Stránka 2 z 3

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 6:57:02
od invader14
včera som prepisoval 30kkk z jedneho šeku na druhy a zabralo mi to peknych par minut... stare šeky boli určite lepsie. takmer každý použival šeky 1kkk takže nejake extra mnozstvo sekov nakupovat netrebalo (yangy ktore som v sekoch dostal som v šekoch aj minul)

najlepšie by bolo keby šlo do inventara neobmedzene mnozstvo yangov vyriesilo by sa tym všetko ja nikdy nepochopim prečo prave len 2kkk. bolo by to strasne super nasekat si nejaku vybavu za 100kkk do shopu a ne to mesiac predavat cez forko na ktore nechodi ani 25% hračov alebo cez lupy ktore znovu vidi len pár ludi.

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 8:21:23
od Cepino
invader14 píše:včera som prepisoval 30kkk z jedneho šeku na druhy a zabralo mi to peknych par minut... stare šeky boli určite lepsie. takmer každý použival šeky 1kkk takže nejake extra mnozstvo sekov nakupovat netrebalo (yangy ktore som v sekoch dostal som v šekoch aj minul)

najlepšie by bolo keby šlo do inventara neobmedzene mnozstvo yangov vyriesilo by sa tym všetko ja nikdy nepochopim prečo prave len 2kkk. bolo by to strasne super nasekat si nejaku vybavu za 100kkk do shopu a ne to mesiac predavat cez forko na ktore nechodi ani 25% hračov alebo cez lupy ktore znovu vidi len pár ludi.
Myslím, že to kdysi kdesi Saggi zmiňoval, že maximalni strop pro yangy je 1.999.999.999 a přes to vlak nejede. Proto nelze více.

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 8:22:54
od Andri
No, už několikrát i Saggi psal, že by to rád zavedl, ale že to kvůli něčemu prostě nejde nastavit. Stejně jako prodejnost mramoru. Taky bych takovou možnost uvítal, ale bohužel. Třeba se na to časem přijde :)

EDIT: Cepino byl moc rychlej :(

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 8:55:12
od hliza
strop by nastavit šel někde sem i viděl pár serveru s invem max 2,1kkk ale saggi myslím psal, že by to byl moc ostrej zásah do hry nebo něco takového... ;)

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 10:42:43
od Saggitarius
Zdravim,
co se tyce maximalni hodnoty penez na postave, tak je zde limit ze je mozno pouzit pouze 4 bajtové cislo. A vzhledem k tomu, ze z bezpecnostniho hlediska je nutno mit zachovanu volbu i minusovych hodnot tak je pouzit tzv. integer. Ten má rozsah –2 147 483 648 až 2 147 483 647. Stímto datovým typem hnout nelze. Pokud by to mozne bylo, a vymenil se za 8 bajtovy double integer bylo by to o poznani lepsi –9 223 372 036 854 775 808 až 9 223 372 036 854 775 807, ale to bohuzel nelze.
Moznost stropu na 2,1kkk zde je, ale neresi ve svem dusledku nic. Tech necelych 150 milionu, ktere by se daly vyuzit je kapkou v mori. A tak radeji ponechame hranici na standartu zaokrouhlenem na 1 999 999 999.

Reseni, jak by se vse dalo provest tak, aby to melo smysl musela by nastat devalvace meny, ktera by vse ve hre pokratila urcitym pomerem a zisky z monster, odmeny, ceny, tedy vse kde se ziskavaji ci odevzdavaji penize samozrejme take.
Neco podobneho se provedlo s BZK. Zde to bylo snadnejsi, nebot uvedomeli hraci tento krok pochopi, ti kteri dany krok nepochopi, tak si jej ani moc nevsimaji, protoze je pro ne rozhodujici kolik ziskaji procent z meteoru a to je diky pomeru shodne.
U penez by to vsak bylo horsi, protoze by vydelavali mene, ale za to mene by ve shodnem pomeru utraceli za shodne veci jako predtim. Opticky by to ale bylo daleko znatelnejsi nez prave u devalvace BZK.
Timto by se pomyslne zvedla hranice hotovosti na postavach a to napriklad 10x, 100x ci jiny uzitny pomer.

