11:00

Ahojky kapkoun už ti vše zodpověděl ,ale i tak ti sem něco pisnu co se týče ninji lukaře ;) Dělej všechny skily na p krom našlapka to není třeba pač tu funguje rychlost max 200.Co se týče utoku čím začít je jedovaty ohnivy a pak opačko ,war to věčinou stačí na zabití,ve svate moc ne diky fulkarum :D
Co se týče luku nedělej luk duchu s +0 co koupíš na kramu ,ale s dračáku ,dej tam 10% lidi a něco dobrého k tomu (dporučuju omračko,při střelbě tím pomůžeš sobě i spolubojovnikum sejmout jakehokoly fulaře),je to sice nákladnější ,ale pozděj se sakra vyplatí.Kdyby si nevěděla co a jak Klído pisni pm a já ukážu své věci:-)

PS:At si jakakoli říše nevadí ukážu i tak ,lukařu si vážim ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Rusila
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 171
Registrován: pon 06. pro 2010 3:57:52
Bydliště: Svatá :-)
Dal poděkování: 57 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Rusila » sob 04. čer 2011 16:56:57

:D
Rusila píše:Ahojky kapkoun už ti vše zodpověděl ,ale i tak ti sem něco pisnu co se týče ninji lukaře ;) Dělej všechny skily na p krom našlapka to není třeba pač tu funguje rychlost max 200.Co se týče utoku čím začít je jedovaty ohnivy a pak opačko ,war to věčinou stačí na zabití,ve svate moc ne diky fulkarum :D
Co se týče luku nedělej luk duchu s +0 co koupíš na kramu ,ale s dračáku ,dej tam 10% lidi a něco dobrého k tomu (dporučuju omračko,při střelbě tím pomůžeš sobě i spolubojovnikum sejmout jakehokoly fulaře),je to sice nákladnější ,ale pozděj se sakra vyplatí.Kdyby si nevěděla co a jak Klído pisni pm a já ukážu své věci:-)

PS:At si jakakoli říše nevadí ukážu i tak ,lukařu si vážim ;)

sme pomalu vyhynulí druh :lol: :lol: Měly by sme byt zakonem chráněni
Obrázek

Uživatelský avatar
Shuichi
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 16. čer 2011 18:59:11
Bydliště: Shinsoo
Dostal poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Archer a kouzla v PvP

Příspěvek od Shuichi » stř 22. čer 2011 21:18:21

Wow , Kapka se pěkně ujala slova:) moc pěknej článeček i dodatek od Rusily...No asi k tomu není co dodat a jsem rád ,že se kapka zmínila i o kouzlu z MH smršti šípů ,protože občas se opravdu ta smršt hodí ,když jde proti tobě silnější přesila , jen škoda že našlapování je docela kouzlo tak trochu na nic , mohli do něj přidat nějakou ještě jinou speciální vlastnost jako má třeba kouzlo BĚŽET.
ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Mionix