Offline stánky
- Ewelyn
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: pon 09. dub 2012 14:55:11
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Usnadnění obchodu - nový NPC
Vážená komunito,
Dovoluji si Vám navrhnout ulehčení hry v podobě nového NPC. Můj návrh spočívá v usnadnění obchodu mezi hráči. Navrhuji NPC, které bude na všech dostupných kanálech od CH1 – CH4. Tento NPC bude v každé říši stejně jako např. (kovář, skladník atd..).
NPC se bude zobrazovat pouze v primárních městech tudíž ( Jinno, Shinsoo, Chunjo ).
Cílem mého návrhu jak již bylo zmíněno výše je zdokonalení obchodu na tomto serveru a předejiti popřípadných tzv. lagů z obchodní mapy. Upozorňuji, že tento systém již využívá jiný server a tam to funguje výborně.
Př. návrhu:
Hráč vlastní několik předmětů, které chce prodat za určitou částku. Tento předmět pouze přetáhne na dané nové NPC. Na úkor tohoto úkonu se mu zobrazí tabulka, ve které nastaví hodnotu/ částku, kterou za požadovanou věc chce získat. Nastaví částku a pouze potvrdí tlačítkem „OK“ a daná věc se automaticky zařadí do systému „ obchodní mapy“.
Hráč může sledovat stav svého obchodování, když na NPC klikne.
Více vysvětlení u popisku obrázku návrhu.
1. Zde sledujete váš zůstatek nebo peníze, které jste získaly prodejem předmětu.
2. Nás prozatím zajímat nebude.
3. Po vyhledání v „8“ se vám zobrazí nabídka veškerých předmětů, které budou mít začáteční písmeno stejné, dokud nedopíšete slovo celé. Po té na vyhledávaný předmět statí kliknout a přesune vás to do nabídky.
4. Bod číslo 4 znamená „ refresh" aktuálních nabídek.
5. Bod číslo 5 nám umožní sledovat vlastní prodej.
6. Z tohoto bodu si zapamatujeme hned několik věcí. Zobrazí jméno předmětu + obrázek, počet kusů, cena a nakonec kdo prodává.
7. Tento bod nám umožní koupit danou částku.
8. Zde napíšete název předmětu.
To je tak z mé strany vše. Jen upozorňuji, že by k zlepšení trhu ve hře. Bylo by to rozhodně přehlednější a pohodlnější než trávit dobu na tržnici.
Budu ráda za názory, kritiku – děkuji!
Edit: Sloučeno s podobným tématem/Luna
Dovoluji si Vám navrhnout ulehčení hry v podobě nového NPC. Můj návrh spočívá v usnadnění obchodu mezi hráči. Navrhuji NPC, které bude na všech dostupných kanálech od CH1 – CH4. Tento NPC bude v každé říši stejně jako např. (kovář, skladník atd..).
NPC se bude zobrazovat pouze v primárních městech tudíž ( Jinno, Shinsoo, Chunjo ).
Cílem mého návrhu jak již bylo zmíněno výše je zdokonalení obchodu na tomto serveru a předejiti popřípadných tzv. lagů z obchodní mapy. Upozorňuji, že tento systém již využívá jiný server a tam to funguje výborně.
Př. návrhu:
Hráč vlastní několik předmětů, které chce prodat za určitou částku. Tento předmět pouze přetáhne na dané nové NPC. Na úkor tohoto úkonu se mu zobrazí tabulka, ve které nastaví hodnotu/ částku, kterou za požadovanou věc chce získat. Nastaví částku a pouze potvrdí tlačítkem „OK“ a daná věc se automaticky zařadí do systému „ obchodní mapy“.
Hráč může sledovat stav svého obchodování, když na NPC klikne.
Více vysvětlení u popisku obrázku návrhu.
1. Zde sledujete váš zůstatek nebo peníze, které jste získaly prodejem předmětu.
2. Nás prozatím zajímat nebude.
3. Po vyhledání v „8“ se vám zobrazí nabídka veškerých předmětů, které budou mít začáteční písmeno stejné, dokud nedopíšete slovo celé. Po té na vyhledávaný předmět statí kliknout a přesune vás to do nabídky.
4. Bod číslo 4 znamená „ refresh" aktuálních nabídek.
5. Bod číslo 5 nám umožní sledovat vlastní prodej.
6. Z tohoto bodu si zapamatujeme hned několik věcí. Zobrazí jméno předmětu + obrázek, počet kusů, cena a nakonec kdo prodává.
7. Tento bod nám umožní koupit danou částku.
8. Zde napíšete název předmětu.
To je tak z mé strany vše. Jen upozorňuji, že by k zlepšení trhu ve hře. Bylo by to rozhodně přehlednější a pohodlnější než trávit dobu na tržnici.
Budu ráda za názory, kritiku – děkuji!
Edit: Sloučeno s podobným tématem/Luna
Postavy:
Appofis Dragon shaman Lv 145
Říše - Jinno
Cech - Sabotage
Odděleně pochodovat, společně udeřit.
Appofis Dragon shaman Lv 145
Říše - Jinno
Cech - Sabotage
Odděleně pochodovat, společně udeřit.
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
@Appofis: Pokud jsem to dobře pochopil, tak by bylo možno si předměty seřadit podle ceny. To by podle mého mělo velmi špatný dopad na ekonomiku (ten to dá za 10, tenhle za 7 a tamten za 4). Tržnice by ztratila své kouzlo. Zatím se mi více líbí návrh od Lucy.
- GiVeMeLoVe
- Lv.16
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 43 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Já sem PRO
. Souhlasit nebudou lidi překupnící co mají ve stankách věcí 2x dražší, a kteří kupují "pod cenou". Upřímně z takových lidí mi je stále více a více na nic. Tržnice ztratí své kouzlo ? Promiň ale aby tady hráli hráči, kteří nemají pvmko a jsou zde jen pro to aby vykupovali levné věci a dávali je draho i když je nepotřebují a těm co o věci mají zájem tak stěžují hru. Pokud tímhle zabrníme tomu aby takhle hráli někteří hráči tak ano, klidně ať ztratí své kouzlo. Denně vidívám lidi co píší "vykupuji pod cenou" a je mi z nich jenom zle. Takhle by museli začít hrát i v PVM podobě a ne jen v té PvP. Bohužel 1/2 hráčů už se živí jen překupem takže ti to nejspíš neprojde, ale za mě máš palec hore
Teď už je jen otázka jestli má cenu dělat něco pro hráče co jen překupují a nebo pro ty co hru hrají na 100% ne jen na 20% v tržnici a u skladu 



