Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?

Příspěvek od Electrix » pon 14. kvě 2012 12:37:31

shvetseek píše:ElectriXovi věřím, že to neumím vyzkoušet, a chci se zeptat:
Kam do toho vzorečku mám připočíst Poškození schopností a Silný proti x y%?
Neber se to špatně, ale schválně si vezmi dvě věci, jednu se 75 útokem a druhou s 8 silou a uvidíš, že ten útok je znát mnohem víc :). Jinak ten vzoreček je pouze pro výpočet na straně útočníka, přinejlepším 1/3 celého výpočtu. Pokud by tě zajímal celý proces, něco málo najdeš v návodu Bonusy I (kapitola Způsob počítání s bonusy), nebo si můžeš prohlédnout tenhle diagram. Ještě to ale zdaleka není kompletní, ve druhé fázi výpočtu totiž dochází k velice zvláštním změnám hodnoty útoku (pohyblivá přesnost, poměr levelů, ...), takže to ber s rezervou.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

koutpe
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: ned 17. črc 2011 14:32:24

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od koutpe » pon 14. kvě 2012 15:11:38

ElectriX píše:Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).

Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce:
2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR),
________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech,
________WP je hodnota útoku zbraně,
________AR je přesnost postavy,
____SIL je síla postavy,
____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.

V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).

Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří :).



děkuji ti za popsání dané věci a již tomu rozumím

Odpovědět