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 13:08:37
od terpen
Spoiler:
Saggitarius píše:Zdravim,
co se tyce maximalni hodnoty penez na postave, tak je zde limit ze je mozno pouzit pouze 4 bajtové cislo. A vzhledem k tomu, ze z bezpecnostniho hlediska je nutno mit zachovanu volbu i minusovych hodnot tak je pouzit tzv. integer. Ten má rozsah –2 147 483 648 až 2 147 483 647. Stímto datovým typem hnout nelze. Pokud by to mozne bylo, a vymenil se za 8 bajtovy double integer bylo by to o poznani lepsi –9 223 372 036 854 775 808 až 9 223 372 036 854 775 807, ale to bohuzel nelze.
Moznost stropu na 2,1kkk zde je, ale neresi ve svem dusledku nic. Tech necelych 150 milionu, ktere by se daly vyuzit je kapkou v mori. A tak radeji ponechame hranici na standartu zaokrouhlenem na 1 999 999 999.

Reseni, jak by se vse dalo provest tak, aby to melo smysl musela by nastat devalvace meny, ktera by vse ve hre pokratila urcitym pomerem a zisky z monster, odmeny, ceny, tedy vse kde se ziskavaji ci odevzdavaji penize samozrejme take.
Neco podobneho se provedlo s BZK. Zde to bylo snadnejsi, nebot uvedomeli hraci tento krok pochopi, ti kteri dany krok nepochopi, tak si jej ani moc nevsimaji, protoze je pro ne rozhodujici kolik ziskaji procent z meteoru a to je diky pomeru shodne.
U penez by to vsak bylo horsi, protoze by vydelavali mene, ale za to mene by ve shodnem pomeru utraceli za shodne veci jako predtim. Opticky by to ale bylo daleko znatelnejsi nez prave u devalvace BZK.
Timto by se pomyslne zvedla hranice hotovosti na postavach a to napriklad 10x, 100x ci jiny uzitny pomer.
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:

OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:

Re: Nové šeky

Napsal: stř 24. črc 2013 13:38:49
od Lolitec
Jediné co se k tomuto dění hodí:


OT: Kdy míníte opravit bug s hodnostmi? Myslím si, že to neštve jen mě ale i ostatní hráče.... Děkuji

Re: Nové šeky

Napsal: čtv 25. črc 2013 10:28:41
od Saggitarius
terpen píše:
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:
Vezmu to rozdelene. Stale nevime jakym trikem se daly sloucit prazdne s vypsanymi. Coz je duvod, proc se system predelal na novou variantu, u ktere tato chyba nehrozi. Pokud toto berete jako krok zpet, tak bohuzel ale nyni to jinak nejde.
Co se tyce prazdnych seku na hromade, tak zvazujeme reseni, je to take i napsano na webu v casti kterou jste citoval. Prozatim jsou tedy uchovany stavy v zaloze, aby bylo mozno provest kompenzace. V jakem stylu bude kompenzace provedena je veci druhou.
terpen píše: OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:
Co se tyce hodnosti, tak o chybe vime. Skript, ktery je prepocitava jsem upravoval, aby byly ve valkach pocitani i ti, co jsou ve valce poprve. Byla tam drobna chyba, ktera rozdily nebrala v potaz. Ta jiz je dnes operavena a tak byly jiz provedeny prepocty hodnosti. Za to se omlouvame, ale nejprve je nutno resit chyby kriticke, pak vazne atd. Prepocty hodnosti jsem zaradil do vaznych. Myslim, ze oprava nemoznosti si "bugnout" penize byla nutnejsi, nez oprava prepoctu hodnosti.

Re: Nové šeky

Napsal: čtv 25. črc 2013 11:12:18
od Makarov
Můžu se zeptat?
Pokud mám ušetřeno asi 13 šeků o hodnotě jednoho kusu 500kk tak ty peníze mi zůstávají nebo už nemají hodnotu ?
EDIT: [Pokud tyto šeky nesmažou.]

