Lifequality things

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 334 poděkování
Dostal poděkování: 309 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od MostEVILEK » ned 20. srp 2017 23:05:39

schvarz píše:
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?


Ano.A kouzlo se pak samozřejmě načíta tak jako by se využilo ... což ano využilo ale nic neudělalo takže v podstatě nevyužilo.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » ned 20. srp 2017 23:28:45

Dovolím si tvrdit, že by to docela solidně zasáhlo do balancu v pvp, kde už tak mají postavy na dálku poměrně navrch.

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od Chyu » ned 20. srp 2017 23:51:52

V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » pon 21. srp 2017 0:14:56

Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Lifequality things

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 21. srp 2017 0:46:06

schvarz píše:
Chyumgo píše:V takovém případě se kouzlo využilo, akorát jej protivník dokázal "zblokovat", na tom já nevidím nic špatného.
Víceméně to dává smysl, aurákovi se člověk taky může uhnout ze smrště :)

I z pádit, pádit je vykouzleno ,ale dmg to nedá. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od Chyu » pon 21. srp 2017 12:22:45

Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Lifequality things

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 21. srp 2017 12:54:32

Chyumgo píše:Tahle věc je velmi diskutabilní, jelikož to není řešeno úplně nejlépe. Když si vezmeme třeba kouzlo Otrávený šíp. V několika případech se stane, že po jeho vyslání oběť uteče z jeho range ale vizuální efekt k ní stejně doletí. V takovém případě by se měl systém spíše předělat tak, že by vizuální efekt po přejetí své hranice zmizel a nebo by udělil alespoň nějaké poškození.

S kouzlem Pádit je to podobné, ale tomu kouzlu nerozumím už vůbec. V případě nakliknutí někoho, kdo běží proti vám a vy jej chcete skolit pomocí Pádit, se vaše postava rozeběhne vůči oběti, a když je ve vzdálenosti, že by konečně mohla kouzlo vykonat, tak jen kolem dané postavy krouží a běhá na místě. Tady už moc řešení není, spíše to vypadá jako nějaká chyba.

Ale zdá se mi, že je to spíše nějaká směsice globálních problémů. Jelikož se kolikrát stane, že se aplikování kouzel jako Aura meče, Zamaskování, Požehnání a mnoho dalších, prostě nezdaří.

Nejlepším řešením by bylo ale přepracování tohoto "důchodcovského" systému: Házení kouzel do volného prostoru
Myslím, že by to bylo asi nejlepší, to házení do volného prostoru. Ale pokud se to bude někdy dělat, tak je to na hodně dlouho. Protože ten systém je tak nedokonalý, až to bolí. Není to chyba Ekury, ale celkově chyba programátoru metinu, kdy zvolili jazyk python a celkově to napsali, tak jak to napsali. :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2


Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 134
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od reeenda » čtv 24. srp 2017 12:24:57

Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 385 poděkování

Re: Lifequality things

Příspěvek od schvarz » čtv 24. srp 2017 12:27:19

reeenda píše:Není takhle hra chytlavá už jen proto, že není jednoduchá a musíš se trošku snažit než k něčemu dospěješ ?
To máš teda určitě pravdu :) Ale nedokonalosti v UI, bugy a podobné věci nepatří do té "dobré obtížnosti". To bych ti rovnou mohl říct, ať si přeorganizuješ sklad na gamepadu, páč to je argument opírající se o to samé, jako ten tvůj :D

Odpovědět