Stránka 2 z 2

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 12:46:20
od slusnej
Nippousek píše:Mohl bych mít v trnu +7 12 int 10 krit a kouzlo.
Přetočit?
Popř. byl by už takovej trn lepší?
Podle mě tyhle bony jsou už dost vyhovující + kdybys chtěl natočit tak max POH do toho ještě, ale další xXx toček, myslím že bys měl nechat jak máš a drtit protivníky.

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 13:15:46
od Nippousek
Kouzlo je 10,což mi nějako moc nesedí no..
Ale říkáš nechat?

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 13:30:51
od Wolfikk
10% kritik mas mozna o 1% vetsi sanci na ten kritik kouzlem , ale kdyby jsi mel rychlost 20% tak mas rychlejsi kouzla pokazde. Takze pretocit 12int a 20 rychlost je zaklad.

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 13:51:09
od tobartos
Pravda je, že dálkovým kouzlem se kritik dostaví málokdy a to i při vyšší šanci na něj (i v případě plných 10%) ... ale na druhou stranu se občas ten kritik hodí a když není buff, tak se to ocení.

Každopádně návrat je rozhodně cennější a v praxi jasně účinnější ... :up:

Kdyby padlo 12 int 20 návrat a 3% na kritik, vyjde to s tím kritikem asi tak nastejno, jako když je na 10%. Tudíž natočené by to bylo suprově. Připadá mi, že stačí prostě jen takový bonus jako je kritik do věci natočit a jeho výše nehraje v praxi velkou až žádnou roli.

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 14:16:11
od Nippousek
A kdybych měl 8 int poh síla + 20 kouzlo..
Bylo by to fajne?
Popř. pomáhá sílá BMkům?

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 15:13:57
od tobartos
Síla pomáhá leda Wpčku, BMkům vůbec.
BM je pouze magická podstata, hlavní pro ni vyhovující inteligence, nikoliv tělesná pro sílu. Navíc s ním ani nelze usekávat, že bys případně využil sílu alespoň na seky.

Re: Trn +7 vs. jaspis 20%

Napsal: sob 26. črc 2014 15:14:46
od slusnej
Nippousek píše:A kdybych měl 8 int poh síla + 20 kouzlo..
Bylo by to fajne?
Popř. pomáhá sílá BMkům?
Nevěděl jsem že máš rychlost kouzla 10%, kdybych to věděl tak bych ti napsal ať přetočíš, a s tým kritikem 10% je pravda že to není sláva, ale kdybych měl kritik 10, int 8-12 + kouzlo 20 nechal bych, jinak když se ptáš na tyhle bonusy, síla ti do kouzla nepomáhá aspoň co sem to zkoušel, maximálně při sekání, jediný použitelný by bylo poh, int, + to kouzlo by bylo též super, ale sila ti je na nic.