Jako několikanásobná královna se nemohu nevyjádřit. Pro začátek odpovím na prvotní příspěvek od Cepina:
1 - Král nezískává žold. Svým způsobem hodnost krále je jako výhra v loterii. Ke konci týdne nikdo netuší, kdo bude králem příští týden, pouze tipuje. Ten kdo se účastní pravidelně válek má evidentně větší šanci na výhru než ten, kdo se jich neúčastní. Tak jako ten, kdo vsadí jeden sloupeček Sportky má menší šanci na bezva výhru než ten s plným losem. Výhry v loterii bývají přemrštěné, s tím je i srovnatelný zisk z dané hodnosti. To že je někdo ekonomické mysli a dokáže z toho vyždímat co nejvíce a poprat se s vlastním svědomím, je každého věc. Neschvaluji to, ale zároveň takovou vlastnost obdivuji, že je toho někdo schopen. (Když už jsem srovnávala tu loterii, proč nikomu nehla žlučí letošní výhra v loterii nebo proč tohle vadí člověku, který podporuje překupníky na tržnici???)
Navíc král spawnem příšer obětuje svůj čas a čas jsou peníze.
2 - Jsem pro zvýšení žoldu i na úkor pokladny, jelikož současný žold nepokryje ani náklady na investované eliky a kosti apod...Dále viz bod 1.
3 - Také mě to zajímá, na druhou stranu nechci se ochudit o jedno z mála překvapení, co tu pravidelně máme.
4 - Zhodnocení dřívějšího kralování a přínos pro říši a následné ovlivnění touto činností další kralování schvaluji. Ovšem nějaké kloudné nápady, jak to zařídit a soudit mě momentálně nenapadají. Rozhodně bych to ale nenechala na rozhodování neobjektivních hráčů.
5 - Nešťastně zvolené přídavné jméno.
6 - Spawn stojí po různu. Já osobně volím malé maximálně střední z několika důvodů.
- Malá vlna Cido se 4 bossy stojí 10kk, střední se 6ti 24kk a velká s 22ti 100kk. Tudíž nejméně likvidační pro pokladnu jsou ironicky malé vlny, kde za 100kk získáme 40bossů. tudíž i návratně zpět máme mnohem více prutů na daň než z velké vlny. Evidentně zde neplatí, že za více peněz je více muziky. Nad čímž mi rozum stojí nepochopením. (neekonomické srovnání platí i pro spawn bažin, královský spawn za daný peníz taky není žádná sláva, tj. mám ozkoušené a spočítané).
-Další nevýhoda extra velkých vln je jejich plocha, která se nevejde na mapu údolí orků a ohnivé země. Příšerky se tak bugujou nebo nezobrazí.
- Navíc se mi zdá i nevýhodné rozdělení žetonů pro nižší hodnosti. Přijde mi velice úsměvné, že vojevůdce, který je pouze 1 má jen možnost na dvojnásobek toho, co pěšák, kterých je asi 20. Na vojevůdce se dře celý týden, na pěšáka stačí pár minut v jedné válce.... Tudíž pěšáků se dá nadělat mnohem více v jedné osobě, než vojevůdců a mít tak následně příští týden bohatější spawn na příšerách:)
7 - Je to čest, je to výhoda, ale zároveň i neskutečná komplikace. Já osobně si v týdnu kralování kolikrát ani pořádně nezahraju, jak se snažím "vyhovět" říši. Kdo mě zná, ví, že víc jak 3PMka je pro mě neskutečnej stres a snadno si představí, že za ten týden zestárnu více jak o týden

Můžu to vyřešit blokem šepotu, ale to si moje "laskyplná" duše nedovolí. Přesto Vás nabádám, nebojte se napsat svoje požadavky nějak se dobabráme ke vzájemné spokojenosti. Ten kdo mlčí, nemůže se divit, že nic nedostane.
8 - Klidně si to zaplatím ze svého, stále se to vyplatí. Klidně jsem pro návrat stabilní daně 3%, aby si dropeři nepřišli ochuzeni daní, která je standartem na této hře po X let. To že za to bude bonus nebo příšerky na sloupu bude jen sladký bonus navíc.
Další připomínky v souvislosti s tímto tématem:
Ceny bonusů říše - je značně neekonomické platit za bonus na 3h(1 400kkk na 50%) dvojnásobek jako za bonus na 2h (700kk na 50%). Opět zde neplatí pravidlo za více peněz více muziky.
Tréninky - jsou ohlašované a rozhodně nejsou na heslo jako dračí slůj. Tudíž může dorazit kdokoliv (současní a bývalí hráči cechu ReLions s tím mají zkušenosti, tak se směle optejte na taktiku), rozmyslete si ale, jestli je dlouhodobě pro vás výhodné zprotivit si častého krále nevhodnou návštěvou než se s ním domluvit na volném času spawnování s malým poděkováním za jeho obětovaný čas pro Váš výdělek.
Tímto se chci omluvit hráčce Keeře(promin za zkomolené jméno) aspol., že jsem nebyla ochotná najít si čas na spawn pro jejich
modré dropery, jak bylo soukromě napsáno a přetlumočeno. Ano, dropují do kasy modré říši, ale bossy chtějí po žlutém králi. Takové spoluhráče jsme tu, naštěstí už jen, měli. Navíc podpora říše ve válce už moc častá také nebyla. Dřívě byla, ale ve snaze nedosáhnout mého kralování. O následném křičení do veřejného chatu, ať rezignuji nemluvě(chtěla jsem ti vyhovět, ale přecházet do jiné říše se mi kvůli tomu opravdu nechtělo, psala jsem na ticket).
Dále muj subjektivní dojem je, že pro současný nemilý stav Chunjo ve válkách hledáte viníka. Radši se zamysleme nad sebou a řekněme si, pomáháme říši pro větší zisk bodů ve válce, když ve 30ti lidech mlatíme 2 cizáky 5min a mezitím nás 15 umře než jeden cizák umře? Osobně já už odmítám taky léčit podle davu, když vidím, že dav nemá hlavu ani patu.
Dávám ale za pravdu že P1P healuje hlavně podle své potřeby a jelikož to není standartní hráč, který neumírá přibližně stejně jak ostatní a neztrácí čas zabíjením "fialového tanku" u spawnu ve 30ti lidech, tak jeho léčení přichází opravdu ale opravdu velmi nevhod. Na vině je král P1P ale i bojovníci říše!
No a poznámka spíše všeobecně na forum:
Je velmi úsměvné, že dva přispěvovatelé/přispěvovatel v tomto tématu, kteří přispívají ve stejný čas se stejným názorem a slovní zásobou se nás dovoluje nazývat loupežníky, ačkoliv k prosazování svých názorů využívá taktéž nečistého způsobu. Mám dojem, že v pravidlech fóra je snaha několikanásobné účty jedné osoby na foru zakázat, ale nemám právo soudit, jen upozorňuji.
Je pozdě večer, omlouvám se, pokud se v tomto dlouhém příspěvku najde něco nesrozumitelného. Zítra s bystřejší myslí případně opravím nebo dovysvětlím.
Jo a pro milovníky historie, byla bych ráda, kdyby jste se podělili o své znalosti, co se týče povah dávných slavných králů

Myslím, že kralování nedosahovali zrovna ohleduplné a nematerialistické povahy...