Stránka 2 z 8

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 18:41:59
od Pajik
ondra852 píše:
Anderson píše:Tá irónia, keď niečo takéto napíše niekto, kto zabíjal ľudí popri rybárskom evente a ešte sa pri tom natáčal ako ľudom úmyselne kazí hru..:)
ale aby som nebol úplne off a zbytočne nespamoval, tak by som chcel vedieť ako by si to ošetroval, alebo resp. aký trest by si chcel dať za odpojenie? okrem toho pochybujem, že je pre adminov dohladatelné, že sa hráč odpojil naschvál, alebo ho to iba kicklo, takže s týmto asi nepochodíš no..

PS: Jak je videt, tak se postupne priznavaji i sami na foru, jak je videt z prispevku uzivatele WeiseLehrer, docela smutne kazit arenu ostatnim kvuli tomu, ze nekoho nemas rad a nejsi schopen se ani vyjadrit jaka je pricina a vysvetlit sve chovani.
Je mi líto, že tě ve škole nenaučili číst. Smutné na tom všem je, že po 3-4 měsících jsem tu v podstatě 2. den a nějakou arénu jsem ještě ani nebyl.
Takže vidím asi dvě vysvětlení..
1) Opravdu neumíš číst
2) Buší ti tam tolik tep, že ti někdo "ublížil", že vlastně se chytáš všeho, co jde, aby jsi si zahrál na chudáčka.

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 19:23:12
od ondra852
KapkaRosy píše:Ahoj Ondro,
Zavést tresty je to nejjednodušší.
Komplikace nastane v okamžiku, kdy:
Budeš jako GM muset posoudit, zda šlo o úmysl, či nešťastnou náhodou spadlou hru.
Bys měl dohledat všechny postavy jednoho hráče.

Na to první nikdy nebudeš mít dostatek důkazů.
To druhé je prakticky nemožné, pokud hráčem máš na mysli fyzickou osobu sedící za klávesnicí.

Taky bych nejradši viděl vstup do arény udělaný jinak. Ale dá se na to koukat i z toho pohledu, že právě tohle ovlivňuje a zvyšuje obtížnost arény a tedy její dokončení dělá ještě exkluzivnějším.
Ostatně je to stále stejné. Jakou si komunita hru udělá, takovou ji bude mít.
Idealni by bylo, kdyby do areny mohl vstoupit kazdy a obtiznost vlny, ktera se spawne vzdy zalezela na poctu hracu v arene. Bohuzel si myslim, ze to neni realne vybalancovat, aby arena nebyla bud moc lehka nebo extreme obtizna. Kazdopadne je ale nesmyslne, kdyz v prvni vlne zmizi 8 hracu a arena tim prakticky konci...

PS: Nechapu motivaci uzivatelu jako je Pajik, kteri musi forum neustale spamovat prispevky, ktere se absolutne netykaji dane diskuze, pokud chces nutne vyvolavat hadku a chces nekoho provokovat, tak si muzeme psat v soukromych zpravach a nemusis tu obtezovat ostatni. Kdyz arenu ani nechodis, tak nechapu proc se tu vyjadrujes, jak by jsi rad nekomu ten event kazil. Pokud mas se mnou nejaky problem, tak mi to napis o co se jedna a nebud jak 10 lety co tu bude trucovat psanim blabolu pod me prespevky.

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 19:34:51
od JohnDoe
ondra852 píše: Idealni by bylo, kdyby do areny mohl vstoupit kazdy a obtiznost vlny, ktera se spawne vzdy zalezela na poctu hracu v arene. Bohuzel si myslim, ze to neni realne vybalancovat, aby arena nebyla bud moc lehka nebo extreme obtizna. Kazdopadne je ale nesmyslne, kdyz v prvni vlne zmizi 8 hracu a arena tim prakticky konci...
arénu sice taky nechodím, ale snad nedostanu hned vynadáno :)
zrovna tenhle systém balancování funguje ve spoustě her už léta - když v první vlně zmizí 8 hráčů, tak druhá vlna se přizpůsobí na nový počet hráčů... ve smyslu aby to nebylo jednoduché, ale pořád průchozí
otázkou zůstává nakolik je žádoucí, aby arénu pravidelně dokončovalo pár jednotlivců na sólo :)

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 20:01:56
od KapkaRosy
Spoiler:
JohnDoe píše:
ondra852 píše: Idealni by bylo, kdyby do areny mohl vstoupit kazdy a obtiznost vlny, ktera se spawne vzdy zalezela na poctu hracu v arene. Bohuzel si myslim, ze to neni realne vybalancovat, aby arena nebyla bud moc lehka nebo extreme obtizna. Kazdopadne je ale nesmyslne, kdyz v prvni vlne zmizi 8 hracu a arena tim prakticky konci...
arénu sice taky nechodím, ale snad nedostanu hned vynadáno :)
zrovna tenhle systém balancování funguje ve spoustě her už léta - když v první vlně zmizí 8 hráčů, tak druhá vlna se přizpůsobí na nový počet hráčů... ve smyslu aby to nebylo jednoduché, ale pořád průchozí
otázkou zůstává nakolik je žádoucí, aby arénu pravidelně dokončovalo pár jednotlivců na sólo :)[/quote]

Tohle myslím zrovna tak úplně žádoucí není. A protože jsem skeptik, tak při zavedení takového systému se obávám, že by nastal další extrém, tedy že by silnější postavy hned zpočátku natahaly monstra na ty slabší, (nižší levely, nechtěné herní postavy apod.) ve snaze aby tyto zemřely, a měly by stále šanci arénu dokončit. Tedy situace přesně opačná.