Re: Nové šeky

Napsal: čtv 25. črc 2013 12:56:20
od terpen
Makarov píše:Můžu se zeptat?
Pokud mám ušetřeno asi 13 šeků o hodnotě jednoho kusu 500kk tak ty peníze mi zůstávají nebo už nemají hodnotu ?
EDIT: [Pokud tyto šeky nesmažou.]
Ahoj, měl bys mít 1 šek s vypsanou hodnotou 7500 milionů yangů :)
Předešlá diskuze:
Saggitarius píše:
terpen píše:
www.ekura.cz píše:Opačná situace je u šeků prázdných pokud je více kusů na sobě, ty rozdělit nelze a budou řešeny postupně. Vzhledem k jejich hodnotě se však předpokládá jejich degradace na 1 kus. O této akci ještě budete informováni. Není tedy na místě panika a jejich přeprodej méně znalým hráčům. Může se také stát, že budou ve své finální podobě použitelné všechny. Proto raději předpokládejme, že i hromada 200 šeků má shodnou hodnotu jako hromada šeků s 10 kusy.
Zde s Vámi, milý GA musím nesouhlasit neboť teď když hráči mají z kupky 40 šeků 1šek, je jasné že v každém případě může mít hráč vypsáno například 40 mld, ale problém nastane až daný hráč bude chtít koupit 3 věci za 10mld, když bude mít 40 šeků na 1mld tak stlačí Shift a může nakupovat dle libosti. Ale když jste teď z 40 šeků udělali jeden který mi je jenom na odložené prachy, tak to teda pěkně děkuji za krok zpět, a teď aby si ti hráči co dropovali šeky pro to, aby si je mohli hezky vypisovat a dále využívali své penízky musí jít ZASE dropovat šeky, aby si mohli neco koupit. A nevidím jinou možnost než, aby team(nebo jenom Vy?) všechny šeky co odstranili a nahradili JEDNÍM, naprosto irelevantním šekem, Aby hezky vyhledali a narvali je do prázdnýho ITEMshop skladu aby si apoň hráči co NEBUGOVALI šeky, mohli něco koupit za poctivě VYDĚLANÉ yangy ve hře.... děkuji. :error:
Saggitarius píše:Vezmu to rozdelene. Stale nevime jakym trikem se daly sloucit prazdne s vypsanymi. Coz je duvod, proc se system predelal na novou variantu, u ktere tato chyba nehrozi. Pokud toto berete jako krok zpet, tak bohuzel ale nyni to jinak nejde.
Co se tyce prazdnych seku na hromade, tak zvazujeme reseni, je to take i napsano na webu v casti kterou jste citoval. Prozatim jsou tedy uchovany stavy v zaloze, aby bylo mozno provest kompenzace. V jakem stylu bude kompenzace provedena je veci druhou.
Krok zpět beru krok, který z doby kdy jsem stlačil Shift, kliknul na šeky a napsal číslo v řádech miliard a bylo hotovo, teď budu muset pro každé obchodování schánět nový šek a pak, budu muset desítky minut přehazovat z jednoho šeku na druhý yangy abych se dopracoval k dané částce. A pokud zde nebude možnost přenášet částky z jednoho šeku na druhý, tak by bylo možná dobré zvýšit hranici možných yangů v inventáři na 2.1mld ať se to dá přehazovat po celých 2mld yangu (100M je protstor pro drobné).
Předešlá diskuze:
Saggitarius píše:
terpen píše: OT: Prosím dovolte ještě jednu otázku na závěr, bude se něco dělat s "bugnutýma" hodnostma kde před osmi dni dostali ti jež se ve válce říší ani neukázali hodnosti a ti jenž se bili pro svou říši nebyli ani odměneni svou těžce vybojovanou hodností. A pak přišla další rána pod pás, kdy bylo ZAS těmto HRDINSKÝM hráčům ukrivděno a při restartu se ani nezměnili hosdnosti a TI jenž do války nechodili a ve válce nebojovali mají STÁLE hodnosti které jim právem nepatří, a hráči kteří do válek chodí tyto hodnosti nemají? UŽ PODRUHÉ! Už PODRUHÉ naši spoluhráči přišli o hodnosti a já se ptám za všechny co tato otázka tíží, KOLIKRÁT, ješte bude krivděno našim nejlepším hráčům? KOLIKRÁT ještě než se komunita rozpadne? .... :suspect:
Co se tyce hodnosti, tak o chybe vime. Skript, ktery je prepocitava jsem upravoval, aby byly ve valkach pocitani i ti, co jsou ve valce poprve. Byla tam drobna chyba, ktera rozdily nebrala v potaz. Ta jiz je dnes operavena a tak byly jiz provedeny prepocty hodnosti. Za to se omlouvame, ale nejprve je nutno resit chyby kriticke, pak vazne atd. Prepocty hodnosti jsem zaradil do vaznych. Myslim, ze oprava nemoznosti si "bugnout" penize byla nutnejsi, nez oprava prepoctu hodnosti.
[/quote]
Děkuji za info, škoda že jsme se tohle nemohli dozvědět před týdnem při údržbě. Věta: "O bugnutých hodnostech víme, žádáme o srtpení." by potěšila. ;)