Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Co zvyšuje DMG u archera (Kouzly)

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 9:52:38

Čaute :ban:

Chtěl bych se zeptat, co zvyšuje Archerům demage kouzla, jestli to je POHYBLIVOST či SÍLA ...

Edit: Přesunuto & promazáno od spamu.
/Script

SirPenguin
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 17
Registrován: pát 06. črc 2012 11:41:11
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od SirPenguin » stř 01. srp 2012 9:59:32

U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
SirPenguin není můj ale HonzaM :)

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 10:01:24

SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Electrix » stř 01. srp 2012 11:33:51

Ahoj, zkusím to rozebrat trošku víc podrobně, snad to nevadí :). U kouzel obecně platí, že vycházení z hodnoty úroku (nebo magické h.ú.) a potom právě ze statusů, které jim přidávají na síle. U ninji archera jsou všechna kouzla fyzická, čili vychážejí z hodnoty útoku. Ta se u této postavy počítá dle vzorce:

HU = (LVL*2 + ZBRAN*2 + SIL*4/3 + POH*2/3)

Takže jak vidíš, síla má v tomto vzorci dvojnásobnou váhu, než pohyblivost. Teď přejdeme k jednotlivým kouzlům:

Opakované výstřely
Vzoreček: (3,9*HU + 10*POH)
Což po sečtení znamená, že za 1 bod síly dostaneš 5,2 do síly kouzla. Za bod pohyblivosti dostaneš 12,6 do síly kouzla.

Smršť šípů
Vzoreček: (2,5*HU + 2*POH + 2*SIL)
Po sečtení dojdeme k výsledku, že za 1 bod síly dostaneš 5,333 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,666 do síly kouzla.

Ohnivý šíp
Vzoreček: (4,75*HU + 125)
Tohle kouzlo jak vidíš žádný přímý bonus za status nemá, takže za 1 bod síly dostaneš 6,333 do útoku kouzla, za 1 bod pohyblivosti dostaneš 3,166 do útoku kouzla.

Otrávený šíp
Vzoreček: (2.5*HU + 125 + 7,5*POH + 2,5*SIL)
Takže po sečtení zjistíš, že za 1 bod síly u tohoto kouzla dostaneš 5,833 do síly kouzla. Za 1 bod pohyblivosti pak obdržíš 9,166 do síly kouzla.

Jak vidíš v tabulce, POH má navrch především u kouzel s nízkým koeficientem (tj. u kouzel, které dávají největší poškození do primárního cíle). SIL naproti tomu zvedá více poškození kouzel, která dávají poškození většímu množství cílů.
KouzloZa HUZa SILZa POHDoba
načítání
Koeficient
počtu cílů
Opakované výstřely3,95,212,6151
Smršť šípů2,55,3333,666182
Ohnivý šíp4,756,3333,166251,6
Otrávený šíp2,55,8339,166251,5

Budeme se zajímat o absolutní zvýšení poškození, to znamená o to, abys dal největší poškození za určitý čas. Proto je potřeba započítat i dobu nabíjení. Na co nesmíme zapomenout je také počet trefených cílů. Přemýšlel jsem, jak to nějak zprůměrovat - ve válce většinou trefíš 3 a více najednou, zatímco ve svaté většinou jednoho až dva. Takže jsem to nakonec zaokrouhlil na dva rovné (od toho se pak odvíjejí koeficienty jednotl. kouzel).

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*2) + (3,166*1/25*1,6) + (9,166*1/25*1,5)
= 0,84 + 0,407 + 0,203 + 0,55
= 2,00

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*2) + (6,333*1/25*1,6) + (5,833*1/25*1,5)
= 0,347 + 0,593 + 0,405 + 0,35
= 1,695

Teď dovedeme ten počet cílů trošku do extrému a zvolíme si 5 (více naráz se průměrně asi těžko povede), aby vynikla SIL:

Pro POH+:
(12,6*1/15*1) + (3,666*1/18*5) + (3,166*1/25*3) + (9,166*1/25*2,5)
= 0,84 + 1,02 + 0,38 + 0,917
= 3,157

Pro SIL+:
(5,2*1/15*1) + (5,333*1/18*5) + (6,333*1/25*3) + (5,833*1/25*2,5)
= 0,347 + 1,48 + 0,76 + 0,583
= 3,17

Pokud bychom se zajímali o relativní zvýšení poškození (tj. o kolik procent budou kouzla silnější), můžeme vypustit koeficient počtu cílů, ale je naopak potřeba kalkulovat i se základní hodnotou útoku kouzla.

Pro POH+:
(12,6*1/15*3,9) + (3,666*1/18*2,5) + (3,166*1/25*4,75) + (9,166*1/25*2,5)
= 3,276 + 0,509 + 0,602 + 0,917
= 5,304

Pro SIL+:
(5,2*1/15*3,9) + (5,333*1/18*2,5) + (6,333*1/25*4,75) + (5,833*1/25*2,5)
= 1,352 + 0,74 + 1,203 + 0,583
= 3,851

Závěr: V obou základních typech úvahy je to s přehledem lepší výsledek pro POH, takže lze říci, že v drtivé většině případů se vyplatí více POH, především pak v duelech a ve Svaté. Ve válce říší je to mnohem těsnější, ale pokud netrefuje archer alespoň 5 cílů současně (v průměru každým kouzlem), tak se stále více vyplatí POH :).

Užitečný odkaz: http://mt2x.xf.cz/skillculator/ ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 11:44:43

ElectriXi:

Díky moc, ale nebylo nutný to tak až rozepisovat, ale i tak moc dík ;-)

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Chyu » stř 01. srp 2012 11:56:59

Eresable píše:
SirPenguin píše:U ninju je to oboje ale nejvíc pohyblivost a pak síla.
Díky, to jsem chtěl slyšet .. Nevěděl jsem jestli bude lepší dat do štítu +12 POH či +12 SIL ;-)
Určitě tam déj Pohyblivost ;).

Uživatelský avatar
Eresable
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 223
Registrován: stř 07. pro 2011 21:05:27
Dal poděkování: 166 poděkování
Dostal poděkování: 64 poděkování

Re: Dotaz - Co zvyšuje DMG u archera ( Kouzly )

Příspěvek od Eresable » stř 01. srp 2012 12:11:44

:lock: :lock: :lock: :lock: :lock:

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Fogru 
offline Kenn94 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Pajjuska 
offline Revus 
offline Tomori 
offline cutedust 
offline matesWSW 
offline silouette