Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 16:14:27

Justice píše:Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
:oops: :oops: :oops:

Takže, dnešní změny á la Justice :D:
  • Políčko level si kontroluje rozsah 1-140 a také, jestli jsou v daném levelu přidány všechny dostupné statusové body
  • Políčko zbraně si kontroluje, jestli danou zbraň lze použít na daném levlu a daným typem postavy (to už bylo, jen jsem to trošku vylepšil)
  • Políčko biolog si hlídá jen jestli je vybraný biolog "dokončitelný" na zadaném levelu.
  • Políčka "Bonusová MHÚ" a "Bonusová HÚ" si kontrolují, jestli je výsledná hodnota ve správném intervalu. U MHÚ je to 0-45, u HÚ 0-1400.
  • Políčka statusů (VIT, INT, SIL, POH) kontrolují spodní hranici dle typu postavy a zároveň i teoretické maximum, které jsem stanovil u všech čtyřech na 350 (nevím kolik přidávají maximální talismany).
  • Políčko rychlost kouzel kontroluje správnost zadání, hodnota musí být v intervalu 100-322.
  • Políčka s úrovní schopnosti kontrolují, jestli je takové nastavení možné na daném levelu. U schopností M1 a více se předpokládá, že bylo použito minimum 17 bodů.
  • S předchozím bodem také souvisí přidání novinky - možnost úplně vypnout danou schopnost, takže nebude brát postavě ani jeden bod a navíc její hodnoty zmizí z přehledu, takže by to mělo zlepšit i orientaci.
  • Při volbě cechovních schopností se zneaktivní většina vstupních políček a zůstane pouze jediné pro vložení levelu cechu. Kontrola směrem k počtu rozdělených bodů pak probíhá úplně stejným způsobem.
Podotýkám, že porušení kterékoli z těchto podmínek způsobí červené zvýraznění dané buňky, ale výpočet i tak proběhne beze změn. Účelem je pouze varovat na neúplné, nebo neodpovídající nastavení. Pro ty, kteří si nepamatují statusy své postavy je zde stále možnost použití permalinku, takže by jste se snad s červenými rámečky moc potýkat neměli. Snad jsem na nic podstatného nezapomněl ;-).

:arrow: :arrow: Skillculator

P.S. Na testování jsem neměl moc času, snad vše funguje na 100%.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 19:42:36

Ještě jsem se chtěl zeptat (když už jsme u těch úprav) jak vám vyhovuje poslední verze kalkulátoru loveckých. Ten jsem taky postupně upravoval, opravoval a přidával různé maličkosti, tak kdyby jste k tomu měli nějakou poznámku, nebo jste chtěli něco přidat, klidně pište :).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
MXW
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 162
Registrován: úte 16. lis 2010 18:59:52
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od MXW » pát 06. dub 2012 19:56:19

když rohy nebyly kulaté, přišlo mi to hezčí, ale ono je to celkem jedno :oD
MXW
Renaissance

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 296 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 20:24:08

:D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 20:39:47

Justice píše::D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)
Díky moc :). Poprvé po dlouhé době mi to připadá, že se to posunulo trošku víc k použitelnosti. Asi si od toho dám zase pár dní oddech, už se v tom kódu začínám ztrácet :oops:. A to mi chybí ještě strašná spousta věcí... :|

MXW: Zajímavá poznámka, ale co s tím provést? Ono je to hodně o vkusu dané osoby, každému vyhovuje něco jiného. A kompromis není v tomhle případě myslím na místě (že by jedna polovina kulatá, druhá hranatá? :D).

Ještě bych se chtěl zeptat všech: Jak jste na tom s výškou monitoru/LCD? Vidíte celý skillculator (tj. od prvního k poslednímu černému bloku), nebo musíte rolovat dolů? A myslíte si, že je to překážka v použitelnosti?
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pát 06. dub 2012 20:43:10

Ja mam 22" sirokouhlej monitor. Rolovani tam je asi o 3mm a dokud si mi to nerekl, tak jsem si toho ani nevsiml :D
Podle me je ta velikost OK
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 296 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 23:51:39

Já mám malý monitor a také musím rolovat.
Když to spustím, tak to mám jen po Pádit a ty popisky k tomu.
Ten Status postavy už nevidím.

Ale nijak mi to nevadí, když to našteluju, tak je to suprové :D

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 13:55:20

Vzhledem k časové indispozici jsem nucen pozastavit vývoj téhle docela nadějné aplikace. Alespoň do doby, než se mi podaří proniknou hlouběji do serverové problematiky.

Dnes přidávám na dlouhou dobu poslední maličkost - možnost libovolně zapnout, nebo vypnout schopnost Běžet u šamana healera. Snadno tak lze porovnat rozdíly v načítání bez a s tímto buffem.

Chtěl bych všem moc poděkovat za podporu, díky Vám se Skillculator posunul o velký kus dál a stal se myslím plnohodnotným pomocníkem při spoustě rozhodování. Většinu Vašich nápadů jsem myslím do aplikace implementoval, ty zbylé si prozatím založím "do šuplíku" a pokud bych někdy eventuálně vývoj opět obnovil, budou první na řadě.

Tak ať slouží a ještě jednou díky! ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Fenrir99
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 19. led 2012 20:26:49
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Fenrir99 » úte 08. kvě 2012 14:56:01

Skvělá práce. Hodně jsi mi tím pomohl. Máš můj veliký dík. jen taková maličkost.. Nešlo by nějak udělat, že by se dali nastavit zbraně +0 - +9. Například já chci mít postavu 93 lvl a když tam dám zbraň od 90, tak je +9 což je na lvlu 93 nesmysl. Říkám, jen maličkost. Ono to v těch hodnotách asi zas tak velikej rozdíl nebude.
Ať se Ti daří, přeji hodně zdaru hlavně v reálu.

A prosímtě, proč sakra ještě nejsi GM? :)
Přes 2000 let utlačování, vražd a utrpení. Plazit v bahně se před Vámi nikdy nebudeme, neboť zůstaneme navždy POHANÉ!!

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 15:14:02

Fenrir99: Ahoj, díky za nápad :). Ono původně tam místo políčka pro výběr zbraně byla dvě políčka pro zadání magické hodnoty útoku a hodnoty útoku. Pak jsem se překonal a sepsal tam (s velkou pomocí Santery) všechny hodnoty pro +9 zbraně. Je to ale zdlouhavá a příšerná práce, jen píšeš čísla a kontroluješ je.

Nedovedu si moc dobře představit, že bych tyhle hodnoty opisoval pro všechny zbraně a úrovně kvality, to bych tím strávil pěkných 5 hodin (odhad), které tomu opravdu věnovat nemůžu. Další problém je, že u některých zbraní neznám hodnoty pro nižší "+". Konkrétně to jsou třeba Jedovatý meč, Sluneční meč, nebo Korálový meč, u kterých neznám magickou hodnotu útoku pro +0 až +8.

Řešení, i když ne úplně šikovné, poskytuje samotná aplikace. V tom rolovátku na výběr zbraně sjedeš až úplně dolů a klikneš na "Vlastní hodnoty...". Skillculator se tě pak zeptá postupně na obě hodnoty zbraně, takže si tam můžeš zadat klidně i zbraň s nižším "+". Samozřejmě jen za předpokladu, že si ty hodnoty pamatuješ (příp. se můžeš podívat do průvodce na webu).

Obrázek

Prozatím si s tímhle musíme vystačit :(.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Zamčeno