- Euphoria
- Lv.14
- Příspěvky: 108
- Registrován: stř 26. říj 2011 14:12:59
- Bydliště: Zahrádka
- Dal poděkování: 44 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Za oba návrhy dávám NE,
tržnice by byla zahlcena nesmyslnými offline stánkaři ještě více než doposud a co se týče druhého návrhu, souhlasím s hráčem Chyumgo, jedná se o obrovské zlehčení hry, každý chce nějakým způsobem vydělávat a tento návrh by tím pádem narušil tržní systém hry.
@GiVeMeLoVe Na překupování věcí nevidím nic špatného, někteří jsou prostě dobří kšeftaři a když ví, kolik ta věc má cenu a někdo jí prodává levně, tak proč ji nekoupit a neprodat o dvojnásobek dráž?
Kdo hledá ten najde.....

@GiVeMeLoVe Na překupování věcí nevidím nic špatného, někteří jsou prostě dobří kšeftaři a když ví, kolik ta věc má cenu a někdo jí prodává levně, tak proč ji nekoupit a neprodat o dvojnásobek dráž?
Kdo hledá ten najde.....
Naposledy upravil(a) Euphoria dne čtv 03. zář 2015 18:32:35, celkem upraveno 1 x.
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Je to jistá forna výdělku, stejně jako točení bonusů, talíků apod. Je akorát tvůj problém, že se po Tržnici neprojdeš aby jsi koupil ty věci za normální cenu.
..a nebo si můžeš udělat PvM a dropnout si je sám ne?
..a nebo si můžeš udělat PvM a dropnout si je sám ne?

