Stránka 2 z 2

Re: Oživení Cidonie

Napsal: sob 21. čer 2014 12:59:03
od Mithra
male3D píše:Pro me byl celkove majovy event zklamani. Cekal jsem, ze po zabiti hrace s pilou z nej tato pila vypadne a bude tim moznost utocit i na jinou majku. Pokud by mel tento navrh kopirovat tento evetnt tak v nem nevidim zaden potencial.
Zajímavá myšlenka. Nicméně se obávám, že by boj o Májku v tom případě sestával především z přejezdů od hradu ke hradu. Toto by bylo samozřejmě zajímavé pokud by Májky stály blízko u sebe na jedné mapě. To už by ale zase ztratil celý Májový event pointu. Nicméně pokud bychom to udělali takovým způsobem, že by na palouku v Cidonii stálo uprostřed jedno vejce a kolem něj v trojúhelníku 3 Májky, pak je to určitě dobrý nápad. Zkusím prověřit možnosti realizace. Každopádně bych podobnou "zábavu" nejprve "otestoval" formou ohlášeného minieventu.

Re: Oživení Cidonie

Napsal: sob 21. čer 2014 15:20:29
od Neos
Cidonie me vubec, ale vubec nicim neoslovila. Mapa je strasne obrovska, lehce se tam da zabloudit, ted si nejsem jistej, pokud tam vubec existuje mala mapka, jelikoz tam vubec nechodim. Dale ta mapa je docela dost takova nevesela, barvy hodne tmave a mapa je taky neprehledna. Priser tam je jak premnozeno, ze tam clovek nemuze ani chvili stat, kdyby si clovek potreboval nekam odbehnout.

Napad je to zajimavy, mozna asi jediny, jak vskrisit po mrtvici svatou risi, ale ruku do ohne bych za to nedal. Kdyby se tenhle napad realizoval v mape stare svate, tak by to bylo pekne. Ja osobne bych se do te stare svate mapy docel arad sel podivat, kdybych mel cas, ale toho casu moc nemivam.

Stara svata byla na vrcholu slavy, protoze tam byl meteor do keri a pak taky vstup do keri, tzn. snadne CB body pro lovce droperu a pak take LEGENDARNI Tanakove, ktere byli unikatni !!! Vzpominam si, ze sem obcas chodival lovit jen piraty Tanaky :)
Tim, ze ve stare svate byl vstup do keri, tak se zarucovalo pvp hracum, ze tam budou snadne koristi a proto tam bylo zivo porad. Jenze to bylo zas spatne pro ty chudaky dropery, co se tam nervovali a tim padem spousty emoci, sprostejch slov a TB bodu. Jinak ta mapa byla super.
Kazdej mel moznost, kdyz se odhlasoval buzer plac, tak najednou pvp hraci se prestali mlatit, jednoduse tam prestali chodit. V te mape musi byt trochu lovne zvere, ale neprehanet to se vstupem do nektere mapy s velice frekventovanym poctem hracu.

Re: Oživení Cidonie

Napsal: sob 21. čer 2014 16:43:16
od peryos
Já osobně bych z Cidonie udělal samostatnou expící mapu a přidal starou svatou jako samostatnou pvp mapu s bossama jak to bylo. Minimálně by se mohl upravit ten způsob získání CB. S postaovu 120 sem zabil postavu 135 a dostal najednou 25 CB. Naopak když lvl 135 sundá lvl 96 tak mu veme i 11 CB. Kdyby to bylo po 3 tak se to ještě dá, ale takhle zajdete válku kvůli CB, jdete expit, jednou vás sundají a musíte čekat do další války.

Re: Oživení Cidonie

Napsal: sob 21. čer 2014 18:45:34
od Ghibli
Lois a xBarix - ahoj, nápad se soutěží se mi líbí, jenže...

1.) Aktivita říší
Spoiler:
Když připomenu a zevšeobecním aktivitu každé z říší u Májky, tak Červená říše hrála víc na pasivní obranu (když Máju neaktivujeme, nemusíme nic bránit), Žlutá naopak hodně útočila, ale někdy až hyperaktivně, kdy daný den zaskórovala a navíc zablokovala jakékoliv další akce posbíráním všech Pil, co šly a Modrá byla aktivní skoro jako Žlutá - jen kdyby se víc rozehrála, bylo by to ještě zajímavější.

