Stránka 2 z 2

Re: Cidonie

Napsal: čtv 17. zář 2015 23:06:42
od HonzaM
... na druhou stranu nic "ti" nebrání jít do té cidonie taky a získat body třeba na těch slabších "vojevůdcích" ;)

každopádně rozdělení bodů na body z války a ze svaté by mohlo trošku rozšířit možnosti odměňování za službu vlasti ;) trochu off topic :think: :oops:


a k tématu asi nemám co dodat snad jenom to, že bych rozhodně nepočítal s realizací návrhu

EDIT: Ani mi to nepřijde off topic. Jen se dopracováváte k jinému návrhu, který by možná mnohým lidem sedl víc. Mám za to, že by nebylo k zahození, kdyby ten návrh někdo zpracoval (buď zde přidat další návrh a anketu a nebo založit úplně nové téma s anketou) a zkusili jste se zamyslet nad tím, jak rozlišit účel bodů za svatou a bodů za Cidonii apod.
Alea

Re: Cidonie

Napsal: pát 18. zář 2015 9:05:03
od Janko.Tlcik
[quote="rudlaninja"měly by se oddělit body z cido od bodů z válek.Jak k tomu přijdou Ti co mlátí body ve válce,když je pak přetrumfne cbčkama někdo kdo si je vymlátil na droperech.[/quote]

quote="Hakan"]Kdyby se aspoň zavedlo, něco, na redukci vstupu do svaté. Viz nějaké bránění něčeho, co by po zničení znemožnilo vstup do cido na určitý čas.
[/quote]


ahoj. zasa si trochu zamudrujem:
som proti tomu aby sa body za zabitie v svatej (cidonii) oddeľovali od bodov z vojny. pripadá mi to ako menenie pravidiel uprostred zápasu, máte možnosť takisto sa dať do pvp a prebehnúť tú mapu a nabrať body na nepriateľoch ako to oni robia vám. myslím že z legiend pvp to tak robila väčšina, nahnali si body na hráčoch čo chceli dropovať z ohňov alebo prebehnúť do kerindoru. ale ak chcete exkluzivitu (kľudné dropenie bez zabíjania) tak potom :

1, cido nejaký čas po vojne rezervovať pre ríšu čo vyhrala vojnu. 1-2 hodiny, dlhšie by to nebolo dobré. predsa len je to mapa kde by sa hráči majú mať možnosť zabíjať medzi sebou za body aj mimo vojny. odporúčal by som 2 hodiny, pri tejto možnosti je to odmena za vyhratie vojny (PVP).

2, viazať vstup na náročnú PVM akciu. to by vyhovovalo aj tým čo vo vojne sú len do počtu. mňa napadá rokle, je to pekná mapa a chodí sa pomerne málo. vstup viazať na záverečného bossa. tam by som dal 1 hodinu od jeho zabitia (je to PVM , nie PVP). obmedzil by som to na 1 x denne pre ríšu aby sa obmedzila možnosť že niekto prebehne mapu, na konci zakempí a bude len zabíjať bossa ( neviem či je to teraz možné, kedysi to tuším niektorí robili).

v oboch prípadoch by to bol systém starého kerindoru. v čase keď bude mať povolený vstup len jedna ríša ostatným vstup nepovolí a ak sa prihlási niekto kto už v mape bol tak ho kopne do mesta.

k možným výhradám:
Spoiler:
keďže vo vojne posledné časy vyhráva modrá ríša častejšie ako ostatní (13 výhier modrej, 7 žltej, 5 červenej) tak by možnosť 1, uprednostňovala modrých. ale bolo by to viazané na pvp a mohlo by to motivovať ostatných k väčšej snahe vyhrať vojnu.

k možnosti 2, : viem že rokle je mapa tak na 6 hodín ale umožní vám to nerušené dropenie v pvp mape, a bola by to možnosť, nie povinnosť, či by ste ju využili alebo nie by bolo na vás. viazať to na zabitie sedem psíkov v prvom meste alebo niečoho podobne "zložitého" mi príde smiešne.

dopredu upozorňujem na možnosť že sa k tým čo sa o vstup zaslúžia pripoja aj bežní droperi z vašej ríše a budú sa priživovať na vašom sekaní, ľudia čo sa pri súčasnom stave do mapy neodvážia a vy ich tam budete musieť strpieť, boli by zbytočné hádky a urážky v rámci ríše.