Možná by šlo zavést nějaké opatření ve stylu, odhlásil jsi postavu z arény, tato postava do arény dalších 48 hodin nesmí. Otázkou je, co by to řešilo. Kdo chce prudit, vezme jinou postavu. A rovněž by v tom případě nešlo brát ohled na to, zda byla postava odhlášena dobrovolně, nebo jestli uživateli pouze vypovědělo službu připojení k serveru nebo hra samotná. Tím jsem si vlastně odpověděl sám. Ani tohle váš problém s hráči kaziči neřeší.

Doplňování počtu po každém kole? Tohle se mi moc nelíbí. Jak potom dělit odměny? Poslední kola jsou čím dál obtížnější a vemte si situaci, kdy se přihlásíte do posledního kola, které by mělo být nejobtížnější, vyplácáte tam požehy, kosti a co já vím co ještě a dostanete červený elixír za účast, zatímco ti co měli štěstí a šli od začátku, byť se třeba moc nezapojili do boje, shrábnou plnou odměnu.

Doplnění počtu po prvním kole je to samé. Prudiči zkrátka buď nechají postavy umřít ve druhém kole, nebo se odhlásí později a do té doby budou postávat a prudit, nebo rozhánět monstra po mapě apod.

Řešením by mohlo být upravení arény pro skupinu hráčů (tedy 8 postav) podobně jako HG. Případně pro postavy jednoho cechu s úpravou počtu monster podle počtu přihlášených (i tam bych se ale držel toho že minimum je 8 postav z jednoho cechu). S tím, že by klidně mohl být vstup omezen třeba pro 5 plných skupin nebo cechů denně. Pak by samozřejmě v jednu chvíli byl spuštěn potřebný počet arén paralelně. Jestli to ovšem je průchozí? Netuším.

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 20:02:43
od Janko.Tlcik
Spoiler:
ahoj, nie je trest ako trest. ako primerané by som videl systém kde server automaticky nevpustí do arény postavy registrované na tom istom hernom účte ako postava ktorá predčasne opustí arénu. dobu blokácie by som dal na 1 týždeň a len na arénu, žiadne cb, žiadna účasť GM, len automat.

myslím že nie je až tak zložité nastaviť systém aby vyhodnotil po aréne napríklad kto zhodil veci,prípadne stál bez toho aby sekal,alebo nedával červené eliky ako kohosi kto nemá záujem a podľa toho ho hodnotil.

už v pôvodnom vlákne sa mi moc nepáčilo to, že niekto písal že " :D Někteří odchází i při vysokým počtu "waru" nebo nizkým počtu šamanu. :D" . to som bral ako sabotovanie ostatných, pred vstupom je zvyčajne pomerne málo postáv, nie je problém si dopredu pozrieť kto bude dnu a odhlásiť sa dopredu ak sa mi nepáči zostava a nie sabotovať vo vnútri.

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 20:35:16
od KapkaRosy
Janko.Tlcik píše:ahoj, nie je trest ako trest. ako primerané by som videl systém kde server automaticky nevpustí do arény postavy registrované na tom istom hernom účte ako postava ktorá predčasne opustí arénu. dobu blokácie by som dal na 1 týždeň a len na arénu, žiadne cb, žiadna účasť GM, len automat.
Janko tohle nic nevyřeší. Víš kolik tu mají lidi účtů? A kdo bude chtít prudit, tak naexpit level potřebný pro vstup do arény je otázka několika herních hodin.
Janko.Tlcik píše: myslím že nie je až tak zložité nastaviť systém aby vyhodnotil po aréne napríklad kto zhodil veci,prípadne stál bez toho aby sekal,alebo nedával červené eliky ako kohosi kto nemá záujem a podľa toho ho hodnotil.
Zklamu tě, zrovna většina z toho co jsi vypsal jsou děje, které systém trvale nezaznamenává. A to především z důvodu vysoké zátěže pro přenos dat. Toť má domněnka. Navíc jak bys to chtěl vyhodnocovat. Podle mě tohle objektivně možné není.

Dám ti příklad: Uděláš pravidlo, že kdo minutu nedá žádný DMG, nepolkne elixír a nebo sundá věci či přehodí výstroj je považován za toho kdo nemá zájem.
A co když je to postava lukostřelce, který na sebe před 70ti vteřinami nalákal půl patra a tahá ho za sebou, zatímco ostatní likvidují zbytek? Přehodí výstroj, protože místo dmg potřebuje hodně životů, nedostává zásahy a tedy nepolyká elixíry, případně je léčen healerem. A dmg nikomu taky nerozděluje, neboť za sebou tahá skupinku monster. Tohle samozřejmě uvidí všichni v aréně. Ale systém ne. Pro systém by taková postava byla automaticky flákač. Já osobně bych takový systém nastavovat nechtěl.

