Země Haegeron - Diskuze

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno

Co vy?

Těším se
114
64%
Tak normálně
27
15%
Je mi to fuk
22
12%
Zas nic moc
15
8%
 
Celkem hlasů: 178

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od Ghibli » čtv 05. črc 2012 0:16:55

Saggitarius - proč si GM nedáte práci a neprovážete tyto herní doplňky VÍC se samotnou hrou? Je fajn, že tu jsou - ale není škoda, že jsou "naházené" jako pouhá časo-potrava do hry pro ty, co tady chtějí dělat něco navíc a jejich význam se teď redukuje na pouhý bonus pro hráče :?: :cry:

Hře chybí nějaký NOSNÝ PŘÍBĚH, na kterém by se hra odvíjela a od toho pak logicky mapy, předměty, bossové, atd. atd. a hlavně questy - čeká nás v Haegeronu to samé, co je v Rokli? Tj. cesta za předmětem nebo předměty bez nějakého hlubšího významu? Doví se hráč, proč jde právě do Haegeronu a proč právě brnění se nazývá Dračí?. Nebo se to jen celé "připlácne" do hry k tomu předchozímu... :(

Já se těším na Haegeron - ale už jsem tady viděl hodně a jsem ze Sindi celkem "zmlsanej" = takže očekávání jsou víc než malé. ;)

nicnevim - vyjímečně stručně = celé to bylo jako pokus. Ale dole to vyvolalo bouři a nahoře asi nebude zájem jít herně do takových hloubek, takže to ani už nemá smysl řešit. :oops:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
devils636
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 325
Registrován: pon 22. srp 2011 20:21:51
Dal poděkování: 37 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od devils636 » čtv 05. črc 2012 0:21:55

:D Ja to psal od zacatku ze tu pisete kraviny :D ted se to jen potvrdilo hlavně že ste psaly na 6 stranek textu habaděj ?:DDDDDDDDDDD

Edit: Warn za spam.
/Script
https://www.youtube.com/watch?v=AUH6zm_6RWg
Stream : youtube_Bucek86cz Youtube :Bucek CZ

vymahac
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 173
Registrován: pát 04. bře 2011 20:13:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od vymahac » čtv 05. črc 2012 0:58:37

Ghibli, je škoda že je to pouze jen jako doplněk, ale kdyby se to provázalo víc se hrou, opět by zíkslai navrh jenom ti, co by všecko dělali. A to by opět odpudilo ty, co se tomu tolik nevěnují. A jsme zase u problému toho, že to bude pro 150 hráčů na serveru. Pokud to nemyslíš teda jako příběhově nebo tak.
Jinno.
KevinRudolf WP sura lvl 131
vymahac war aura lvl 110
Žádný plán není špatný, nebo hloupý. Chyby na plánech jsou jenom a pouze lidi.
Pravda je naprosto na nic. Každý si ji vyloží po svém a jak se mu zachce.

Někteří hrají fér, někteří ne. Ale takový lidi lituji, když musí podvádět i ve hře. Člověk hraje poctivě a je tak akorát šašek.

Uživatelský avatar
pomeranc
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 110
Registrován: stř 04. črc 2012 13:44:36
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od pomeranc » čtv 05. črc 2012 1:30:15

Ten systém se mi líbí :+: a jsem zvědav, jak to dopadne s tou svatou :)
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od lordsword » čtv 05. črc 2012 1:42:18

Sagitarius
(zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat :) kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ... :) ).
Tohle bude,podle me tim ze tam nejde o zadnou ztratu CB,ale jen o boj:)
To je podle me hra a baveni se:) (opet jen muj nazor,zadne hadky,ci napadani moji osoby.Dekuji)
Ghibli
Promin,ale jak pises.Karma,zrucnost,nerbareni ma svoje funkce hodne dostatecne na to aby se necim vazaly:)
Predstav si noveho hrace s tim ze prijde(hele do te mapy se podivas a veci ziskas,az budes rok neco povinne delat kazdy den 3x denne:)
Tot muj nazor:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od Saggitarius » čtv 05. črc 2012 4:54:29

Ono je mnoho pohledu na danou vec,
je pravdou to, ze tim ze nechceme otevrit novy svet je nutno, aby i nove prichozi nebyli odrazeni a tim rekneme meli dokonceneho biologa (odstaveni hrace na rekneme rok bezneho odevzdavani ?)
Odmena za biologa je dostatecna jen v tom, ze dane bonusy jinak hrac neziska a jsou mu ku prospechu.
Stejne je to s herbarenim, kdo jej dotahne nahoru ma dostatecnou vyhodu v zasobe eliku na "cokoli".
U karmy ziska podobne moznosti jako biologa.
A zrucnost je "podobna herbareni" kdy ma moznost "vydelavat na tom, ze pripravi lepsi predmety.
Proto vazani nechceme, jsou to doplnkove vlastnosti. To je jako bychom chteli po hracich aby do pritazlivky mohli jen pokud maji vse na P ap.

Co se tyce pribehu, originalni pribeh / nepribeh je "hrozny" proto byl vypusten hned na pocatku. Nejak se snim nepocitalo :D Ono ani nebylo potreba :)
Nicmene v posledni dobe jeho absence precejenom dost chybi. Vime to jiz nejakou dobu. Kdyz pak nejake GM se snazi navodit atmosferu pro event, tak vypada spis za "vyhulence". :)
Od rokle se castecne na pribehu pracuje, ale pokud nebude receno A, tak nelze rict H (jako haegorn). Proto byl prvne pripraven i Prolog, ktery vas zavede do jiz "rozpracovaneho deje". A pocatek deje bude vypusten bud rovnou s prichodem Craniona, nebo zahy pote. Nebude vsak zacinat na lvl 1. To by byl holy nesmysl.
Pocatek bude odvypraven tak, aby nove prichozi hrace "zaucil" a az se postava "zlepsi" bude zasvecena do problemu herniho sveta.

