Stránka 2 z 11
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: čtv 16. úno 2017 22:50:39
od Diabolkaa
ladgiss píše:Ja jsem treba dneska expil postavu na 90 metinech a dryady mi braly pres 1000 skoro furt jsem umíral
Tomu se říká pronikavý zásah, to má s tímto pramálo společného.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: čtv 16. úno 2017 22:55:50
od Pajik
Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.
Pokud mi napíše hráč, že kat seká 10x za sekundu, tak asi si s tím opravdu pohrát museli. Myslím, že jestli se to co nejdřív nesrovná, asi odejde pár dalších lidí.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 2:24:16
od qSTRoNgMANp
aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 2:27:03
od Pajik
Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika.

Pochybuji, že se srovná.
Spíš to odradí další hráče. Nemám cido výbavu ani do entu, ale myslím, že pokud to je tak jak se zde píše, tak sám ztratím ten zbytek chuti hrát. Myslím, že nejsem jediný.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 3:19:15
od qSTRoNgMANp
Pajik píše:Obchodnik799 píše:aspon stoupnou ceny a srovná se ekonomika.

Pochybuji, že se srovná.
Spíš to odradí další hráče. Nemám cido výbavu ani do entu, ale myslím, že pokud to je tak jak se zde píše, tak sám ztratím ten zbytek chuti hrát. Myslím, že nejsem jediný.
To je asi pravda, takže v nejbližších dnech očekávvám plný swamp.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 6:46:46
od MostEVILEK
No odpoledne jdu testovat HG já tak uvidíme jestli máte jen vybavy na 2 věci nebo nemáte skill

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 9:14:00
od Spartaa16
Pajik píše:Malchus píše:Ale název tohoto topicu je špatný. V seznamu změn je
"ladění a synchronizace animací a útoků monster". Pokud to dobře chápu, jedná se pouze o to, aby animace útoku monstra proběhla v době útoku. Aby se nestávalo, že nejdříve obdržím damage a teprve potom proběhne animace útoku.
Já to chápu tak, že si pohráli s obojím. Ladění = ladili dmg. Synchronizace = to co píšeš.
Pokud mi napíše hráč, že kat seká 10x za sekundu, tak asi si s tím opravdu pohrát museli. Myslím, že jestli se to co nejdřív nesrovná, asi odejde pár dalších lidí.

Taky si říkám, jestli je to uděláno úmyslně, tak aby do map nalákali co nejvíc lidí konkrétně HG, které už se nevyplatí chodit, tak měli zvýšit o něco větší drop z hg a né zvýšit dmg montrům a u enta platí to samé. Takhle to odradí akorát dost lidí :/
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 11:37:00
od rudlaninja
Tak teď sem byla v Enta v hradě včera sem tam postavu vypla dnes zapla vše stejné žádná změna výbavy účesu vše stejné a sotva ustojím jednu skupinu berou stejně,ale sou rychlejší víc stunují víc kritiků nevím jestli je to záměr nebo to nemají doladěné,ale začíná to tam být nehratelné.
Ještě dodám ke čtvrtečímu update- zlepšena kontrola pohybu na serveru - méně nechtěného "vracení zpět"
Dřív slepice proletěla bez vracení zpět teď to vrací co chvíli.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 12:03:05
od Pajik
rudlaninja píše:Tak teď sem byla v Enta v hradě včera sem tam postavu vypla dnes zapla vše stejné žádná změna výbavy účesu vše stejné a sotva ustojím jednu skupinu berou stejně,ale sou rychlejší víc stunují víc kritiků nevím jestli je to záměr nebo to nemají doladěné,ale začíná to tam být nehratelné.
Ještě dodám ke čtvrtečímu update- zlepšena kontrola pohybu na serveru - méně nechtěného "vracení zpět"
Dřív slepice proletěla bez vracení zpět teď to vrací co chvíli.
Podobný problém. Včera jsem letěl přes keri do entu na poníkovi, dřív jsem se vrátil tak 1 max 2× včera to bylo asi 10x ne-li víc.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pát 17. úno 2017 13:28:02
od L3XOUN
Nám přišlo včera v keri, že spíš došlo k rozladění útoku samotného a jeho animace. U Kerindorských trolů (lvl95) ani tak ne ale u velkých trolů (lvl104) nám to přišlo dost rozhozené. Samotný útok byl proveden mnohem dříve než jeho animace. U lvlů 95 byl zase často rozdíl v místě kam dropl úlomek oproti místu kde byla mobka zabita.