Stránka 2 z 7

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: čtv 30. lis 2017 17:03:31
od GiVeMeLoVe
Spartaa16 píše: stř 29. lis 2017 23:59:02
Spoiler:
Anderson píše: stř 29. lis 2017 21:29:31
Obchodnik799 píše: stř 29. lis 2017 18:54:48

Zdravím,
ono upadá i wowko, takže nemůžeme nějak hanit metin, že by byl špatný, ale mmorpg už není v oblibě. Dnes se hrajou převážně MOBA, FPS, a "PUBG" hry. Doba je bohužel nastavená tak, že skill a síla postavy ve hře se nrozvíjí časem, ale každou hru máš šanci byt nejlepší, to hodně lidem vyhovuje.
Ekura byla pro mě srdcová záležitost, protože to byl pořádný p-server, kde se využili na pvm postavy, jako BM, ninja, healer atd. A nebylo to jenom o "trapném" wpčku a aurákovi, kteří bezhlavě sekali.
Po mém perma BANu, jsem ztratil chut hrat Ekuru celkově a ani ji nehraju, protože jsem tam vynaložil tolik času, že už se mě taková chut nevytvořila, abych začínal od začátku ... ano někdo muže nevrhnout, at si koupim SD a nakoupim veci za SD, ale já bych chtěl vytvořit postavu aniž bych musel nakupovat za "real" nebo použit mezi serverovou výměnu.
Přeci jen, jmenuje se to Ekura projekt, a jako každý projekt, tak někdy musí skončit a obávám se, že to nebude moc dlouho trvat. :) Upřímně, kdo z původních majitelu top lvl postav hraje ? Jak vypadají války ? atd. Bohužel komunita Ekuru uplně potopila, defakto je to metin o mřenkách healerech a bmkach. :) Kdo chce yangy, zapne režim robota a jde do swampu, jak do fabriky k pásu, to se omlouvám, ale to praktikovat nebudu. :D
Samozrejme, ja som to vôbec nechcel aby to vyznelo v zlom, práveže ja som jeden z tých, ktorý si občas ten metin zahrajú radi, nehrotím to tak ako to bolo pred rokmi, predsa len priority sa časom posúvajú, ale ide presne o to, čo si napísal.. Metin potopila doba a bohužiaľ aj niektoré úpravy, ktoré konkrétne na ekuru prišli..Ale aj tak musím oceniť to, čo dokázali Admini vytvoriť z takej hry ako je metin, bezohľadu na všetko, stále tu podľa mňa hrá úctyhodné množstvo ľudí a je to najprepracovanejší metin, aký som videl :)


Třeba takovej ofík jen ten 2. hráč Honey v rozhovoru říkal, že za těch pár let nastrkal do metinu půl mega. :lol:
Chápu, že takový blázni tu nejsou, ale pořád se jich najde dost natolik, aby uživilo server. 8-)
U tohoto bych se zastavil. Ano těch lidí co do ekury dají nějakou vyšší částků řadově několik desítek tisíc moc není. Proto bych určitě nebyl proti, kdyby do IS zavítalo hned několik nových věci. Někteří namitají, že ekura mán své kouzlo “vše lze získat ve hře” ale já radši obětuji 1000 na podpoření vývojářů než si za to kupovat od hráčů yangy.
Doba se mění, nějaký ten požeh, kostým, mount, mudrcky by pro mě byly hodně pěkným zlehčením hry výměnou za připlacení. Kdo v dnešní době chce u metinu trčet 10h denně 7dní v týdnu aby si vše poctivě nadropoval?

