Stránka 2 z 2
Re: Nová mapa
Napsal: stř 01. dub 2015 15:13:26
od Sabousek
Taky jsem se náramně bavila při prvních pokusech hledaní a taktéž jsem se sekla ... Ovčem je pravda, že po několikatém pokusu se začneš orientovat a šance na zaseknutí o neviditelnou stěnu nebo bugnutí do terénu bude téměř žádná

Je to něco jako s mosty v přitažlivce, taky nejsou průchodně po celé své šířce, přesto po nějaké době jezdíš bez zadrhnutí.
Re: Nová mapa
Napsal: stř 01. dub 2015 16:15:08
od Malchus
Já neříkám, že je mapa špatná, protože jsem se jednou zasekl. Jen chápu rozčarování zakladatele, protože se mi stalo to stejné a mapa mě dneska taky dobře rozdělala, což bylo hlavně tím, že vzorek byl v sadu. No byl... on tam vlastně stále je. Dal jsem si další kolo portálové obíhačky a víc času prostě nemám a nechci nechávat postavu 2 dny v Entarianu. A to nedělám ducha, jinak bych asi šel hrát piškvorky, nebo lodě.
Re: Nová mapa
Napsal: stř 01. dub 2015 23:46:20
od Sabousek
Byla jsem na tom úplně stejně (nemluvě o tom, koho všechno jsem chtěla kam poslat) a věřím, že se ještě najde den, kdy budu mít v Entarianu den blbec

Ale jak říkám, je to o návyku.
Re: Nová mapa
Napsal: čtv 02. dub 2015 13:03:43
od Saggitarius
Nejlepší řešení by bylo přepracovat barierový systém hry, nicméně to není zase tak snadné, ale dříve nebo později se k tomuto kroku odhodláme, protože stávající systém je velmi špatný.
Nicméně jsou zde prioritní seznamy a tak jsou na řadě důležitější věci, které je potřeba naprogramovat / přeprogramovat.
Ale věřte, že o tomto problému víme a je v plánu jeho úprava.
Edit: Zodpovězeno, lock.
/Script