Stránka 2 z 3

Re: PVP Mentál 109

Napsal: sob 26. pro 2020 22:01:44
od Akiryu
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05
pikasek píše: sob 26. pro 2020 17:14:45 Jen doplním, že 3xschop není pouze dražší, ale dokonce i horší, než 2xschop+hu na mentála. Takže určitě nebrat ani s neomezeným budgetem ;)
Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:

Re: PVP Mentál 109

Napsal: sob 26. pro 2020 22:48:54
od Achras
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 21:10:05

Jak to teda je? Někdo tvrdí, že je lepší 3x schop, někdo zase že 2x schop a hú, někdo že je to stejný, někdo to, že závisí na tom, na jakým levelu to nosíš... :no: :think:
Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)

Re: PVP Mentál 109

Napsal: sob 26. pro 2020 23:01:09
od Akiryu
Achras píše: sob 26. pro 2020 22:48:54
Akiryu píše: sob 26. pro 2020 22:01:44
pikasek píše: sob 26. pro 2020 21:41:11

Ten kdo tvrdí, že je lepší 3xschop, tak to prostě nezkoušel a bezhlavě koupil věci, a teď samozřejmě bude říkat,že to je lepší ;) Určitě máš v okolí,nebo dokonce ty sám někoho kdo má něco 3xschop a někoho kdo má 2xschop hu. Tak stejně spoustu lidí slepě kupuje věci int/síla, aniž by zkusili co dělá například vitalita ;)
A copak vitalita dělá? :think:
Mám za to, že zvyšuje jak ZBčka, tak u některých charů (asi war) i dmg (ale né tolik co Sil či Poh)
Já měl za to, že u wara je pohyblivost docela useless :D

Re: PVP Mentál 109

Napsal: ned 27. pro 2020 1:43:25
od schvarz
Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Špatně, viz oprava níže.

Re: PVP Mentál 109

Napsal: ned 27. pro 2020 9:42:55
od Lejno
schvarz píše: ned 27. pro 2020 1:43:25 Pohyblivost zvyšuje skrytou statistiku hodnoty vyhnutí, která u všech postav zvyšuje poškození schopností + šanci na vyhnutí útokům jak fyzickým, tak schopnostem.
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?

Re: PVP Mentál 109

Napsal: ned 27. pro 2020 10:05:54
od ddavidd
Lejno píše: ned 27. pro 2020 9:42:55
Takže mám vymeniť tvrzak s 12silou za 12poh a môžem vymeniť aj spátky medinu za lehkost, keď už budem dostávať miss kúzla vďaka poh?
A ešte aj obrany v pvp bonusoch musíš zmeniť na POH :D



POH určite žiadnu šancu na vyhnutie seku/kúzlu nedáva už len zo skúsenosti, že som žiadny za 10 rokov nedostal ani nedal no :D

Re: PVP Mentál 109

Napsal: ned 27. pro 2020 12:25:10
od schvarz
Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.

Re: PVP Mentál 109

Napsal: stř 30. pro 2020 13:54:46
od MichaelScott
schvarz píše: ned 27. pro 2020 12:25:10 Oprava:
ElectriX píše: Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
Popletl jsem to, není to hodnota vyhnutí, ale útočná konstanta :D Ale vliv na vyhnutí to má, jen na vyhnutí útokům fyzickým, schopnostem ne.
Omlouvám se, špatně jsem si to pamatoval. :D

Stále ale platí, že primární status v pvp je podstatně lepší, než POH. Pro mentála tedy stále SIL > VIT > POH.
Přesně tak :) A Lejno, by tedy opravdu, jako ninja, měl vyměnit tvrzák se sílou, za tvrzák s pohyblivostí :) stačí si sundat věci a u stařenky si resetovat schopnosti těla a podívat se, kolik přidá jen síla na max, oproti jen pohyblivosti na max (podotýkám u ninji). Je to vidět už jen u toho, jak se zvedá HU ve statusech postavy... :fight:

Re: PVP Mentál 109

Napsal: stř 30. pro 2020 14:27:41
od schvarz
Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.

Re: PVP Mentál 109

Napsal: ned 17. led 2021 23:50:16
od MichaelScott
schvarz píše: stř 30. pro 2020 14:27:41 Jenže to není tak jednoduchý. Ta pohyblivost přidává hodně jen do určitý hodnoty a pak už tolik ne. Takže je to spíš o otestování.
Nene, u ninji přidává celou dobu, protože je to jeho primární dmg status. U wara je to třeba tak jak píšeš. :fight:
Obecně se dá vše dočíst a vypočítat v Electrixových tématech tady na forku i co se týče 3x scho vs 2x sch + hu.