Stránka 2 z 2
Re: Pochvala
Napsal: čtv 23. črc 2015 22:53:13
od rudlaninja
Po údržbě ze změnily barvy na mapách a vystínování to před tím nebylo .A nastavení jsem neměnila.
Re: Pochvala
Napsal: pát 24. črc 2015 13:20:46
od Saggitarius
Možná se nějak poškodil konfigurační soubor a ten si pak načetl defaultní hodnotu pro stíny a to úroveň stínů 3.
Což znamená, že jsou počítány stíny pod postavami, monstry, objekty a na texturu povrchu země je použita stínovací mapa.
Do těchto "končin" nezasahujeme od vyřešení problému s drastickým snížením FPS po delším pobytu ve hře a teleportacích, jako například ve věži.
Jediná úprava, která se v ekura.exe provedla byla přidána podpora dynamické změny fontu v quest oknech pro možnost využití písma typu monospace (pevná šířka písmen), kterou jsme přidali, aby se dal lehce formátovat žebříček cechů.
viz patch log :
Statistiky cechů - vylepšeno zobrazení statistiky TOP cechů a vlastního cechu ve hře
Změny v herních datových souborech také nebudou mít vliv danou změnu, protože byla pouze přidána upravená mapa seřadiště pro války říší (zatím ji hráči však nevyužijí v plném rozsahu).
Dále pak úprava zobrazení prázdných slotů bez kamenů a vylepšené zobrazení rámečku pro kameny leštěné a získané přímo při ověření dračích věcí.
Žádná z daných úprav do oblasti zobrazení prostředí vliv mít nebude, každopádně je fajn že se byť záhadnou změnou něco pro Vás zaplo a že se tato změna libí.
Rozdíl výkonu hry při vyplých a plně zaplých stínech je velmi malá, neboť o tuto část se stará grafická karta. A výpočty stínů ji většinou nebrzdí. Hra více zatěžuje procesor.
Například mou archaickou grafickou kartu Ati HD 4850 vytíží hra na 30% v klidovém - 60% v zatížení.
Re: Pochvala
Napsal: pát 24. črc 2015 13:24:49
od rudlaninja
Děkuji za vysvětlení