-
- Lv.4
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 03. črc 2015 16:43:41
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Euphoria píše:Za oba návrhy dávám NE,tržnice by byla zahlcena nesmyslnými offline stánkaři ještě více než doposud a co se týče druhého návrhu, souhlasím s hráčem Chyungmo, jedná se o obrovské zlehčení hry, každý chce nějakým způsobem vydělávat a tento návrh by tím pádem narušil tržní systém hry.
@GiVeMeLoVe Na překupování věcí nevidím nic špatného, někteří jsou prostě dobří kšeftaři a když ví, kolik ta věc má cenu a někdo jí prodává levně, tak proč ji nekoupit a neprodat o dvojnásobek dráž?
Kdo hledá ten najde.....

Další věc, kterou jste tu zmínili je předražování věcí. Není lepší pro hráče, který chce prodat 4 stánky předražených věcí, prodat je u brokera, kde nemusí mít zaplé 4 postavy 2 měsíce v kuse, jen aby mohl prodávat, ale věnovat se třeba hraní ?

-
- Lv.15
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned 20. kvě 2012 13:52:08
- Dal poděkování: 192 poděkování
- Dostal poděkování: 37 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Nechápu, proč by věci nemohly být seřazené podle ceny, na Black marketu to přece funguje už dost dlouho.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
OFFLINE systém stánků by mi nevadil, pokud by byl vázán na PCID a měl by omezení jednoho max dvou stánků na určitou dobu.
Systém který navrhuje Ewelyn je mi znám z jiné hry. Tam je dokonce rozšířen o možnost aukce předmětu. Dlužno ovšem podotknout, že v té hře můžete mít online maximálně jednu postavu. Tento systém má tedy svůj smysl. Osobně mi procházení tržnice a pokukování po stáncích vůbec nevadí. Již mnohokrát jsem při hledání určité věci ke koupi narazil na jinou, která se mi hodila daleko víc. Nehledě na to, že systém klasické tržnice mi přijde do hry z prostředí "středověku" daleko vhodnější.
Berte to pouze jako subjektivní názor jednotlivce. Nikoliv jako vyjádření teamu.
Systém který navrhuje Ewelyn je mi znám z jiné hry. Tam je dokonce rozšířen o možnost aukce předmětu. Dlužno ovšem podotknout, že v té hře můžete mít online maximálně jednu postavu. Tento systém má tedy svůj smysl. Osobně mi procházení tržnice a pokukování po stáncích vůbec nevadí. Již mnohokrát jsem při hledání určité věci ke koupi narazil na jinou, která se mi hodila daleko víc. Nehledě na to, že systém klasické tržnice mi přijde do hry z prostředí "středověku" daleko vhodnější.
Berte to pouze jako subjektivní názor jednotlivce. Nikoliv jako vyjádření teamu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
Jak jsem již jednou někde psal, právě to pobíhání po tržnici, pokukování co je k prodeji, to mě na ní baví. Jak píše Mithra, kolikrát koupím věci, které původně ani nechci, ale upoutají mou pozornost ve stánku a koupím. Další věcí, kterou tržnice umožňuje jsou různé ceny identických věcí. Někdo narazí na první chtěnou věc a koupí, aniž by procházel další stánky a hledal věc levnější. Díky tržnici je několik skupin prodejců, někteří třeba jako já, prodávají své věci trochu pod cenou, ale zas obrátkou zboží se jim to vyplatí, pak je tu další skupina, která zas má stánek celý týden za dražší peníze a spoléhá na to, že až se vykoupí levné, přijde řada i na ně, nebo čekají na zákazníka, který na cenu nehledí a narazil zrovna na jeho zboží, tito by byli tímto prodejem hodně omezeni. Osobně třeba na HM a BM téměř vůbec nechodím, protože to pro mě prostě nemá tu správnou atmosféru. Vždy radši nakupuji v kamenném krámě než na internetu. Nevadily by mi off stánky, tím by se nic nezměnilo, stejně nikdy na stánkaře nepíši, protože to ani já sám nemám rád, když mi někdo píše na mého a já to zjistím po 4 hodinách, ale nakupovat a prodávat věci u NPC a listovat v nějakých seznamech, to by mě nebavilo.
Berte to jen jako názor jednotlivce.
Pěkný den Cepino
Berte to jen jako názor jednotlivce.
Pěkný den Cepino
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Luca90
- Lv. 12
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv 10. říj 2013 18:55:16
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 173 poděkování
- Dostal poděkování: 479 poděkování
Re: Tržnice a její rozšíření
A dokážeš si představit, že na tržnici je např. 5 shopů s expákama tj. 45 políček x 5 = 225 a než se nima proklikáš tak ztratíš chuť vůbec něco koupit?baaja píše:Nechápu, proč by věci nemohly být seřazené podle ceny, na Black marketu to přece funguje už dost dlouho.
K tomuto příspěvku jsem dodala, že když se stánek prodá, tak se automaticky vypne, přičemž by to tedy nebylo přeplněno stánkařema, tak jak tady píšeš.tržnice by byla zahlcena nesmyslnými offline stánkaři ještě více než doposud

