Stránka 2 z 2

Re: Problém - Zapomenutý e-mail

Napsal: pát 07. dub 2017 11:48:57
od Santera
Napiš z jiného e-mailu na support, vypiš tam všechny údaje, na který si vzpomeneš a když to jenom trochu půjde, tak ti pomůžou :).

Re: Problém - Zapomenutý e-mail

Napsal: sob 08. dub 2017 15:39:38
od teensaverx
Dobrý deň,

nepíšte tu prosím žvásty o tom, že účty sa automaticky mažú.. čo si ja pamätám tak len do určitého levelu po neaktivite sa mazávali.. Ja som nehral tiež dlho dlho viac než rok, resp. dva (a to som ani na fore ani v hre nebol prihlaseny za túto dobu) a účet mi zostal pričom som mal tiež tento problém s mailom no po dôkladnom premýšľaní som na to prišiel. Ak sa nedarí, skús support .. účty podľa mňa stále existujú a ak si si tým neni zrovna istý, pozri sa do tabuliek hrdinov (na ekura.cz) a skús tam pohľadať tvoju postavu..

Re: Problém - Zapomenutý e-mail

Napsal: sob 08. dub 2017 16:15:55
od Santera
Tohle téma bylo původně založeno v roce 2013 a v tu dobu mohly být 2-3 roky neaktivní účty opravdu smazané.

Re: Problém - Zapomenutý e-mail

Napsal: sob 08. dub 2017 22:23:08
od JohnDoe
co pamatuju tak dříve se účty při delší neaktivitě mazaly - to teď už asi není aktuální - protože po různých upgradech už tak nějak chybí důvod
nicméně ve hře tuším vyskakuje hláška , že ztrátou emailu přicházíte o podporu...
dost možná někdo z ga dokáže dohledat email nebo ip a poskytnout drobnou nápovědu, ale je to čistě o tom, že dobrá vůle dotyčného administrátora převází nad pravidly...

Re: Problém - Zapomenutý e-mail

Napsal: ned 09. dub 2017 13:13:46
od Mithra
poko píše:Zdravím, potřeboval bych poradit. Stěhoval jsem se jinam a několik měsíců jsem nebyl na internetu. Mám pár účtů se kterými je vše v pořádku, ale měl jsem shop postavu, na které jsem měl nastavený secure mód. Problém je v tom, že nevím svůj email.. Na stránky se dokážu bez problému za ten účet přihlásit(znám nick i heslo), ale nedokážu si povolit IP adresu přes email, protože nevím jaký je. Mám bohužel na té postavě dost věcí a ne zrovna levné. A tak se chci zeptat, zda je možné, aby mi byl potvrzovací email přeposlán na jiný email účet. Nebo se mám se všemi věcmi rozloučit jen proto, že nevím přihlašovací jméno na email, ale přihlásit se za ten účet na stránky ekury mi bez problému jde ?
Pošli tiket na support. Uvidíme co s tím půjde nebo nepůjde udělat. Obvykle se snažíme vyhovět, pokud je to možné. Bez podrobných informací, ale nic nezaručím.