Re: Cidonie

Napsal: pát 18. zář 2015 10:05:49
od Cepino
Můj vlastní názor, tak mě za to neukamenujte.

Je pravdou, že Cidonie je takový trošku spletenec PvP a PvM. Rozhodně bych nepřidával další kanály, to by tu mohly být požadavky na přidání kanálů na všechny ostatní jednokanálové mapy, jen kvůli lenosti a většímu výdělku pro hráče. Myslím si, že ti co chtějí a snaží se, ti si nadropují map z bosiků dostatečně. Zazněl tu názor, že je nefér, že se CB z válek a z Cido sčítají. Komu kdo brání tam ty dropery jít lovit? Nějaká tabulka statistik za týden je pro mě jen takovou třešničkou na dortu. Do válek chodím kvůli zábavě a kvůli tomu, že pak mám ze sebe dobrý pocit, že jsem nějaké ty CB udělal a ne kvůli tomu, jestli jsem někde v tabulce první nebo desátý. Kdo si to za půl roku bude pamatovat? Neřekl bych, kdyby za týdenní pořadí byly nějaké odměny, ale jelikož za to není vůbec nic, tak bych to ponechal tak jak to je. Jen ať tam PvPčkaři loví dropery, povede to k větší řevnivosti a k ostření mečů, snad to i pomůže k tomu, že třeba si více lidí udělá PvP a začnou chodit pravidelně do válek. Je zajímavé, že zde na foru čtu, že pro někoho není problém nadropovat za pár hodin 40 map, nebo naexpit za pár hodin několik levelů, ale pro někoho je to problém velký. Tak asi děláte něco špatně, když někdo to dokáže a nefrflá a někdo si na to musí stěžovat. Již několikrát jsem zde psal, já beru Cidonii jako odměnu PvPčkařům, za jejich nemalé úsilí a spotřebovaných yangů na své postavy a výbavy, to že si PvMkaři myslí, že si za pár vyžraných CB ve válce z Cidonie udělají dropovací zlatý důl, to je myslím si jejich omyl. Na závěr, má někdo pocit, že je v oběhu málo map? Vždyť se dnes dají sehnat i za 60kk, což je úplná drobnost.

Pěkný den
Cepino

Re: Cidonie

Napsal: ned 20. zář 2015 18:21:54
od JuanCarlos
Já bych měl taky návrh jak vyřešit Cidonii.

Líbí se mi co psal Cepino o tom, že Cidonie má být odměnou pro pvp hráče. Uznávám argumenty rudlyninji a choseho04, že je možné, že si tam někdo chodí honit ego, případně dodělávat lepší hodnost.

Já tedy navrhuji toto:

Zrušme jakýkoliv zisk či ztrátu CB v Cidonii, způsobené zabitím postavy jiné říše. Zachovejme vstup do mapy pouze v případě, že postava má CB.
A teď to hlavní. Za pobyt v Cidonii bude postava platit Císařskými body k využití a to za každou minutu aktivního pobytu v Cidonii se postavě odeberou 2 CB z těch co má k využití. Tím se jí nesníží dosažený stav z válek a neovlivní to její pozici v žebříčku hodností na další týden. Aktivním pobytem mám na mysli přihlášenou postavu (i kdyby třeba jen stála na respawnu). Z pobytu v cidonii se tak stane vlastně jakási další z odměn který jinak nabízí Strážce města. Nekoupíte si zmrzlinu ale zajdete si do Cidonie zabít bosse.
Tímto se dosáhne toho, že Cidonie bude skutečně za odměnu pro PVP postavy - tedy ty co se aktivně účastní válek říší). Rovněž se tím odbourá ono "honění si ega" případně hodností.
Špatný na tom je to, že tím pro pvp bitky za odměnu zbydou fakt jen války říší. ale třeba s tím team něco udělá a dá nám k dispozici v budoucnu nějakou "férovější" pvp mapu.

Re: Cidonie

Napsal: ned 20. zář 2015 18:56:41
od RaduZz
JuanCarlos píše:Já bych měl taky návrh jak vyřešit Cidonii.

Líbí se mi co psal Cepino o tom, že Cidonie má být odměnou pro pvp hráče. Uznávám argumenty rudlyninji a choseho04, že je možné, že si tam někdo chodí honit ego, případně dodělávat lepší hodnost.

