Stránka 2 z 5
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 13:41:05
od JosephShivers
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:35:19
Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
Bod č.4 je celkem luxus

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 13:41:32
od MostEVILEK
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:35:19
Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách
odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80%
"házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře.
meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
Nejreálnější je možnost 4. Stim že by to bylo 10minut.
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 13:46:06
od Cepino
Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 13:55:38
od FluffyHero
Také souhlasím s Mithrou a bodem číslo 4. a možná i částečně bod 2. by byl fajn

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 13:58:40
od Mithra
Cepino píše: ↑úte 10. dub 2018 13:46:06
Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.
Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Btw. podobný princip bych nastavil i u rudných žil a možná i u bossů vylezlých z truhel (ale u těch asi tak velký problém s blokováním cest nebude).
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 14:03:47
od JosephShivers
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: ↑úte 10. dub 2018 13:46:06
Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.
Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 14:09:29
od Mithra
JosephShivers píše: ↑úte 10. dub 2018 14:03:47
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:58:40
Cepino píše: ↑úte 10. dub 2018 13:46:06
Jsem pro bod 4 od Mithry s časovým limitem 10 minut, aby ho mohli ničit i pomalejší. Samozřejmě s tím, že by zmizel i jen z části nasekaný meteor a to i s veškerými mobíky z něj vytahanými.
Časový limit jsem střelil od pasu. 5 minut na zničení meteoru mi přišlo tak akorát. Co se týká mobů z meteoru vylezlých, to už by bylo asi dost náročný. By systém musel každýmu mobovi nastavit životnost a to ani nevím jestli je možný (resp. možný to je určitě, ale bude to zatěžovat systém podle mě). Nicméně mobové se dají odtáhnout pryč přinejhorším, nebo pozabíjet. I když někdo meteor naseká tak další po jeho zmizení už nevylezou.
Na druhou stranu tahle úprava asi zlikviduje všechny akce typu, přijeďte prckové někam a já vám tam naházím meteory a užijte si dropu a expu. Případně různé cechovní zábavy a aktivity.
Veď keď zmizne meteor, zmiznu aj moby, ktoré vyšli z neho nie?
To záleží na druhu meteoru. Třeba u bažiny to tak myslím není. Nebo alespoň nezmizí všichni (zůstanou ti rozmnožení). Jsem to nějak dopodrobna nestudoval jak to s těma mobama z meteorů je. Krom toho tam může být rozdíl mezi meteorem, který je zničen klasickou cestou a meteorem, který pouze zmizí. Pokud zmizí nebude z něj žádný drop a pak tam ti mobové nejspíš zůstanou. Nebude se jednat o stejnou akci.
Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 14:20:04
od TomasFoxx
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná

Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 14:48:07
od Cepino
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná

Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Popravdě lišákův nápad je možná nejjednodušší a nejelegantnější. Meteor by šel spustit až po nějaké vzdálenosti od stávajícího a průchod by byl vyřešen.

Re: Zákaz spawnu meteorů v Kerindoru
Napsal: úte 10. dub 2018 15:49:13
od cleo
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná

Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Toto řešení mi přijde nejrozumnější. Cesta zakázat nebo úplně zrušit se mi nelíbí.