
moj obdiv by dostal keby dokazal ustat 4chary s poriadnou pvp ustat a rozsekat zo 70tkou takto ma posmech 70% ludi
Ahoj, mám to mockrát testované a jakmile překročíš 100% na jednom typu obran, tak už war nedává smrští vůbec nic. Zkoušel jsem teď ze zajímavosti udělat full lidi, kosti, nějaké to poškození schopností a aurák 115 se zaplou aurou a kamenem+6 na suru pořád nebral smrští ani ťuk (měl jsem 102% obranu). Jedině na pádit nějaké číslo kolem 200, ale to je dané specialitou tohoto kouzla, u kterého se DMG dělí do dvou větví (podobně jako u léčky a bleskáče), takže tam nebereš nulu ani při 122%. Ale docela rád bych viděl, jak dáš někomu se 100%+ obranami smrští třeba jen 10 DMG (to samé trojcestný). Natočil bych video, ale teď na to opravdu není čas, možná někdy v týdnu. Ještě mě napadlo, jestli náhodou nemyslíš průnik kouzlem, ale ten by nebyl za 4k, nejvíc tak 2000 (podle obrany soupeře). Průnik obrany obchází, to je jasné.Kelshak píše:Elektrixi vazim si te to ano, ale ja daval do cloveka ktery mel 110% obrany na wara smrst za 4 tisice. Tak jak by mohlo stacit 100% aby se brala 0
80% obouruč? 80% jednoruč?Kelshak píše:Kdyby to byla ale pravda, pak by mi nemohl ve valce brat zadny war, sem na 80% u jednoruc i obouruc, kdyz k tomu prihodim kosti sem na 110%. Ale warove mi berou sakra hodne
Nemůžeš dávat do kupy jabka a hruškyKelshak píše:Kdyby to byla ale pravda, pak by mi nemohl ve valce brat zadny war, sem na 80% u jednoruc i obouruc, kdyz k tomu prihodim kosti sem na 110%. Ale warove mi berou sakra hodne
Konečne som tým obranám pochopila, do teraz som tie tvoje výpočty nechapala ale teraz mi to došloElectriX píše:80% obouruč? 80% jednoruč?Kelshak píše:Kdyby to byla ale pravda, pak by mi nemohl ve valce brat zadny war, sem na 80% u jednoruc i obouruc, kdyz k tomu prihodim kosti sem na 110%. Ale warove mi berou sakra hodneAchjo...v minulém příspěvku jsem to psal:
Když máš třeba 40% v PvP, 50% meče a 30% kosti - tak výsledné množství obran není 40+50+30 = 120%, ale [1 - (0,6 * 0,5 * 0,7)] * 100 = 79%. Už si rozumíme? Stejné bonusy se sčítají, rozdílné mezi sebou násobí. Takhle ta hra funguje. Proto stačí mít 100% jednoho druhu a nebere ti soupeř nic (krom těch tří zmiňovaných kouzel co fungují jinak).