Já tedy navrhuji toto:

Zrušme jakýkoliv zisk či ztrátu CB v Cidonii, způsobené zabitím postavy jiné říše. Zachovejme vstup do mapy pouze v případě, že postava má CB.
A teď to hlavní. Za pobyt v Cidonii bude postava platit Císařskými body k využití a to za každou minutu aktivního pobytu v Cidonii se postavě odeberou 2 CB z těch co má k využití. Tím se jí nesníží dosažený stav z válek a neovlivní to její pozici v žebříčku hodností na další týden. Aktivním pobytem mám na mysli přihlášenou postavu (i kdyby třeba jen stála na respawnu). Z pobytu v cidonii se tak stane vlastně jakási další z odměn který jinak nabízí Strážce města. Nekoupíte si zmrzlinu ale zajdete si do Cidonie zabít bosse.
Tímto se dosáhne toho, že Cidonie bude skutečně za odměnu pro PVP postavy - tedy ty co se aktivně účastní válek říší). Rovněž se tím odbourá ono "honění si ega" případně hodností.
Špatný na tom je to, že tím pro pvp bitky za odměnu zbydou fakt jen války říší. ale třeba s tím team něco udělá a dá nám k dispozici v budoucnu nějakou "férovější" pvp mapu.


chci jenom napsat ten dotaz co jsem napsal já byla blbost udělat 4 CH atd..... ale myslím si že udělat tu cido nějak jinak by nebylo na škodu, ale co tu píšeš ty tak to bych neuznal, protože člověk co má jen pvm a je rád že dal aspoň těch 10CB a jde si vydělávat do cido, a jak říkáš že každou minutu by bylo 2CB tak abych tam byl 5 minut to neudělám nic takže za mě určitě ne. Spíš bych udělal to, že by se cido udělalo když už tak na čas, že po vstupu do cido máš čas 2 hodiny čas na to aby jsi tam udělal co potřebuješ a po 2 hodinách by tě to vykoplo ven a musel by jsi třeba další dvě hodiny čekat než by tě to zase pustilo. Pak by to cido nebylo furt tak zaliskaný jak je to dotěď. Pokud by tahle myšlenka šla nějak udělat.

Re: Cidonie

Napsal: ned 20. zář 2015 19:39:47
od Junkie
JuanCarlos píše:Já bych měl taky návrh jak vyřešit Cidonii.

Líbí se mi co psal Cepino o tom, že Cidonie má být odměnou pro pvp hráče. Uznávám argumenty rudlyninji a choseho04, že je možné, že si tam někdo chodí honit ego, případně dodělávat lepší hodnost.

Já tedy navrhuji toto:

Zrušme jakýkoliv zisk či ztrátu CB v Cidonii, způsobené zabitím postavy jiné říše. Zachovejme vstup do mapy pouze v případě, že postava má CB.
A teď to hlavní. Za pobyt v Cidonii bude postava platit Císařskými body k využití a to za každou minutu aktivního pobytu v Cidonii se postavě odeberou 2 CB z těch co má k využití. Tím se jí nesníží dosažený stav z válek a neovlivní to její pozici v žebříčku hodností na další týden. Aktivním pobytem mám na mysli přihlášenou postavu (i kdyby třeba jen stála na respawnu). Z pobytu v cidonii se tak stane vlastně jakási další z odměn který jinak nabízí Strážce města. Nekoupíte si zmrzlinu ale zajdete si do Cidonie zabít bosse.
Tímto se dosáhne toho, že Cidonie bude skutečně za odměnu pro PVP postavy - tedy ty co se aktivně účastní válek říší). Rovněž se tím odbourá ono "honění si ega" případně hodností.
Špatný na tom je to, že tím pro pvp bitky za odměnu zbydou fakt jen války říší. ale třeba s tím team něco udělá a dá nám k dispozici v budoucnu nějakou "férovější" pvp mapu.
Podle mě to co jsi řekl je absolutní nesmysl z důvodu hráči si kupují zmrzliny esence a podobné věci což nestojí zrovna málo CB.
Za druhé já do války nechodím aktivně s bufkou a stát venku před velitelem a lézt pokaždý ven když se člověk chce nabufovat je dosti otravné.
Za třetí hráč který je na level příklad 96 a získá ve válce 10 CB a chce si tam vyexpit level 120 bude tedy expit jen 10 minut za jeho snahu ? Trošku nefér vůči malým levelům kteří se potřebují dostat výše a laguje se jim swamp )
Tudiž s projevením návrhu o předělání tohoto systému nesouhlasím.