Stránka 2 z 3

Re: Stakováni

Napsal: ned 23. lis 2014 13:48:37
od HonzaM
KnifeForKill píše:Jsem proti stakování úlomků a prutů. :) Moc by to ulehčilo hru a lidi by se pak nestřídali na "dropovacích místech" :-)
Ale třeba tavba by se šikla, pergameny draka / válečníka / příručky o kování. Možná i knihy misí by se hodilo stakovat. :)
ále prosimtě, dneska už je tento argument dávno passé ... ať se přijdu podívat kamkoliv tak vždycky je někde prázdno. Doby, kdy by bylo všude plno jsou ty tam ... já bych klidně 50,100,500 nechal stackovat, proč ne :)

A je zde spousta dalších věcí (které už tu byly zmíněny) které by tuto úpravu taky snesly ... za mě určitě :up:

Re: Stakováni

Napsal: ned 23. lis 2014 22:52:43
od Ignis
KnifeForKill píše:Jsem proti stakování úlomků a prutů. :) Moc by to ulehčilo hru a lidi by se pak nestřídali na "dropovacích místech" :-)
S tím nemůžu souhlasit.

Když si to tak vezmeš, tak dropovací místa máš : HG, swamp, kerindor, metinland

HG, swamp a kerindor jsou časově omezený.

HG
V hg se elementy stakují, tam není problém.

Swamp
Ve swampu se pruty stakovat nedají, což nutí hráče "vysypávat" drop. V takovém případě jsou dva scénáře:
a) Když je hráč, který používá buffa i dropera, tak to vysype jen z buffa a sbírá dále jen s ním. Droper v takovém případě pořád seká nezávisle na vysypávání buffa. Oba odejdou, až jim dojde čas.
b) Hráč, který hraje sólo (vždycky dračí šaman) seká a sbírá, dokud mi nedojde místo. V takovém případě musí k obchodnici, vysypat drop a vrátit se. Jde o časovou prodlevu, kdy je "jeho" místo nehlídané a může dojít k obsazení jiným hráčem. Pak záleží jen na slušnosti hráče, který může, ale taky nemusí věřit dotyčnému, že je tam již delší dobu.

Z hlediska druhé varianty mi přijde celkem nemilé, že je hráč nucen opustit jím obsazené místo a pak přihlížet, jak mu na místě někdo dropuje, když ten hráč máš dobu pobytu ve swampu tak jako tak časově omezenou.

Kerindor
Tady hráči chodí bud s ninjemi (pardon za případné chybné sklonování) = ninja + stuner + buff, nebo s BM = sura (případně s buffem a healerem). V dnešní době není problém dát za kerindor přes 300 úlomků, což je více, než tři postavy posbírají. To nutí hráče tahat si další postavy, na které pouze hází úlomky. Nevidím tu tedy žádné ohromující usnadnění, než jen zrušení nutnosti tahat xxx dalších postav. Argumenty typu "nikdo tě nenutí jich tahat tolik" si prosím nechte pro sebe, tak každý ví ;) K regulaci hráčů tu dochází také, protože má kerindor časové omezení a né každý má v daný čas volno.

Metinland
No a pak máme metinland, kde se sbírají hlavně mapy, pruty, žíly a runy + expáky a zlodějky. Při zaplnění pruty, či expáky a zlodějkami se hráči nemají problém portnout do města, vysypat je, drop případně naházet do skladu, či na jinou postavu a vrátit se zpět. Je spousta ostrovů a jeden ostrov je poměrně velký a vejde se tam v pořádku více droperů. Pak už je na jejich toleranci, zda se strpí, či nikoli. Navíc hráči dropující zde se spíše připravují na swamp, nebo si jen rychle dropují něco na zručnost, takže se tu moc nezdrží. Navíc má každý i jiné povinnosti a to, že stráví celý den dropováním je tedy jen ojedinělé.

Závěr
Proto si myslím, že by se stakování prutů nemělo tak odsuzovat, protože k regulaci místa dojde tak jako tak.

