Stránka 2 z 2

Re: Skupinové šperky

Napsal: ned 21. srp 2016 13:12:58
od Spartaa16
rudlaninja: "Se správnou výbavou se tam dá vydělat jen v yangách za hodinu1,2kkk průměrně +drop"
1,2kkk+ drop je málo za hodinu?

Vím, že je to v Enta těžký, sám ho nechodím, ale 1,2kkk+drop za hodinu a chtěli byste další ulehčení v podobně skupinových šperků, nehledě na to, že by to hrálo do karet jen pár lidem, protože zase sem si nevšiml, že by bylo v Enta narváno od rána do večera jako další mapy.

A další věc, když už byste je chtěli zavést, tak drop pouze pro Entarian? To je vtip, co si usmyslíte dál?

Další věc jak psal Zachary, jak zabránit tomu, aby to nezneužíval 1 hráč se 7dmi nalogovanými účty? :)

Radši bych zkusil navrhnout např: zvýšení dropu pro malé levely, kteří na pádech nevydělají ani za hodinu 100kk, než navrhnout usnadnění pro někoho, kdo vydělá za hodinu i 2kkk z Enta... :) , trochu zamyšlení by neuškodilo :think:

Re: Skupinové šperky

Napsal: ned 21. srp 2016 17:01:47
od Mithra
Popravdě se mi to moc nezamlouvá.
Argumenty typu, "zas je to jen pro pár hráčů" "je to jen pro velký levely" neberu. Entarián je mapa, která je přístupná (za splnění určitých nepříliš složitých podmínek = level + pár snadno dostupných předmětů) pro všechny hráče a postavy. tedy není mapou jen pro někoho. I ten kdo začal hrát včera tedy má šanci se do té mapy dříve nebo později podívat.
Příklady zneužití jsou samozřejmě na místě.
Co se mi ale nelíbí je to, že jde opět o nějaký šperk, který si jen postava nasadí.

Osobně bych šel spíš jinou cestou. Např. sytém krátkodobých zvýhodnění který funguje v Kerindoru, by mohla být jedna z nich. Splň na mapě nějaký úkol (třeba formou denního úkolu) a dostaneš nějaké zvýhodnění na omezenou dobu, které bude platit pro postavu pouze do chvíle, dokud neopustí mapu, případně neskončí časový limit. Těch úkolů může být na výběr samozřejmě víc, s tím, že jejich počet bude omezený na den, případně od údržby do údržby. Takové úkoly by pak byly plnitelné i ve skupině. To že takový systém by pak šel aplikovat i na jiné mapy než jen Entarián je samozřejmostí. Ale to už jsme mimo rámec návrhu. Takže to dál rozepisovat nebudu. Ale třeba to bude pro někoho inspirace.
Tento odstavec se týká tohoto vlákna pouze velmi okrajově . Prosím nereagujte zde na něj. Chcete-li se vyjádřit, vyjadřujte se k původnímu návrhu. Díky Mithra

Re: Skupinové šperky

Napsal: ned 21. srp 2016 20:13:48
od rudlaninja
Spartaa16 píše:
rudlaninja: "Se správnou výbavou se tam dá vydělat jen v yangách za hodinu1,2kkk průměrně +drop"
1,2kkk+ drop je málo za hodinu?

Vím, že je to v Enta těžký, sám ho nechodím, ale 1,2kkk+drop za hodinu a chtěli byste další ulehčení v podobně skupinových šperků, nehledě na to, že by to hrálo do karet jen pár lidem, protože zase sem si nevšiml, že by bylo v Enta narváno od rána do večera jako další mapy.

A další věc, když už byste je chtěli zavést, tak drop pouze pro Entarian? To je vtip, co si usmyslíte dál?

Další věc jak psal Zachary, jak zabránit tomu, aby to nezneužíval 1 hráč se 7dmi nalogovanými účty? :)

Radši bych zkusil navrhnout např: zvýšení dropu pro malé levely, kteří na pádech nevydělají ani za hodinu 100kk, než navrhnout usnadnění pro někoho, kdo vydělá za hodinu i 2kkk z Enta... :) , trochu zamyšlení by neuškodilo :think:
Je vidět,že si pořádnou výbavu do Entarianu nedělal průměrná vyjde levně,ale udělat luxusní už stojí dost kkk Entarian není swamp kde ti stačí 100% a jaké výhody pro lidi co tam chodí?Šperky by byly neprodejné tak by je využívaly jen ti co si je vymlátí.Ve hře je možno dropnout vše kromě manželských šperků a ty jsou tak předražené,že je stejně nikdo nekupuje.Tak proč by neměla být jejich alternativa která by šla dropnout.

Re: Skupinové šperky

Napsal: stř 24. srp 2016 9:13:32
od Janko.Tlcik
Mithra píše: ........

Osobně bych šel spíš jinou cestou. Např. sytém krátkodobých zvýhodnění který funguje v Kerindoru, by mohla být jedna z nich. Splň na mapě nějaký úkol (třeba formou denního úkolu) a dostaneš nějaké zvýhodnění na omezenou dobu, které bude platit pro postavu pouze do chvíle, dokud neopustí mapu, případně neskončí časový limit. Těch úkolů může být na výběr samozřejmě víc, s tím, že jejich počet bude omezený na den, případně od údržby do údržby. Takové úkoly by pak byly plnitelné i ve skupině. To že takový systém by pak šel aplikovat i na jiné mapy než jen Entarián je samozřejmostí. Ale to už jsme mimo rámec návrhu. Takže to dál rozepisovat nebudu. Ale třeba to bude pro někoho inspirace.
Tento odstavec se týká tohoto vlákna pouze velmi okrajově . Prosím nereagujte zde na něj. Chcete-li se vyjádřit, vyjadřujte se k původnímu návrhu. Díky Mithra
zdravím,

zasa mám prebytok voľného času, tak mudrujem:

zisk bonusu presunutím predmetu na príslušnú svätyňu (ohňa, vody, vetru, zeme). typ bonusu rovnaký ako zo svätyne, trvanie bonusu hodina alebo do opustenia entarianu. veľkosť bonusu 1% za predmet. či by bolo maximum obmedzené určitým % alebo neobmedzené nechávam na zvážení.

predmety použiteľné na zisk bonusu: helmy, štíty, topánky z entarianu či už v základe alebo s talizmanmi (nepodarky, 1-2 talizmany čo inak skončia u obchodnice), veci na vylepšovanie z entarianu (strieborné píšťaly a podobne)

prípadne zvážiť možnosť použitia iných predmetov na zisk bonusu: veci na vylepšovanie entarianskej výbavy z iných máp (rudý vous, kus rohoviny, chrániče ramen...), prebytočné/nesprávne karmy, prebytky vecí z úloh pre uriela.

dodatočná podmienka: absolvovaná týždenná úloha na démona alebo spravený max. počet úloh na démona (ktosi písal vraj max je 32).



príjemný deň