Dám ti i druhý příklad: Vezmi si hráče, jehož postava je polovinu arény aktivní, bojuje, spolupracuje s ostatními a najednou onomu dotyčnému zazvoní neočekávaně telefon a na druhém konci bude někdo, s kým bude muset neodkladně cosi důležitého vyřídit. Takový hráč napíše do chatu a všichni zúčastnění nejspíš pochopí, že zkrátka na pár minut nebude. Systém ovšem ne. Ten pouze vyhodnotí akce postavy, které v takovém případě budou nejspíš nulové.

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 20:59:50
od Janko.Tlcik
KapkaRosy píše:
Janko tohle nic nevyřeší. Víš kolik tu mají lidi účtů? A kdo bude chtít prudit, tak naexpit level potřebný pro vstup do arény je otázka několika herních hodin.
ano, stačí mať 7 postáv na rôznych účtoch a vie sabotovať celý týždeň v kuse aj pri týždňovej blokácii do arény. len už tomu bude musieť venovať minimálne tých pár hodín kým vyexpí tie postavy a na to bude polka tých prudičov príliš lenivých.
KapkaRosy píše: Dám ti příklad: Uděláš pravidlo, že kdo minutu nedá žádný DMG, nepolkne elixír a nebo sundá věci či přehodí výstroj je považován za toho kdo nemá zájem.
A co když je to postava lukostřelce, který na sebe před 70ti vteřinami nalákal půl patra a tahá ho za sebou, zatímco ostatní likvidují zbytek? Přehodí výstroj, protože místo dmg potřebuje hodně životů, nedostává zásahy a tedy nepolyká elixíry, případně je léčen healerem. A dmg nikomu taky nerozděluje, neboť za sebou tahá skupinku monster. Tohle samozřejmě uvidí všichni v aréně. Ale systém ne. Pro systém by taková postava byla automaticky flákač. Já osobně bych takový systém nastavovat nechtěl.

Dám ti i druhý příklad: Vezmi si hráče, jehož postava je polovinu arény aktivní, bojuje, spolupracuje s ostatními a najednou onomu dotyčnému zazvoní neočekávaně telefon a na druhém konci bude někdo, s kým bude muset neodkladně cosi důležitého vyřídit. Takový hráč napíše do chatu a všichni zúčastnění nejspíš pochopí, že zkrátka na pár minut nebude. Systém ovšem ne. Ten pouze vyhodnotí akce postavy, které v takovém případě budou nejspíš nulové.
skôr som to myslel na podmienky ako tá postava bola zabitá. či umrela pri boji alebo či to majiteľ vzdal. bez ohľadu na to či úmyselne alebo mu padla hra. ten komu stále padá hra aj tak odtiaľ vyletí obratom a ostatných nechá na holičkách, aj keď neúmyselne. mne tiež často zblbne hra a musím ju resetnúť, takže toto by diskvalifikovalo aj mňa len tak na okraj.


a poznámka mimo tému: Flákači vedia byť občas celkom usilovní prosím pekne. :roll:

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 21:03:18
od JohnDoe
já vím, jsem v podstatě zlý člověk, ale co tak nediskvalifikovat, ale jen dát na tu IP měsíc postih do pořadí - hráč to neuvidí, nebude mít důvod si stěžovat... prostě smůla :)

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 21:37:43
od Spartaa16
Celkem vtipné, když téma založí člověk, který veřejně natáčel na youtube, jak doslova a do písmene extrémně "štve" a dělá naschvály lidem na Ekuře a pak založí téma, kde mu vadí, když se někdo odhlásí z arény. :)
Opět dobrej pokus o vtip :D .

Tomu se říká milý Ondro karma. :beaten: :clap:

Uděleno varování za spam.
/Willy

Re: Arena - Umyslne kazeni hry

Napsal: úte 12. zář 2017 22:02:35
od ondra852
Spartaa16 píše:Celkem vtipné, když téma založí člověk, který veřejně natáčel na youtube, jak doslova a do písmene extrémně "štve" a dělá naschvály lidem na Ekuře a pak založí téma, kde mu vadí, když se někdo odhlásí z arény. :)
Opět dobrej pokus o vtip :D .

Tomu se říká milý Ondro karma. :beaten: :clap:
A dalsi clovek, ktery kazi arenu se ozval, mozna by stacilo banovat ty co se zde takhle pekne priznaji a byl by klid...


...jinak me nenapada jak by mohl tvuj prispevek s tematem souviset.


Chlapce on je trosku rozdil zabit postavu co nekde stoji afk ve meste, ktera muze stat na jinem kanale nebo uplne jinde, zabit nekoho v cidonii... a kazit takhle event, kde hraci nemaji jak se branit nebo cokoliv na tom zmenit, ale ocividne nekteri nemaji inteligenci tohle pochopit nebo ani nechteji nic chapat a proste spamuji kvuli hodnosti na foru ze...