Re: Stakováni

Napsal: ned 23. lis 2014 23:09:28
od Krkovička
Urcite jsem pro stohovani vseho co jde a pokud vim jde udelat vsechno .Aspon nebude herni system zasekanej zbytecnejma postavama co nahrazujou sklady a konecne dalsi usnadneni pro hrace co si chteji vychutnavat hru (i prez nedostatek casu) a ne porad nesmyslne klikat jak dat sem to a ono :!: :!: :!: :up:

Re: Stakováni

Napsal: pon 24. lis 2014 14:40:39
od Repro
Proti..... ;o) Máš toho moc?? Prodej to. :-: :-:



Pro jsem jen v případě prutů. Případná alternativa by byla možnost rozkliknutí (přičtení prutu k aktuálnímu stavu yangů). :+: :+:

Re: Stakováni

Napsal: pon 01. pro 2014 22:51:17
od ondra852
Urcite bych byl pro a to hlavne z toho duvodu, ze ve hre je velke mnozstvi predmetu, ktere na nizsim lvlu nemate jak efektivne vyuzit (napriklad knihy misi expert) a pote na vyssim lvlu se vam hodi, takze je skoda je prodavat a pak znovu kupovat. Podle meho nazoru je lepsi, kdyz bude mozne mit ve skladu 5 stacku daneho predmetu, nez abych mel kvuli skladovani techto predmetu 12 postav.

Samodrejme, ze to ulehci v mnoha pripadech hru, ale take to urcite hodne hracum prida na pozitku ze hry, kdyz nebudou muset travit hodiny preskladavanim desitek inventaru veci.

Re: Stakováni

Napsal: úte 02. pro 2014 20:41:32
od StormerVirus
Pelya jen opravím, HG není omezeno časem ale počtem mobů

Re: Stakováni

Napsal: ned 04. led 2015 11:27:20
od Donald
Tohle je opravdu zajímavý návrh, nicméně byl tu již nespočetně krát dříve a pokaždé zamítnut :)

Jinak k tématu. Stakování prutů jsem si vždycky přál. Bylo to i na spoustě jiných serverech a vždy jsem to bral jako plus, že si můžu jen v klidu dropit a nemusím pořád někam běhat vysypávat drop.

Stakování perel bych taky určitě uvítal. Je to klasický předmět na vylepšování a nevidím důvod, proč by nemohl být brán podobně, jako na tom jsou runy.

Je tu spousta předmětů o kterých by se dalo uvažovat. Zmíním ty úlomky, což je mimochodem velice dobrý nápad. Já třeba nepoužívám více jak 2 účty a můj sklad i některé postavy bývají dost často plné. Přendávání úlomků je pro mě tedy značně problematické a i z tohoto důvodu jsem na Kerindor zanevřel (podobně jako na chrám útrapy do kterého se ale dnes takřka nechodí) a radši jsem hledal jiná místa.

Celkově by to podle mě chtělo promyslet řadu předmětů a zamyslet se nad jejich stakováním a co by to způsobovalo (klady, zápory, bugy). To by ovšem zabralo několik dní, pokud byste to chtěli dělat pečlivě a do toho se mi s nejistou vidinou souhlasu týmu nechce ;)

Re: Stakováni

Napsal: pon 23. bře 2015 12:22:39
od lambass147
Rozhodně bych si taky přál aby udělali podobné stakování předmětů, nebo by se mohl rozšířit inventář což je jednodušší a v dnešní době to máte už všude na 3 až 4 stránky inventáře :)

Re: Stakováni

Napsal: pon 23. bře 2015 14:25:57
od Chyu
Myslím si že při dnešním systému Kerindoru by se to mohlo zavést i u úlomků.

Re: Stakováni

Napsal: pon 23. bře 2015 15:12:22
od PospyForko
Já bych přidělal 3tí okénko v inventáři.. :-D
Takové nastackované pruty to vypadá ošklivě.. :no:
Ale jinak mi to nějak nevadí, takže tak )) :chunjo: