Stránka 2 z 5
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 8:43:37
od shvetseek
S ninjou 120lv, 80% ďábel, 100% neusmrcený mi nastal problém už ve druhém patře. Tam na ně platí taky nějaký obrany? Magie? Šípy?
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 9:14:14
od Krystyxxl
shvetseek píše:S ninjou 120lv, 80% ďábel, 100% neusmrcený mi nastal problém už ve druhém patře. Tam na ně platí taky nějaký obrany? Magie? Šípy?
Jo, včera jsem si tam taky nabila čuňu. Proto jsem ihned zakoupila Zdobený zlatý náhrdelník, místo kamene ochrany jsem dala schýlení a je to o poznání lepší.
Závěr: Platí tam vyhnutí šípům
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 10:31:05
od shvetseek
Krystyxxl píše:shvetseek píše:S ninjou 120lv, 80% ďábel, 100% neusmrcený mi nastal problém už ve druhém patře. Tam na ně platí taky nějaký obrany? Magie? Šípy?
Jo, včera jsem si tam taky nabila čuňu. Proto jsem ihned zakoupila Zdobený zlatý náhrdelník, místo kamene ochrany jsem dala schýlení a je to o poznání lepší.
Závěr: Platí tam vyhnutí šípům
Teoreticky, když tam platí vyhnutí šípům, tak by měl účinkovat i 100% buff, ne?
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 10:39:30
od ScareBuff
Ja bych rekl, ze tam nejake riserky prunikuji.
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 11:06:50
od Cepino
I pres 100% buf tam prisery berou. Vyzkouseno. Hlavne to chce chodit ve více lidech, pac si nedovedu moc predstavit, jak nektere ukoly plni clovek sam s jednou postavou.
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 12:23:20
od Electrix
Na dálkové příšerky ve druhém patře platí magie, šípy tam nepoužívá ani jedna jediná. Celkově jsou vyhnutí i odolnost proti šípům v Rokli skoro nepoužitelné bonusy, platí jen na opičky v přízemí a pak ještě pár těch lukostřelců ve čtvrtém patře (ale ti se nemlátí). Jinak je všude buď magie, nebo fyzický útok.
Vysoká obrana je určitě na místě, i když mají mobové nepatrnou šanci na průnik. Platí totiž i proti magickým útokům, kde nefunguje požehnání. Na druhé a páté patro okolo 2000, na patnácté co nejvíc to půjde. Plus samozřejmě co nejsilnější buff proti fyzickým útokům. Ze všeho nejvíc ale pomůže vysoká absorpce ZB, jak už bývá pravidlem.
Co se útoku týče, mobové jsou vesměs všichni ďábli, až na první
3 patra, kde je to mix zvířat, neusmrcených a ďáblů. Bossové jsou vyjma 4. a 10. patra všichni neusmrcení.
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 17:07:42
od NetoS
Výsvetlíte mi prečo chcete chodiť do rokle?
Koľko % na úspech je u tých kovárov? Alebo rovnaké % ako napríklad u kovára v meste akurát že za dračie brnko na +9 bude pýtať len yang a nič iné?
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 17:37:05
od Krystyxxl
NetoS píše:Výsvetlíte mi prečo chcete chodiť do rokle?
Koľko % na úspech je u tých kovárov? Alebo rovnaké % ako napríklad u kovára v meste akurát že za dračie brnko na +9 bude pýtať len yang a nič iné?
1) Rokle je asi jediná zábavná mapa
2) Možnost dropnout 65 a 75lvl botky
3) Páni kovářové - stejné podmínky jako ve věži
4) Shell (ikdyž kůli tomu se tam už dneska nechodí)
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 19:48:25
od NetoS
Čo si myslíte o BM v rokly?
Na príšery by som mal výbavu 10/8 int +/- 60% prúmka, 125% príšery, 80-100% ďábel
Na Bossov tú istú výbavu akurát namiesto Korálu by som prehodil Jaspis so schopkou+ďábel
Re: Rokle
Napsal: úte 12. lis 2013 20:28:06
od Liamus
Dá sa byť v rokli z koňa??