Stránka 2 z 3

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 14:48:30
od lordwojta
aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 18:32:01
od disaster1591
lordwojta píše: pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Sam by som to lepsie nenapisal,kolkokrat sa mi stalo ze sa valila vlna zltych a proti nim sme boli max 5 a ostatni nalepeny na vasom spawne :ouch: :lol:

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 19:00:25
od INParadise
lordwojta píše: pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat :) Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.

Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší :lol: :lol: :lol:

Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 19:42:27
od L0GAN
INParadise píše: pon 22. dub 2019 19:00:25
lordwojta píše: pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat :) Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.

Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší :lol: :lol: :lol:

Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 21:38:49
od Borda91
L0GAN píše: pon 22. dub 2019 19:42:27
INParadise píše: pon 22. dub 2019 19:00:25
lordwojta píše: pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat :) Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.

Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší :lol: :lol: :lol:

Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)
Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.

Jsem za volbu 1.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: úte 23. dub 2019 6:07:26
od L0GAN
Spoiler:
Borda91 píše: pon 22. dub 2019 21:38:49
L0GAN píše: pon 22. dub 2019 19:42:27
INParadise píše: pon 22. dub 2019 19:00:25

Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat :) Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.

Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší :lol: :lol: :lol:

Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)
Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.

Jsem za volbu 1.
Kdybych byl taky hnidopich, tak ti dohledám války kdy tomu tak nebylo, ale o tohle mi fakt nešlo. Jen jsem poukázal na to, že každá říše si jde pro CB trochu jinak a myslím si že je fajn, když nejsou říše na chlub stejné. Teď po zasvěcení jsou války skvělé.
Když psal ať se modrá zamyslí nad tím, proč po vyběhnutí ze spawnu chodí jako první po žlutých a červený nechá dominovat, tak mi to přišlo jako blbost. Je asi jasný, že je pro postavu na blízko jednodušší přiběhnout k nejbližšímu chumlu, hodit do něho svá kouzla než se přes zástupy red hráčů hnát za někým kdo stojí daleko a nechat se zabít než k němu doběhne. Lidi se i přesto k vám doběhnout pokoušejí, protože vědí že se jim to vyplatí, když tam nemáte zrovna moc obran.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: úte 23. dub 2019 13:49:19
od disaster1591
L0GAN píše: úte 23. dub 2019 6:07:26
Spoiler:
Borda91 píše: pon 22. dub 2019 21:38:49
L0GAN píše: pon 22. dub 2019 19:42:27

Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)
Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.

Jsem za volbu 1.
Kdybych byl taky hnidopich, tak ti dohledám války kdy tomu tak nebylo, ale o tohle mi fakt nešlo. Jen jsem poukázal na to, že každá říše si jde pro CB trochu jinak a myslím si že je fajn, když nejsou říše na chlub stejné. Teď po zasvěcení jsou války skvělé.
Když psal ať se modrá zamyslí nad tím, proč po vyběhnutí ze spawnu chodí jako první po žlutých a červený nechá dominovat, tak mi to přišlo jako blbost. Je asi jasný, že je pro postavu na blízko jednodušší přiběhnout k nejbližšímu chumlu, hodit do něho svá kouzla než se přes zástupy red hráčů hnát za někým kdo stojí daleko a nechat se zabít než k němu doběhne. Lidi se i přesto k vám doběhnout pokoušejí, protože vědí že se jim to vyplatí, když tam nemáte zrovna moc obran.
K tomu kolko chodi akych postav za zltu by som sa vyjadril nasledovne- Teraz po update a pridani zasvetenia zacalo chodit vela novych alebo staronovych hracov do valky takze sa tie pomery dialkovych a postav na blizko trochu vyrovnali aj ked stale tam je viac dialkovych ale boli casy(cca koncom minuleho roka,zaciatok 2019) kde sa zltu realne chodil extremista,castiel, obcas extremebash a panifenixova,bendrr a to bolo tak vsetko ostatok boli dialkove a to bol fakt hnus :D

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: úte 23. dub 2019 17:11:25
od Krudan
Necital som vsetky komentare ale, uz podla zakladnej logiky.. Moznost 1 kde je (co je dost k smiechu) najviac hlasov je ta najhorsia. Proste by sa mohli schovavat nasi protivnici na nasom spawne co totalne nema najmensiu logiku. Safe zona je navrhnuta vyborne a nic lepsie ako je safe zona ktora tam momentalne funguje este nebola vynajdena. Dava vyhodu utlacanym risam kde je podstatne menej hracov aby mohli co i len trocha konkurovat. Bez toho by valky skoncili hned po zavedeni. Vsetky navrhnute moznosti, a vsetky ine moznosti ktore by ma napadli preto nemaju logiku. Nepozeraj sa len na to ze tebe vadi ze dany hraci ti zdrhnu... Pozri sa na to z ich strany, vela krat sa stane ze pred spawnom nam stoji 30 cervenych a ostaneme zit sotva dvaja traja valkari neratajuc buffky atd. Tvoj navrh nema logiku.