-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Grout « ned 7:41 am »


@
Grout « sob 11:22 pm »


@
anyone « sob 9:41 pm »


@
anyone « sob 9:41 pm »


@
Grout « sob 8:50 pm »


@
TomasFoxx « sob 6:48 pm »


@
cervik1234 « sob 12:08 pm »


@
Mionix « pát 9:17 am »


@
asdis « pát 7:43 am »


@
Mionix « pát 7:36 am »


@
asdis « pát 7:08 am »


@
Dsurman « pát 12:32 am »


@
RoxBorn « čtv 7:51 pm »


@
Tomori « čtv 2:54 pm »


@
Hakan « čtv 2:49 pm »


@
Tomori « čtv 2:48 pm »


@
Hakan « čtv 2:40 pm »


@
ChunjoKing « čtv 11:31 am »


@
ChunjoKing « pon 12:02 am »


@
Hakan « ned 6:04 pm »


@
Suko201 « ned 6:02 pm »


@
Suko201 « ned 6:01 pm »


@
Mionix « ned 6:00 pm »


@
Suko201 « ned 5:57 pm »


@
Mionix « ned 5:56 pm »


@
Vydesenej « ned 5:51 pm »


@
Mionix « ned 5:48 pm »


@
Vydesenej « ned 5:42 pm »


@
Mionix « ned 5:38 pm »


@
cleo « ned 5:26 pm »


@
Mionix « ned 4:52 pm »


@
Vydesenej « ned 4:41 pm »


@
Suko201 « ned 2:40 pm »


@
Mionix « sob 6:57 pm »


@
ChunjoKing « sob 6:48 pm »


@
Suko201 « sob 10:37 am »


@
Tomino26 « pát 8:55 pm »


@
noxforko « pát 8:29 pm »


@
cleo « čtv 8:30 pm »


@
Suko201 « čtv 7:30 pm »


@
TOXIX « čtv 3:18 pm »


@
Mionix « čtv 2:28 pm »


@
Suko201 « čtv 2:25 pm »


@
Vydesenej « čtv 2:22 pm »


@
Mionix « čtv 1:53 pm »


@
VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »


@
VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »


@
NOACH « čtv 1:03 pm »


@
Mionix « čtv 12:47 pm »


@
Tomori « čtv 12:36 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:33 pm »


@
Marph « čtv 12:27 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »


@
Vydesenej « čtv 12:10 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 11:58 am »


@
YanLuo « čtv 11:02 am »


@
Symbio « úte 5:58 am »


@
angrylunaxx « sob 11:00 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »


@
Mionix « čtv 5:47 pm »