Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jaký je váš názor?

První návrh - Ano
111
47%
První návrh - Ne
10
4%
Druhý návrh - Ano
94
40%
Druhý návrh - Ne
21
9%
 
Celkem hlasů: 236

LittleAngelH
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: stř 18. bře 2015 17:29:49
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od LittleAngelH » čtv 28. led 2016 21:01:52

Také hlasuju pro ne...i když také stakuju porty ve velkém po 200ks tak jednou za čas na pár minut mě to nezabije.

Ohledně pojmenování myslím že většina již ví kde si co dělá a pokud to nepoznáš tak si v tom udělej systém v jakém pořadí je budeš mít v inventu.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 2:55:58

rudlaninja píše:Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci


To jsem netušil,že u teleportéra,si můžeš vybrat přesné souřadnice,kam chceš pornout.Sice jsem asi týden nebyl ve hře,ale asi jsem to tedy překoukl v patchlogu tuhle novinku. A co takle například swamp? Je možnost u teleportera portovaní po swampu?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od rudlaninja » pát 29. led 2016 8:27:25

Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Bellinna
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: pon 29. črc 2013 18:59:39
Dal poděkování: 37 poděkování
Dostal poděkování: 133 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Bellinna » pát 29. led 2016 10:22:49

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.
Dobrá .. pokud se teda chceš řídit tím, že je naprosto zbytečné podporovat lenost hráčů, vysvětli mi prosím, proč je teda tady zavedeno tohle (Odpočet času ve Swampu, dropování věcí na biologa bez ohledu na tom, jestli již nějaké kusy v inventáři má, stakování věcí ve skladu .. )
První i druhý návrh se mi líbí, takže ANO. :) :up:

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od MostEVILEK » pát 29. led 2016 11:31:22

rudlaninja píše:Mi chceš říct,že potřebuješ port na několik míst na jedné mapě?Kolik u sebe v tom případě nosíš pergů?Na každou mapu máš možnost si zvolit několik míst,samozřejmě pokud jsi líný projet od místa kam tě portne teleportér minutu na místo kam potřebuješ to je jiná,ale to už je tvůj problém že jsi líný ujet pár kroků navíc.Kvůli vlastní lenosti chtít po temu,aby dělal úpravy pergamenů portu nezlob se na mě,ale podle mě je to zbytečnost a myslím,že mají na práci důležitější věci než podporovat lenost hráčů.


X věcí tu bylo přídano,jen kvůli lenosti hráčů,a například,mapy jako červený les,bossland,metinland,kde musíš jezdit jako trouba,než někam dojedeš,se na mě nezlob zase ty,ale udělání ,,nekonečného" portu asi zase takový problém není,jistě já se v tom nevyznám,ale když vidím na jiných serverech,které mají jiné chyby,než ekura(tu jsou vyřešené jistým způsobem) tak to vážně těžké asi nebude.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Chyu » pát 29. led 2016 12:03:11

Jen abych to upevnil na pravou míru. Návrh členům týmu nevnucuje toto provedení, jen to návrh na vložení něčeho do hry.
Členi týmu si podle vlastního rozumu řeknou zdali se to do hry hodí a kdy. Vaše poznámky typu "Je to zbytečné zatížení na členy týmu." jsou úplně zcestné..

Ellanora
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: úte 08. bře 2011 10:29:45
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Ellanora » ned 12. bře 2017 12:26:02

Hezký den a příjemnou hru. K uvedenému tématu "teleportačních svitků" (a to ať již navrhované změny budou či nebudou realizovány) mám alespoň malou radu týkající se země přitažlivosti .. V uvedené lokaci jsem si pro snadnější orientaci vytvořila porty s čísly, kde poslední dvojčíslí odpovídá typu metinu na daném místě ...(např. metiny 85, tak tedy port: země přitažlivosti
?85 / ?85). Na všech ostrovech se takové místo dá najít (vyzkoušeno). Snad to pomůže alespoň v této lokaci. Ellanora

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování

Příspěvek od Script » čtv 05. črc 2018 12:11:35

Děkujeme za zajímavý návrh. Jeho první část (stohování) byla vložena do hry 14.1.2018. Současně s tím získaly pergameny návratu také grafické vyobrazení cílové lokace. Proto se domnívám, že potřeba přejmenování (druhá část návrhu) tím pominula.

Téma tímto považuji za uzavřené.

:lock:
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting