Stránka 2 z 3

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 19:37:53
od JohnDoe
njn, ale když upravíš tabulku s dropem a necháš tam jen ty pěkný věci, tak musíš stáhnout procento na drop, aby se vydělalo v průměru stejně...
drobný problém nastane, když budeš mít ten den smolíka a bude to padat méně... sáhnout se do nastavení HG určitě dá, jen abyste nakonec nebyli rozladění

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 20:01:27
od schvarz
JohnDoe píše: pon 20. dub 2020 19:37:53 njn, ale když upravíš tabulku s dropem a necháš tam jen ty pěkný věci, tak musíš stáhnout procento na drop, aby se vydělalo v průměru stejně...
drobný problém nastane, když budeš mít ten den smolíka a bude to padat méně... sáhnout se do nastavení HG určitě dá, jen abyste nakonec nebyli rozladění
Uvedu příklad, jak by to mělo být. Plácnu nějaký čísla, co nedávají smysl, ale aby aspoň trochu bylo vidět.
Před změnou: Zabiju 100 potvor, padnou mi elementy a k tomu 10 prutů zlata, 7 karem, 7 prutů stříbra, 5 různých knížek, 10 bylinek, 9 run, 10 ženšenů a třeba 6 nějakých zbraní/šperků.
Po změně: Zabiju 100 potvor, padnou mi elementy a k tomu 10 prutů zlata a 7 karem.

Zkrátka ten zbytek by se odmazal a šance na drop u těch itemů, co zbyly, by zůstala stejná.
Nerozumím tvé teorii, že by se musel stahovat drop, asi máš nějakou jinou ideu o tom, jak funguje drop předmětů z monster.
Nepředpokládám totiž, že drop itemů je implementovaný, že při každé zabité mobce se točí kostkou, který předmět spadne, ale že se háže kostkou tolikrát, kolik předmětů je v loot tabulce a u každého se rozhodne, jestli zrovna padne :D S tím, že asi existuje nějaké omezení pro extrémní případy, kdy by mohl padnout každý jeden, tak asi hádám, že tam bude nějaké omezení shora.
Kdyby totiž bylo implementováno to první řešení, tak by nemohly z jedné mobky padnou 2 a více itemů.

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 20:17:24
od pikasek
Ne, jsem zásadně proti. Do HG ať se vůbec nerýpá, je to jediná mapa (použitelná) ve stylu jakéhosi dungeonu. Raději ať tam padá bordel, než aby se do něj začalo rýpal a náhodou by se přišlo opět na něco, co tam má být celou dobu a podobně

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 20:17:47
od Mionix
Zkusím se GA zeptat, zda by s tím šlo jen v HG něco udělat. Ale nic neslibuji.

A jen tak na okraj. Já nikdy nepochopil toto herní sprintování, maximalizace zisku za co nejmenší čas. Takto jsem nikdy nehrál a proto ani nemám takové nároky třeba na inventář nebo výbavy, jako jiní. Ale je to jen můj styl hry.

Mionix

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 21:35:48
od schvarz
Mionix píše: pon 20. dub 2020 20:17:47 Zkusím se GA zeptat, zda by s tím šlo jen v HG něco udělat. Ale nic neslibuji.

A jen tak na okraj. Já nikdy nepochopil toto herní sprintování, maximalizace zisku za co nejmenší čas. Takto jsem nikdy nehrál a proto ani nemám takové nároky třeba na inventář nebo výbavy, jako jiní. Ale je to jen můj styl hry.

Mionix
Tady ani nejde o to, že to zdržuje v tom být nejlepší, mít maximální zisk nebo podobně. Znepříjemňuje mi hru, že musím buď precizně naklikávat drop, abych omylem nesebral něco špatně a nebo spamovat jedno tlačítko, posbírat všechno a potom ten nepořádek zase vyhazovat.
Já bych nerad bral GA pracovní hodiny, aby se zabýval opravdu drobnostmi, což tohle zrovna docela je. Ale zase na druhou stranu je to prostě taková Quality of Life věc no. Nemyslím si, že asi má smysl tuhle věc teď nějak naléhavě řešit. Spíš bych byl rád, kdyby se k téhle idee přihlíželo v budoucnu a pokud se bude dělat nějaká úprava dropu, tak aby to v ní bylo uváženo.

V současné chvíli jsem rád, že GA maká na novém herním obsahu, ať už je to úprava cechů, nové mapy, předměty a potvory nebo třeba na našem návrhu o úhynu bylinek v říších :D :D

A jen tak na okraj - Pokud někdo chce sprintovat a maximalizovat zisk, tak se bude HGčku vyhybat obloukem, protože je to nejméně výhodná možnost výdělku. Pokud člověk cílí na výdělek, tak na to má nepoměrně velké náklady. Za tu částku si jde vybavit s klidem postavu do entarianu a vydělávat peněz skoro 2x tolik (pro někoho možná i zábavněji). Lidé, co chodí HGčko, to dělají většinou z toho důvodu, že je to baví, že je to jedna z mála map, kde fakt hodně pomáhá hrát ve více lidech a také to chodí kutilové, kteří si rádi vše vyrábí sami a pro ně je to opravdu hodnotná mapa.
A jinak nějaké závodění je styl, kterým žije opravdu mnoho hráčů. Třeba já bych byl rád, kdyby hra interně měřila, jak dlouho mi trvá průchod HGčkem a dal se trackovat třeba osobní rekord :D Takhle si to samozřejmě měřím sám, jen že je to zajímavý pohled na hru taky.

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 22:26:13
od Alkoholik
Nech sa prida treti inventar. Ak sa budu odoberat somariny z HG, tak chcem aby sa odobrali aj zo swampu..

Re: drop

Napsal: pon 20. dub 2020 23:11:18
od schvarz
Alkoholik píše: pon 20. dub 2020 22:26:13 Nech sa prida treti inventar. Ak sa budu odoberat somariny z HG, tak chcem aby sa odobrali aj zo swampu..
LOL, hele tak to fakt ne.

Rozšíření inventáře nebude. Tým to odmítá. Víc vědět nepotřebuješ. Můžu ti tu nasypat 30 důvodů, proč by to bylo špatné pro hru, ale asi by to bylo málo platný.

Odstraněním bordelu ze swampu by se swamp stal nejvýdělečnější mapou ve hře. 9 let stará mapa, vstup od levelu 100, náklady na výbavu do 10kkk a vydělával bys tam víc nebo stejně, než v mapách pro max levely, kde výbavy stojí pěti až patnáctinásobně víc? Kde se kolikrát ani nedá hrát solo? To opravdu ne :D

Re: drop

Napsal: úte 21. dub 2020 1:30:24
od Alkoholik
Co by bolo malo platne? Presne viem z akych dovodov to tym nechce spravit, ale robia z komara somara.. Tym, ze by sa odstranil bordel zo swampu by sa stal najzarobkovejsiou mapou? Ako to ovplyvni to, ze sa z tadial da prec bordel!?? Padat bude stale to iste mnozstvo prutov aj kariem..

Re: drop

Napsal: úte 21. dub 2020 2:02:00
od schvarz
Alkoholik píše: úte 21. dub 2020 1:30:24 Co by bolo malo platne? Presne viem z akych dovodov to tym nechce spravit, ale robia z komara somara.. Tym, ze by sa odstranil bordel zo swampu by sa stal najzarobkovejsiou mapou? Ako to ovplyvni to, ze sa z tadial da prec bordel!?? Padat bude stale to iste mnozstvo prutov aj kariem..
Málo platné by to bylo, protože kdyby tě to opravdu zajímalo, tak už sis tu v mnoha debatách přečetl, proč tým nechce zvětšovat inventáře a sám bys uznal, že to není dobrý krok. Vzhledem k tomu, že stále zastáváš krátkozraký názor, že by to hře pomohlo, jsi tak očividně neučinil. Proto nemá smysl ti prezentovat další důkazy, když sis nenašel nebo nevěříš ani těm existujícím. Naštěstí to ale není třeba, protože zvětšování inventáře není věc, o které tým bude existovat. Rozšiřovat se nebude, nemusí se to tedy řešit.

Krátka odpověď, proč by swamp tolik vydělával - samobuff by vydělával stejně jako aura+buff a šlo by toho zapnout víc najednou a jet to paralelně vedle sebe. Výdělek by byl min. stejný, jako v entarianu, ale snadno by šlo dosáhnout i dvojnásobného, možná i trojnásobného výdělku oproti entarianu s podstatně menšími provozními náklady a stejnými pořizovacími náklady.

Dlouhá odpověď, proč by to najednou bylo výdělečnější:
Spoiler:
tady je nástin současné situace:
Současný výdělek ve swampu s klasickým duem aura + buff je cca 100kk/10min. Tedy za klasický 2h swamp bez bonusů na yang je to 1,2kkk, náklady na výbavu na wara jsou do 10kkk + cena za buffa, řekněme 5kkk. Dohromady 15kkk max. Jde se vejít do těch 10 i s buffem.
Současný výdělek ve swampu se samobuffem je cca 500-600kk bez bonusů za 120 minut. Tedy 50kk/10 min. Poloviční výdělek, protože samobuff nesbírá drop. Žije jenom z yangů, které přímo padají z monster. Výbava na samobuffa je trošku dražší, ale do těch 15kkk se vejdeš taky. Jde to i za těch 10.

Pokud by se odstranil bordel ze swampu, znamená to, že na zemi nebude ležet nic, co nebudeš chtít sebrat. Nebo tam toho bude minimum.
War + buffka: Jde to hrát různě, ale víceméně jednou za 3 minuty popojedeš s warem, přebuffuješ, posbíráš loot se šamankou. Až bude plno, půjdeš prodat drop. Na výdělku ti to moc nepřidá. Nestane se ti, že ti zmizí pruty, karmy nebo bažiny, protože vždy všechno stihneš posbírat. Podle mě se z těch původních 1,2kkk za 2 hodiny posuneš o trochu vejš. Nic tak závažnýho. Problém spočívá ale v tom, že máš hromadu času. Netrávíš čas sbíráním dropu, takže můžeš koukat na seroš, film... a nebo zapneš druhýho wara na druhým ch. Buffka ti stačí jedna. Výdělek bude prakticky dvojnásobnej. I kdybys byl lempl a moc ti to nešlo, tak s každým tím warem uděláš 1kkk za 2 hodiny. Takže vylezeš s 2kkk za 120 minut. To je ekvivalentní s entarianem. Jen máš poloviční náklady a zmákneš to s postavama lvl 110. A dokáže to opice.
Samobuff: Předtím jsi vydělával 500-600kk/2h, protože jsi nechával víc než polovinu peněz ležet na zemi. Takže teď tu druhou půlku peněz budeš sbírat ze země taky. Neuděláš možná 1,2kkk / 2h, protože musíš chodit prodávat, pořád ale na 1-1,1 dosáhneš. S cvikem dáš i těch 1,2. S bonusem tak 1,6. Pokud zapneš druhýho samobuffa, jsi na 2-2,2kkk/2 hod, s bonusem tak 3kkk/2h.. Pokud zapneš třetího, jsi na 3,3kkk/ 2 hod. S bonusem tak na 4-5kkk/2h.
Náklady na tu samobuffovací strategii 30-45kkk. Tahle cena odpovídá horší výbavě na BMko do entu. S horším BMkem v entu uděláš za 2h bez bonusů cca 1,4-1,6kkk. Takže vyděláš polovičku za stejný náklady, jako ty 3 samobuffy. Do entu je vstup dražší (střep), jak do swampu (krevú, musíš tam chlemtat barevný i červený elíky, musíš nosit kosti, musíš mět premko na drop, protože zlodějky nosit nemůžeš, musíš mít tavbu a musíš u toho trochu hrát, ve swampu máš v kebuli opičku s cimbálama a zíráš na film.

Proč to nefunguje teď? Je to příliš nudný a náklady na samobuffa jsou příliš vysoký na to, aby někomu stálo za to kupovat víc výbav na samobuffa a jet jich víc paralelně. Živit premka na těch 3 postavách taky není úplně sranda. Někomu se to vyplatit může, ale jak vidíte, tak to nikdo nedělá :)

Re: drop

Napsal: úte 21. dub 2020 2:38:36
od Alkoholik
No tak toto podla mna nie su dovody, kvoli ktorym pan GA nechce rozsirit inventar. Ani nahodou. Ze by si niekto, kto dal do vybavy XXXkkk mal byt nejako zvyhodneny tym, ze si odnesie o smiesnych 160KK navyse je teda, ti poviem, smiesne.. O tom, ze by sa dvihol zarobok vo swampe skrz to, ze nepojdem vysypat ten inventar kazdych 15, ale 20minut... smiesne.. neprinesiem 4 postavy na zaciatok keri, ale len 3.. smiesne..

Ale to je proste fuk.. uplne ina vec ma zaujima.. preco by sa to v HG malo odobrat a vo swampe nie? Ja chcem tiez len stlacat klavecu a tak si dvihat drop, nebavi ma a ani nemam v zaujime si nicit zrak studovanim bordelu v drope.. Toto ja vidim ako velku nespravodlivost.. A preto uz teraz prehlasujem, ze sa nic menit nebude a vsetci sa marne snazime.. BODKA :))

2:39, tvoj prispevok sa zmenil.

2:43, Okay schwarzi.. S tym samobuffom mas pravdu. Vobec som sa nad niecim takym nezamyslel.

3:24, Dobru noc schwarzi