Stránka 2 z 5

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 13:41:05
od JosephShivers
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
Bod č.4 je celkem luxus :up:

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 13:41:32
od MostEVILEK
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:35:19 Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.

Nejreálnější je možnost 4. Stim že by to bylo 10minut.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 13:46:06
od Cepino
Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 13:55:38
od FluffyHero
Také souhlasím s Mithrou a bodem číslo 4. a možná i částečně bod 2. by byl fajn :)

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 13:58:40
od Mithra
Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.

Btw. podobný princip bych nastavil i u rudných žil a možná i u bossů vylezlých z truhel (ale u těch asi tak velký problém s blokováním cest nebude).

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 14:03:47
od JosephShivers
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 14:09:29
od Mithra
JosephShivers píše: úte 10. dub 2018 14:03:47
Mithra píše: úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: úte 10. dub 2018 13:46:06 Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.

Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?
To záleží na druhu meteoru. Třeba u bažiny to tak myslím není. Nebo alespoň nezmizí všichni (zůstanou ti rozmnožení). Jsem to nějak dopodrobna nestudoval jak to s těma mobama z meteorů je. Krom toho tam může být rozdíl mezi meteorem, který je zničen klasickou cestou a meteorem, který pouze zmizí. Pokud zmizí nebude z něj žádný drop a pak tam ti mobové nejspíš zůstanou. Nebude se jednat o stejnou akci.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 14:20:04
od TomasFoxx
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 14:48:07
od Cepino
TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Popravdě lišákův nápad je možná nejjednodušší a nejelegantnější. Meteor by šel spustit až po nějaké vzdálenosti od stávajícího a průchod by byl vyřešen. :up:

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru

Napsal: úte 10. dub 2018 15:49:13
od cleo
TomasFoxx píše: úte 10. dub 2018 14:20:04 Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná :D Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty :whistle:
Toto řešení mi přijde nejrozumnější. Cesta zakázat nebo úplně zrušit se mi nelíbí.