Re: Premium + Expák
Napsal: stř 05. čer 2013 9:14:47
Tak nevím, na koho je tohle reakce. Každopádně bych chtěl říct, že co píšeš je ekvivalentní k postupnému násobení a ať tam dosadíš jakékoli hodnoty, tak dojdeš vždy ke stejnému výsledku (nepočítám-li zaokrouhlení v mezikrocích). Ve skutečnosti se to nepočítá ani jedním z těch způsobů, ale to je teď myslím vedlejší, protože nám jde o výsledek, ne o postup.Charen22 píše:Až na to že se to počítá trochu jinak....... tak teda dáme základ 100 exp z příšery + prémko = 150 exp ale když se přidá prsten BZK tak to není zas jen 50 exp za příšeru ale bere se to 150 exp + 50% z prstenu se tedy rovná 225 exp
Ostatně se stačí podívat, že hodnoty z


Spoiler:
Kód: Vybrat vše
// Přepočet lvl dle tabulky
level_ratio = percentByDeltaLev[minmax(0, (monster_level-level+15), 30)];
monster_exp = floor(level_ratio * monster_exp / 100);
// Válka říší a jiná privilegia pro říši/cech příp. hráče
monster_exp = floor(monster_exp * (war_bonus + other_bonus + 100) / 100);
// Bonus BZK ve věcech
monster_exp_with_bonus = monster_exp + floor(30 * monster_exp / 100);
// Prsten zkušeností na 3 hod.
if(ring2_bonus){
monster_exp += floor(monster_exp / 2);
monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Premium na BZK
if(premium_bonus){
monster_exp += floor(monster_exp / 2);
monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Prsten zkušeností na 1 hod.
if(ring_bonus){
monster_exp += floor(monster_exp / 2);
monster_exp += floor(monster_exp / 2);
monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
monster_exp_with_bonus += floor(monster_exp_with_bonus / 2);
}
// Náramek lásky
if(marriage_bonus){
if(marriage_point>99)
marriage_bonus_percent = 20;
else if(marriage_point>79)
marriage_bonus_percent = 15;
else if(marriage_point>63)
marriage_bonus_percent = 12;
else if(marriage_point>49)
marriage_bonus_percent = 10;
else
marriage_bonus_percent = 0;
monster_exp = floor(monster_exp * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp);
monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * marriage_bonus_percent / 100 + monster_exp_with_bonus);
}
// Ratio pro levely 127+
monster_exp = floor(monster_exp * expRate[level]);
monster_exp_with_bonus = floor(monster_exp_with_bonus * expRate[level]);
// Limit max. zisku 10% z levelu hráče
bzk_limit = floor(bzkTable[level] / 10);
// Výsledný exp (s bonusem ve věcech a bez)
final_amount = min(monster_exp, bzk_limit);
final_amount_with_bonus = min(monster_exp_with_bonus, bzk_limit);
