Ladění a synchronizace útoků monster

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Diabolkaa » čtv 16. úno 2017 22:50:39

ladgiss píše:Ja jsem treba dneska expil postavu na 90 metinech a dryady mi braly pres 1000 skoro furt jsem umíral

Tomu se říká pronikavý zásah, to má s tímto pramálo společného.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Pajik » čtv 16. úno 2017 22:55:50

Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.
Pokud mi napíše hráč, že kat seká 10x za sekundu, tak asi si s tím opravdu pohrát museli. Myslím, že jestli se to co nejdřív nesrovná, asi odejde pár dalších lidí. :)
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 17. úno 2017 2:24:16

aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika. :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Pajik » pát 17. úno 2017 2:27:03

Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika. :D
Pochybuji, že se srovná.
Spíš to odradí další hráče. Nemám cido výbavu ani do entu, ale myslím, že pokud to je tak jak se zde píše, tak sám ztratím ten zbytek chuti hrát. Myslím, že nejsem jediný.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 17. úno 2017 3:19:15

Pajik píše:
Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika. :D
Pochybuji, že se srovná.
Spíš to odradí další hráče. Nemám cido výbavu ani do entu, ale myslím, že pokud to je tak jak se zde píše, tak sám ztratím ten zbytek chuti hrát. Myslím, že nejsem jediný.
To je asi pravda, takže v nejbližších dnech očekávvám plný swamp. :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 334 poděkování
Dostal poděkování: 309 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od MostEVILEK » pát 17. úno 2017 6:46:46

No odpoledne jdu testovat HG já tak uvidíme jestli máte jen vybavy na 2 věci nebo nemáte skill :)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 208 poděkování
Dostal poděkování: 194 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Spartaa16 » pát 17. úno 2017 9:14:00

Pajik píše:
Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.
Pokud mi napíše hráč, že kat seká 10x za sekundu, tak asi si s tím opravdu pohrát museli. Myslím, že jestli se to co nejdřív nesrovná, asi odejde pár dalších lidí. :)
Taky si říkám, jestli je to uděláno úmyslně, tak aby do map nalákali co nejvíc lidí konkrétně HG, které už se nevyplatí chodit, tak měli zvýšit o něco větší drop z hg a né zvýšit dmg montrům a u enta platí to samé. Takhle to odradí akorát dost lidí :/
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 343 poděkování
Dostal poděkování: 456 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od rudlaninja » pát 17. úno 2017 11:37:00

Tak teď sem byla v Enta v hradě včera sem tam postavu vypla dnes zapla vše stejné žádná změna výbavy účesu vše stejné a sotva ustojím jednu skupinu berou stejně,ale sou rychlejší víc stunují víc kritiků nevím jestli je to záměr nebo to nemají doladěné,ale začíná to tam být nehratelné.
Ještě dodám ke čtvrtečímu update- zlepšena kontrola pohybu na serveru - méně nechtěného "vracení zpět"
Dřív slepice proletěla bez vracení zpět teď to vrací co chvíli.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Pajik » pát 17. úno 2017 12:03:05

rudlaninja píše:Tak teď sem byla v Enta v hradě včera sem tam postavu vypla dnes zapla vše stejné žádná změna výbavy účesu vše stejné a sotva ustojím jednu skupinu berou stejně,ale sou rychlejší víc stunují víc kritiků nevím jestli je to záměr nebo to nemají doladěné,ale začíná to tam být nehratelné.
Ještě dodám ke čtvrtečímu update- zlepšena kontrola pohybu na serveru - méně nechtěného "vracení zpět"
Dřív slepice proletěla bez vracení zpět teď to vrací co chvíli.
Podobný problém. Včera jsem letěl přes keri do entu na poníkovi, dřív jsem se vrátil tak 1 max 2× včera to bylo asi 10x ne-li víc.
Obrázek

L3XOUN
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: stř 21. zář 2016 0:03:22
Dal poděkování: 54 poděkování
Dostal poděkování: 74 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od L3XOUN » pát 17. úno 2017 13:28:02

Nám přišlo včera v keri, že spíš došlo k rozladění útoku samotného a jeho animace. U Kerindorských trolů (lvl95) ani tak ne ale u velkých trolů (lvl104) nám to přišlo dost rozhozené. Samotný útok byl proveden mnohem dříve než jeho animace. U lvlů 95 byl zase často rozdíl v místě kam dropl úlomek oproti místu kde byla mobka zabita.

Odpovědět