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: čtv 30. lis 2017 20:33:58
od qSTRoNgMANp
Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: pát 01. pro 2017 10:04:12
od GiVeMeLoVe
Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: pát 01. pro 2017 12:38:11
od Spartaa16
Spoiler:
GiVeMeLoVe píše: pát 01. pro 2017 10:04:12
Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .
Nemůžeš mít vše hned, oni to taky poctivě všichni odevzdávali, jak jen to šlo, i když museli vstávat před prací, školou... v životě to taky tak funguje, nikdy nevybuduješ nic během chvilky. ;) :up:
K válkám, náhodou včera tam bylo cca 40 červených a cca 30 modrých, jen ta žlutá :chunjo: slabá účast...
Kdyby se s tím PvP systémem trochu kouzlilo, odstranili se mřenky, prapory ne-li houby třeba, tak válka by v ten moment zase byla o něco atraktivnější a myslím, že slušný počet lidí by se zase vrátil(především chary na blízku :D ).

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: sob 02. pro 2017 0:19:21
od yatchman
Spartaa16 píše: pát 01. pro 2017 12:38:11
Spoiler:
GiVeMeLoVe píše: pát 01. pro 2017 10:04:12
Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .
Nemůžeš mít vše hned, oni to taky poctivě všichni odevzdávali, jak jen to šlo, i když museli vstávat před prací, školou... v životě to taky tak funguje, nikdy nevybuduješ nic během chvilky. ;) :up:
K válkám, náhodou včera tam bylo cca 40 červených a cca 30 modrých, jen ta žlutá :chunjo: slabá účast...
Kdyby se s tím PvP systémem trochu kouzlilo, odstranili se mřenky, prapory ne-li houby třeba, tak válka by v ten moment zase byla o něco atraktivnější a myslím, že slušný počet lidí by se zase vrátil(především chary na blízku :D ).
Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: sob 02. pro 2017 17:24:26
od Pajik
yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: sob 02. pro 2017 18:09:46
od qSTRoNgMANp
Pajik píše: sob 02. pro 2017 17:24:26
yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)
Mě se líbil návrh od ondry, že by se do pole portovalo na náhodné místo. :)

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: sob 02. pro 2017 18:34:06
od Spartaa16
Obchodnik799 píše: sob 02. pro 2017 18:09:46
Pajik píše: sob 02. pro 2017 17:24:26
yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)
Mě se líbil návrh od ondry, že by se do pole portovalo na náhodné místo. :)
Mně by se líbily klidně i vlajky, případně kombinace portování náhodně nebo pouze portování, či změna mapy.
Řekl bych, že tým se bojí změn. Přece jen vrátit do původního stavu se to přinejhorším dá kdykoliv.

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: ned 03. pro 2017 1:09:35
od malamira
To s tím náhodným portováním a menší mapou nezní vůbec zle, myslím že kdyby admin team něco takového připravil a v ideálním případě nás poté pustil i na test servr na otestování - otevřít ho i pro hráče jako když se přidávala zručnost ;) bylo by to super - hned by se vědělo co je dobře, co je špatně a rozhodně by to hře prospělo, jako člověk co má 110 wara s PvP výbavou mohu jen potvrdit, že v nynějších válkách se nechytám a to si troufnu tvrdit že mám opravdu velmi slušnou výbavu :shoot:

Re: Diskusia o Ekure

Napsal: úte 12. pro 2017 8:01:35
od ShiBaall
Jak zvýšit návštěvnost válek? Jednoduché a už to tu zaznělo.
Smazat veškerý mřenky a pododný hlouposti. Co je to za válku, když v ní hodinu běhá několik lidí neviditelných, jen čekají na správnou chvíli a nění možnost je zabít? To dokáže znechutit hru a je to prostě hloupost.
Prapory, požehy, houby a další věci ve válce prostě zakázat. At si to umačkají na elíky. Pokud si někdo vytvoří makro a valí tam několik hub za vteřinu, je vlastně nesmrtelnej. Takže tam budou za chvíli budou pobíhat jen nesmrtelný a neviditelný. A kde je zábava?
Taky by bylo dobré urychlit biologa ( taky to tu zaznělo). Nemá smysl nic si nalhávat, metin je těžký retro a člověk, co si řekne - "zavzpomínám si", asi nebude chtít vzpomínat klidně i rok, než to dodělá.