ladgiss píše:Ja jsem treba dneska expil postavu na 90 metinech a dryady mi braly pres 1000 skoro furt jsem umíral
Tomu se říká pronikavý zásah, to má s tímto pramálo společného.
ladgiss píše:Ja jsem treba dneska expil postavu na 90 metinech a dryady mi braly pres 1000 skoro furt jsem umíral
Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
Pochybuji, že se srovná.Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika.
To je asi pravda, takže v nejbližších dnech očekávvám plný swamp.Pajik píše:Pochybuji, že se srovná.Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika.
Spíš to odradí další hráče. Nemám cido výbavu ani do entu, ale myslím, že pokud to je tak jak se zde píše, tak sám ztratím ten zbytek chuti hrát. Myslím, že nejsem jediný.
![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
Taky si říkám, jestli je to uděláno úmyslně, tak aby do map nalákali co nejvíc lidí konkrétně HG, které už se nevyplatí chodit, tak měli zvýšit o něco větší drop z hg a né zvýšit dmg montrům a u enta platí to samé. Takhle to odradí akorát dost lidí :/Pajik píše:Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
Pokud mi napíše hráč, že kat seká 10x za sekundu, tak asi si s tím opravdu pohrát museli. Myslím, že jestli se to co nejdřív nesrovná, asi odejde pár dalších lidí.
Podobný problém. Včera jsem letěl přes keri do entu na poníkovi, dřív jsem se vrátil tak 1 max 2× včera to bylo asi 10x ne-li víc.rudlaninja píše:Tak teď sem byla v Enta v hradě včera sem tam postavu vypla dnes zapla vše stejné žádná změna výbavy účesu vše stejné a sotva ustojím jednu skupinu berou stejně,ale sou rychlejší víc stunují víc kritiků nevím jestli je to záměr nebo to nemají doladěné,ale začíná to tam být nehratelné.
Ještě dodám ke čtvrtečímu update- zlepšena kontrola pohybu na serveru - méně nechtěného "vracení zpět"
Dřív slepice proletěla bez vracení zpět teď to vrací co chvíli.