Dalsia vec ze teba totalne nikto k tomu spawnu nenuti ist za ziadnych okolnosti. Nikoho, hraci vijdu tak ci tak. Teleportovanie, vyvyseny spawn, to uz tu bolo, boli tu aj ochranne stlpy. Toto sa preukazalo rokmi ako najlepsia moznost.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: úte 23. dub 2019 17:28:47
od rudlaninja
Krudan píše: úte 23. dub 2019 17:11:25 Necital som vsetky komentare ale, uz podla zakladnej logiky.. Moznost 1 kde je (co je dost k smiechu) najviac hlasov je ta najhorsia. Proste by sa mohli schovavat nasi protivnici na nasom spawne co totalne nema najmensiu logiku. Safe zona je navrhnuta vyborne a nic lepsie ako je safe zona ktora tam momentalne funguje este nebola vynajdena. Dava vyhodu utlacanym risam kde je podstatne menej hracov aby mohli co i len trocha konkurovat. Bez toho by valky skoncili hned po zavedeni. Vsetky navrhnute moznosti, a vsetky ine moznosti ktore by ma napadli preto nemaju logiku. Nepozeraj sa len na to ze tebe vadi ze dany hraci ti zdrhnu... Pozri sa na to z ich strany, vela krat sa stane ze pred spawnom nam stoji 30 cervenych a ostaneme zit sotva dvaja traja valkari neratajuc buffky atd. Tvoj navrh nema logiku.

Dalsia vec ze teba totalne nikto k tomu spawnu nenuti ist za ziadnych okolnosti. Nikoho, hraci vijdu tak ci tak. Teleportovanie, vyvyseny spawn, to uz tu bolo, boli tu aj ochranne stlpy. Toto sa preukazalo rokmi ako najlepsia moznost.
Jediné co nemá logiku je to co jsi právě napsal,evidentně jsi nečetl ani jeden z navrhovaných bodů pročti si to pořádně .To že v modré chodí méně lidí je problém modré říše návrat na spawn bych zrušila a byl by klid nebo tam dát sloupy jako to bylo dřív ve velké svaté.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: úte 23. dub 2019 18:51:55
od JoMay
Koukám, že prostě Lycan bude psát ohledně průniků,spawnů a příště kuli ochraně ? Jak psal Krudan ... Přizpůsob si k tomu výbavu jako ostatní a přestaň zakládat témata, aby jsi mohl mít ještě víc CB + neber jen tvůj úhel pohledu. Na každý typ útoku je obrana, tak tu neházej rukama.
To, že využíváš jen část je tvůj problém + na ten spawn vůbec nemusíš chodit, to že jsi chamtivý je věc druhá.

Funguje to dobře a kdyby měl každý obrany na vše, tak tam budete jen na sebe koukat.

To co napsal rudlaninja, mě řádně pobavilo :D Až půjdeš do války sám, tak nebreč, že se nemůžeš bránit ze spawnu. Podle této logiky kde je méně lidí, tak ty zaručeně prohrají. Protože v tomto případě, kvalita převyšuje kvantitu.

Vy absolutně ignorujete, že se obránce nemůže bránit. Když všichni umřou, tak z toho spawnu nevylezeš bez jisté smrti, protože tam bude cizí říše čekat v hojném počtu. A to, že si tady někdo na fórku nakliká první variantu (názorná ukázka jedné skupiny lidí/botů) nezmění absolutně nic 8-) Protože Admin má neutrální pohled na tuto situaci a 100% vidí jaký nesmysl to je. Ty tu obhajuješ věc, která je k tvému užitku. Podívej se na to neutrálně a uvidíš, že je to naprostý nesmysl.

Nemám problém s bodem č.2 ale v hodně pozměněné formě. Jinak je to pokus zoufalství, aby si jistá skupina nahrabala ještě víc a neochraňuje ostatní hráče. Takže můžete dál bečet v dalších odstavcích/příspěvcích, ale toto nikdy neprojde.