Bude tak postava zaucena jak bojovat, ucit se, trenovat a hlavne se osvetli vse kolem od herbareni, zrucnost, valky.
Bohuzel jiz predem vim, ze "tutorialem" budou muset projit vsechny postavy, takze ti kteri maji level hodne vysoko si to budou muset pekne "odklikat".
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
princik
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 684
Registrován: ned 11. črc 2010 11:25:36
Bydliště: je místo kde bydlíte :D
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od princik » čtv 05. črc 2012 7:38:31

Saggitarius píše:Ono je mnoho pohledu na danou vec,
je pravdou to, ze tim ze nechceme otevrit novy svet je nutno... viz nahoře
tak já že bych si objednal už myš dopředu novou :D

né, je to moc pěkný Saggi... moc se už těším a palec nahoru za tento systém

[Edit: Citace zkrácena/Tryphena]
PrincBenHur 110 war

NettoS
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 96
Registrován: pon 11. čer 2012 20:39:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od NettoS » čtv 05. črc 2012 8:39:53

Spoiler:
Saggitarius píše:Zdavicko :)
Celkem jsem si pocetl, takze bych rad neco osvetlil :)

Co se tyce "volneho vstupu do map". Jiste vite jak to vypada v pritazlivce, tam je velmi pekne videt jak vypada volny vstup. Mensi levely neprojedou do "vnitrozemi", urazky na dennim poradku, skatulkovani atd.
Sice se obcas stejne neduhy projevi i v samostatnych mapach (kradeze kamenu v 5tem ve vezi, otravovani ve swampu, braneni pruchodu do pater v rokli atd. ), ale je jich podstatne mene. A to diky tomu, ze je nutno neco udelat pro vstup. To je take duvod, proc se nam nechce moc delat volne mapy. Je sice pekne a pro nas bezstarostne takovou mapu utvorit (teleportovaci NPC a jeho dialog je otazka 5i minut vcetne nastaveni drobnosti okolo), ale vytvorili bychom opet jenom dalsi bojiste (zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat :) kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ... :) ).

Jak zde zaznelo na upravach se pracuje a tak s prichodem Haegeronu lepe receno Hlavnim velitelem Crainem bude do hry nasazeno tech novinek daleko vice (takovy mensi datadisk :) ).

Nicmene predtim si dovolim trochu poodhalit to o cem se diskutuje v tomto vlakne :)

Na vypravu za dracim setem nebude potreba Karmy, Zrucnosti, Biologa, Herbareni, CB (doufam ze sem na nic nezapomel z toho co zde zaznelo).
Bude potreba splnit je 3 podminky jako velitel skupiny a 2 jako "ucastnik".
Zde je tedy osvetleni toho jak to tedy bude :)

Velitel :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
majici u sebe 3 klice (napoveda jake jiz zdelena byla v prologu), kde je a jak si je poridi je jeho veci (koupit, vymlatit atd.)
posledni podminka je spojena s druhym setem hodnosti, ktery prijde na radu spolu s touto vypravou

ostatni hraci :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
opet spojeno s hodnosti

Velitel jak vidno bude klicovy pro vypravu (v podstate on bude urcovat co se bude dit (velet), a na zacatku nastavi heslo pro vstup ostatnich hracu)
Ostatni hraci budou moci vstoupit pouze se znalosti hesla (proto jsem uvedl, ze tam budete mit klid).

Minimalni pocet hracu na vypravu je 1.
Maximalni pocet hracu na vypravu je 16.
Sance a obtiznost na uspeni je zavisla na poctu hracu na mape.



Co se tyce novinek / uprav kterych se dotkne otevreni nove mapy bych shnul :
Novy set hodnosti, ktere se budou chovat trochu jinak
Uprava Svatych zemi (mala = system, velka = design + system)
Uprava nekterych lokaci, ktere jsou zavisle pro novou mapu

Vice k novinkam neprozradim :)
Už teraz sa teším, a dúfam že do konca prázdnin dám 120 a full zdobeniny :twisted:


[Edit: Citace upravena do spoileru/Tryphena]
NettoS Lv91 aura
Kúpim: Tabulky Tugyisů (PM, na cene sa dohodneme)
Už iba mesiac mám na starosti kamarátov účet s Herbarením, takže si to užívam. Preto ma skoro vôbec nevidíte v hre :) , pestujem si bylinky na kamarátovom účte aby som mal zásoby :D

Shamanice
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: úte 16. lis 2010 14:49:00
Dal poděkování: 78 poděkování
Dostal poděkování: 87 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od Shamanice » čtv 05. črc 2012 8:41:17

Já bych vůbec nepotřeboval příběh k nové mapě,jen nějaké informace o ní..
Příjde mi to zbytečné ;)
Shamanice
LvL 132
® Channel ®
© klik ©
Obrázek

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Země Haegeron - Diskuze

Příspěvek od slusnej » čtv 05. črc 2012 10:36:37

Mě by spíše zajímala ta svatá jestli bys nám nechtěl o ní více ifnormací (podrobností) popsat v celku by se to hodilo Saggi
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Matesak 
offline Mionix 
offline tasik1