Stránka 2 z 4
Re: Inovace válek říší
Napsal: stř 15. bře 2017 16:00:38
od MostEVILEK
L3XOUN píše: Možná by bohatě stačilo, ponechat mapy i dny kdy se hrajou a jen náhodně vybírat spawny. Každá říše by se spawnovala každý týden na jinem spawnu.
Myslím si že to už zkoušeli? Myslím že to bylo nazačatku roku nebo na konci minulého. Každá říše když vlezla do valky byla jinde a čí to byl spawn tak ho mohli zabít... nebo to byla pouze chyba? kdo ví ...
Re: Inovace válek říší
Napsal: stř 15. bře 2017 17:34:37
od Spartaa16
MostEVILEK píše:MadWizard píše:ked som chodieval na valky riši keď som ešte hraval už nehravam iba sa prihlasim ak je nejaka novinka ale mapky sa striedali furt nikto nevedel aka bude sa mi zda neviem moc posudit ako často sa menili ale to je jedine čo ma bavilo na tomto servere okrem HG a swampu
Mapky se střídají pravidelně - uterý je ledová,čtvrtek běhavka a sobota normalní ... nicméně takle se střídají furt takže každý ví jaká mapa bude. Nicméně TÝM asi nechce žádnou upravu nebo vyměnu map jinak by to už dávno udělal. Nejlepší by bylo kdyby se vymazala čtrteční mapa která by se nahradila malou svatou. Určitě se všichni schodneme na tom že čvrteční mapa nám vyhvuje nejméně. Proto bych jí nahradil mapou,která není tak velká a všichni mají stejnou šanci né jako ve čtvrtek kde se pravidelně bojuje hlavně před modrým spawnem takže modrá získavává vyhodu a tím já zástance rozhodně nejsem . Je to válka říší a proto by všichni měli mít stejné šance na vyhru a né aby jedna říše byla ve výhodě. Ano je to i naše chyba že knim stále běháme,ale kdybychom všichni běhali do prostřed tak by to bylo v pohodě ale jsou zde hráči kteří to nikdy dělat nebudou. Kdyby to tak všichni dělali tak nebude důvod si stěžovat ale prostě čtvrtečníé mapa je pouze o běhaní.
úterní+sobotní válka, obě jsou super, je fakt že tu čtvrteční bych odstranil a dal jinou, něco na styl malé svaté úplně ideální no, většinou do té čtvrteční mapy už poslední dobou ani nechodím, akorát u toho jen nadávám

Re: Inovace válek říší
Napsal: stř 15. bře 2017 22:36:39
od ovechkin
Ahoj ono ty válečné zóny

by se mohli náhodně točit a pro pestrost by jich mohlo být třeba více.... ale tu běhací bych vyloučil..je radost, když se objeví - zabil jsi protivníka a získáváš CB

Nechodíme tam

se jen zabavit, ale především dát nějaké ty bodíky a za ně pak užívat další den bonusu...Tohle je válka a běhání po Keri apod. je zde dost

Takže hurá na nepřítele a buď a nebo
Ohledně Mřenek ...je to takové celkem ožehavé téma...někdo se vystřelí do výšin statistik a přitom nebyl po celou válku viděn

..no tak je to jistí způsob taktiky, ale i zbabělé vypočítavosti..natočit útoky a být neviditelný

obdivuji spíš hrdiny, kteří přiběhnou před vstup jiné říše a drží na sobě několik protivníku a ještě z nich jednoho zabijí...těm říkám Topky...to by byla legrace, kdyby v Mřence neviditelný bojovník získal za zabití nepřítele mnohem méně bodů, než-li ten, co ji nepozřel.
Zabil jsi nepřítele, ale protože jsi byl díky Mřenky v neviditelnosti, tak získáváš pouze.... 5 cb
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 8:40:12
od Ade
ovechkin píše:Ahoj ono ty válečné zóny

by se mohli náhodně točit a pro pestrost by jich mohlo být třeba více.... ale tu běhací bych vyloučil..je radost, když se objeví - zabil jsi protivníka a získáváš CB

Nechodíme tam

se jen zabavit, ale především dát nějaké ty bodíky a za ně pak užívat další den bonusu...Tohle je válka a běhání po Keri apod. je zde dost

Takže hurá na nepřítele a buď a nebo
Ohledně Mřenek ...je to takové celkem ožehavé téma...někdo se vystřelí do výšin statistik a přitom nebyl po celou válku viděn

..no tak je to jistí způsob taktiky, ale i zbabělé vypočítavosti..natočit útoky a být neviditelný

obdivuji spíš hrdiny, kteří přiběhnou před vstup jiné říše a drží na sobě několik protivníku a ještě z nich jednoho zabijí...těm říkám Topky...to by byla legrace, kdyby v Mřence neviditelný bojovník získal za zabití nepřítele mnohem méně bodů, než-li ten, co ji nepozřel.
Zabil jsi nepřítele, ale protože jsi byl díky Mřenky v neviditelnosti, tak získáváš pouze.... 5 cb
Mřenky bych do tohoto tématu opravdu nerad tahal.
Já jsem toho názoru, že každá mapa na válku co je teď má své kouzlo, určitě bych žádnou neodstraňoval jen bych doopravdy přidal 2-3 nové mapy.
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 11:35:38
od Mithra
Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu
První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.
Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 17:56:41
od INParadise
A co třeba udělat válku říší na způsob války cechů? Myslím tím vlajky. Něco v podobným smyslu. Myslím že by to celou válku oživilo a ukázala se spolupráce říše

Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 18:51:57
od TronikDark
A čo keby bol respawn náhodný jako na trzke vždy sa zrodis jinde možno by sa viac hralo bez bufa a viac by sa hralo na obrany ako na útoky . To je iba názor možno hlúposť ale útokov a slabších pvp vybav tu je uz moc a bez bufu by to možno bolo lepsie
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 19:52:02
od Cyklista
Já bych nějakou "inovaci" viděl spíš v tom udělat válku říší, která je limitovaná MAXIMÁLNÍM lvlem pro vstup. Jako nejvhodnější by bylo nastavit vrchní limit asi 110. Spodní limit pro vstup bych dal 75, který by byl zároveň maximální pro další válku, která by měla spodní limit lvl 50.
Proč? Aby se mohla konečně využít malá svatá, kterou bych udělal ve stylu cidonie - "placka", kam by se naházely mobky a nějaký silnější monstra (bossové) případně metiny, ze kterých by byl drop adekvátní úrovni postav (Pruty titanu?). Taková úprava by mohla "oživit" malou svatou + aspoň nějaké pvp uspokojení pro hráče co tu nemají bio, karmu, mladýho lovce a nějaký useful dračí, prostě pro ty co tu nejsou moc dlouho. Dal bych tyhle války na přesně stejný čas jako hlavní války, aby i naši menší kolegové mohli přispět v boji o celkové pořadí říší. Počet CB a počet bodů z těchto válek by se však musel nastavit nějak jinak (počet původních bodů/cb vynásobené konstantou 0,5?) a asi bych zvýšil odměny za pvp hodnosti z normál válek (pokud by se to zavedlo), aby se náhodou nestalo, že by se najednou přestalo chodit do velký války a začalo by se sekat v těch menších.
Pokud by se zavedlo něco takového, mohlo by se přidat pár dalších "placek" (samozřejmě trošku jinak designované), které by se pak náhodně střídaly.
A pokud bych měl zavést nějakou další mapu, udělal bych nějakou, která je podobnější čtvrteční mapě - něco ve stylu bludiště - cesty by se už na spawnu říší rozdělily, a tudíž by se boj rozdělil na nějaké 1v1 až 3v3 souboje, což by mohlo být taky zajímavý.
Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 20:25:19
od Pajik
Mithra píše:Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu
První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.
Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Tak mě tak napadá, co menší placku bez objektů, která naopak sníží lagy. Co tak čtu, nikomu pořádně ani o vzhled nešlo, než o to, že ty spawny jsou od sebe příliš daleko (ve čtvrteční se nechodí na střed, tak je to prostě dál, nicméně i tu logiku to má, vzhledem k tomu, že se tam hráčům z jedné říše nechce čekat, než/jestli někdo přijde).
Snad jsem k pochopení

Re: Inovace válek říší
Napsal: pát 17. bře 2017 20:43:11
od MostEVILEK
Pajik píše:Mithra píše:Pojďme si to projít.
Máme:
Velkou placku
Menší placku
Koridorovou mapu
První dvě relativně bez výhrad
Koridorovou někdo může (já ji měl vždycky nejradši) jiný nemusí.
Co tedy přidávat? Další placku? Ostruvkovou mapu? Ať na to koukám jak koukám tak při současném stylu válek, kde jde jen o to pobít co nejvíc nepřátel je zkrátka placka ideální. Čím menší tím lepší. Placky máme dvě. Můžeme mít samozřejmě placek třeba deset, kdy každá bude mít jiný podklad a trochu jiné objekty, které podpoří lagy. Ale pořád to budou jen placky.
Osobně bych se soustředil spíš na úpravu valek samotných než na pouhou změnu placky za jinou placku.
Tak mě tak napadá, co menší placku bez objektů, která naopak sníží lagy. Co tak čtu, nikomu pořádně ani o vzhled nešlo, než o to, že ty spawny jsou od sebe příliš daleko (ve čtvrteční se nechodí na střed, tak je to prostě dál, nicméně i tu logiku to má, vzhledem k tomu, že se tam hráčům z jedné říše nechce čekat, než/jestli někdo přijde).
Snad jsem k pochopení

Přesně tak jak píše Pajik....válka říší nemá bejt vzhledově nijak zaživná... prostě VÁLKA tak válka... uplně vyhazet tyhle mapy,hodit tam mapu z malé svaté a vyřešeno.... když jdou lidi do valky říší chtějí se mlatit a né čekat jestli někdo ( v mnoha případech by se načekali do konce valky ) příjde a nebaví je běhat furt sem a tam k jednomu respu ....