Tohle celé by chtělo rozhýbat, aby si na "balón" sáhla každá říše a hlavně ta, které se dostalo té cti, že dostala "gól". Chunjo sice nemohlo za to, že Shinsoo ignorovalo májkování - ale nechtějme stejný průběh v opakování, kdy dávno tomu ve Svaté dominovala jedna říše (počtem, kvalitou) a ostatní tam postupně přestali chodit i proto, že nikoho nebaví hrát pořád v "oslabení". Nakonec to skončí jako tenkrát = nezájmem a upadáním.
2.) Místo provedení
Spoiler:
Kolonie Cidonia. Pěkná mapa a příšery, co dost hráčů ani nezná a Bosse, co jen tak nikdo nedá. Bohužel, pro 4/5 hráčů (a to ještě ubírám) zavřeno. Ano, běž si udělat CB a dostaneš se tam. A že jsi čistě PvM, to nevadí, ve Válce tě sice zabijí nepočítaně, ale i tak se tam dá urvat nějaké to CB... Ale tudy cesta k vyšší návštěvnosti Cidonie popřípadě soutěže nevede.

Budeme li chtít tu soutěž dělat nejen pro válkaře (CéBéčkáře) a "PvM kamikadze", tak buď vystoupíme do jiné, hráčské komunitě přívětivější mapy a nebo si Cidonii necháme předělat. A stačí jen rozhrabat systém pro vstup, kde se vás hra zeptá, jestli chcete být na dané mapě PvP nebo PvM aktivní, neboli máte dost CB nebo yangů na vstupa, neboli jestli za kill dostanete/zaplatíte v CB nebo v yangách.

Osobně bych si pro tuhle akci představoval ještě jinou mapu - nějakou užší obdélníkovou nudli, protože velká mapa svádí k nebojování, ale k lítání (na koních).
3.) Odměna bonus do Války říší.
Spoiler:
Války říší jsou díky aktuálně nízkému počtu bojujících dost "křehké" a stačí, když přijde/nepřijde jeden TOP PvP cech nebo několik TOP PvP jednotlivců a už se to skóre točí jinak. A i když fandím válkám, kde se dá, tak zcela výjimečně bych nepřidával možnost si před Válkou díky vítězství ve Svaté vybrat bonus - aby nám to nerozhodilo ještě víc skóre v případě větší dominance jedné říše obecně v PvP.

Ale zadarmo ve svaté nikdo nebudeme. Chtělo by to systémově "zachytit" a odměnit ty, co jsou při akci na místě a zároveň stojí na nohách při skórování. A buď na úrovni jednotlivce nebo jeho cechu.

A o bonusky před Válkou nepřijdeme. Sebereme PvM hráčům privilegium mít Kerindorium jen pro sebe a uděláme si na Seřadišti vlastní = PvP Oltář, kam budeme moct dávat za CB nakoupené lístečky s přáním o požehnání od Boha Války. Civilové max. dva, Hodnosti tři, Vojevůdce čtyři a Král pět. Malé procento náhodně na ZB/MB/Kritik/Průnik/Vyhnutí/Rychlost kouzla apod., takže by to byla spíš "utrácírna" CB (...ale co jiného zatím s CB).
4.) Co to rozjet třeba takhle
Spoiler:
Do každé z říší se odstěhuje jeden z meteorů (= to proto, aby nerozehrávala jen nejsilnější říše u společného meteoru a účelem není bitka s PvM hráči při rozbíjení meteoru vsedě na koni ale boj ve svaté viz dále), v určitou dobu proběhne respawn a následné rozbití a drop Pily. Poté se Pilkař spolu s ostatními odebere do Svaté, kde se bude snažit "fiknout" jeden ze dvou nepřátelských stožárů s vlajkou na zeleném plácku. Jeho říše mu čistí cestu, léčí ho nebo brání druhým Pilkařům a říším, aby zaskórovali. Na skórování je max. 10 minut (čas kdy Pila zmizí), poté následuje hned další kolo a to samé - s tím rozdílem, že pokud např. žlutá zařízne Stožár s Vlajkou Modré, tak v druhém kole MUSÍ zařezávat Červený (aby se nám neútočilo dokola jen na nejslabší).

Hraje se na čas, body a kola = první říše, co přeřízne, dostává 2b, každá další říše 1b a říše, co nezařízne nic, tak 0b. Proběhne 6 kol po deseti minutách (17-18h), po každém kole se upravuje skóre a výsledek po šesti kolech určí vítěze.

Vítězí říše s největším skóre a odměnou je teleportování všech účastníků (aktivních) do kovářské zóny = mapa s triem Kovářů, co umí kovat o trošku líp, než ti v Rokli (...že by nastoupil na scénu můj oblíbený Magický kovář, co nic nerozbije, i když se mu to nepovede?).